Jump to content
Restless

Сивик 5г, угасна в движение и не пали :(

Recommended Posts

Днес привечер тръгнах към къщи и угасна в момента когато на първа ускорявах от 2000 оборота. Сигурен съм в оборотите, защото колата угасна в момента когато очаквах с "цък" да превключи на газ.

След това не запали, като при контакт, жълтата лампа индикираща подкачване на гориво от горивната помпа не светва, няма и цъкане от главното реле.

Всички други тоци изглеждат наред - фарове, табло, радио с едно изключение - ключът за газ/бензин с който се включва само на бензин или бензин/газ няма захранване, нормално има 2 светодиода за режима на работа.

 

Не светването на лампата на помпата ме води на (оптимистичната) мисъл че е изгорял бушон в момента когато става превключването на газ. Или че е изгоряла горивната помпа, но тогава не би ли трябвало съответната лампа да си светва, порсто да липсва шума от подкачането :unsure: ?

5г мисля нямат паник бутон? И това ми хрумва, ама такъв май има чак при 6та?

 

С две думи дайте идеи какво освен бушони може да провери човек, който не е автомобилен специалист :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо проследи как е захранено ключето на газовата .От там можеш да се ориентираш каде да търсиш ;). По скоро е бушон или реле .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В повечето случаи захранване се хваща от плюса на бобината. Същия плюс по спомени захранва и ECU-то - ако наистина изгоря бушона то няма и да видиш MIL лампата да светва.Кажи точната година и двигател да видя дали ще намеря кой бушон отговаря за това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1994, EG8 (седан), д15б2разпечатвам сега едни схеми - заподозрени 18 (ЕСМ) и 26(PGM-FI) бушони под таблото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в копчето за газ бензин е проблема не свети ли няма палене от опит знам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж 3-тия бушон отгоре от ляво на дясно жълтия 20 ампера :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за съжаление не е бушон, за утре е уговорен превоз до Омбре пък да видим :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно да ти е прекъсвала колата преди тази случка? Щото и при мен беше така и се оказа бобина. Угасна в движение на 2-ра скорост с 2000 оборота преди около месец. Прекъсваше ми 1-2 седмици преди това, но си мислех, че може да е от газовата уредба, 'щото не съм сменял възд. филтър скоро ... Успех!

Редактирано от Nikolay Kozloduy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да напиша причината - изгорял клапан на газовата. Вследствие на начина по който беше свързана газовата, това водеше до липса на ток и към веригите за работа на бензин.Благодаря на хората от Омбре сервиз че помогнаха въпреки специфичния проблем :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...