eldesa 6 #1 Публикувано 23 Септември, 2011 Колеги помагайте!!!!Нещо се случи със съединителя или скоростната кутия .Не превключва скоростите в движение а като включи на скорост нещо стърже .На място включва не всеки път от 10 пъти включва 5- 6 пъти и без да съм отпуснал педала се чува стърженето ,изключвам скороста независимо коя предавка е стърженето продължава докато отпусна педала на съединителя.Отпусна ли го стърженето спира.При натискане само на съединителя не се чува стържене( чува се само когато включа на скорост и а също и след като изключа при натиснат педал на съединителя) когато съм на място, по време на движение не мога да превключвам със съединителя а без него със междинна газ включвам не всеки път и се чува стърженето.Съединителят отделя защото на място като включа на скорост колата не тръгва докато не отпусна педала, а като го отпусна си потегля нормално.Според вас от какво е:1 Феродов диск 2Коаксиален лагер3Скоростна кутия4 Или нещо за което не се сещамБлагодаря на всеки който вземе отношение и изкаже мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Matik 31 #2 Отговорено 23 Септември, 2011 Аз също ще пиша в темата на колега, за да не правя нова. Моят проблем е следният: Когато рязко подам газ (при включена скорост) се чува някакво претракване (еднократно). Днес примерно бях на 3та на около 2500 об/мин и когато подадох рязко газ се чува трак, отпуснах газта -> пак я натиснах пак трака. На място на "свободна" като и подам рязко газ няма проблем. Другото, което е че когато махна крака от газта се получава едно придърпване напред-назад. Колата е 5-ген купе d16z9. Ако някой има идея какво е нека да пише. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #3 Отговорено 23 Септември, 2011 колега ,, Matik тракането може да е от някои тампон на двигателя като натиснеш рязко педала двигателят се мърда и ако има скъсан тампон се чува чукане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Matik 31 #4 Отговорено 23 Септември, 2011 Да, но ако е така - защо не го прави когато е на място и освободена от скорост и и подам газ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eldesa 6 #5 Отговорено 24 Септември, 2011 Колеги помагайте! Нещо се случи със съединителя или скоростната кутия .Не превключва скоростите в движение а като включи на скорост нещо стърже . На място включва не всеки път от 10 пъти включва 5- 6 пъти и без да съм отпуснал педала се чува стърженето ,изключвам скороста независимо коя предавка е стърженето продължава докато отпусна педала на съединителя.Отпусна ли го стърженето спира.При натискане само на съединителя не се чува стържене( чува се само когато включа на скорост и а също и след като изключа при натиснат педал на съединителя) когато съм на място, по време на движение не мога да превключвам със съединителя а без него със междинна газ включвам не всеки път и се чува стърженето.Съединителят отделя защото на място като включа на скорост колата не тръгва докато не отпусна педала, а като го отпусна си потегля нормално. Според вас от какво е: 1 Феродов диск 2лагер на съединителя 3Скоростна кутия 4 Или нещо за което не се сещам Благодаря на всеки който вземе отношение и изкаже мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eldesa 6 #6 Отговорено 24 Септември, 2011 Колеги помагайте! Нещо се случи със съединителя или скоростната кутия .Не превключва скоростите в движение а като включи на скорост нещо стърже . На място включва не всеки път от 10 пъти включва 5- 6 пъти и без да съм отпуснал педала се чува стърженето ,изключвам скороста независимо коя предавка е стърженето продължава докато отпусна педала на съединителя.Отпусна ли го стърженето спира.При натискане само на съединителя не се чува стържене( чува се само когато включа на скорост и а също и след като изключа при натиснат педал на съединителя) когато съм на място, по време на движение не мога да превключвам със съединителя а без него със междинна газ включвам не всеки път и се чува стърженето.Съединителят отделя защото на място като включа на скорост колата не тръгва докато не отпусна педала, а като го отпусна си потегля нормално. Според вас от какво е: 1 Феродов диск 2лагер на съединителя 3Скоростна кутия 4 Или нещо за което не се сещам Благодаря на всеки който вземе отношение и изкаже мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ranko57 1 #7 Отговорено 24 Септември, 2011 Колеги помагайте! Нещо се случи със съединителя или скоростната кутия .Не превключва скоростите в движение а като включи на скорост нещо стърже . На място включва не всеки път от 10 пъти включва 5- 6 пъти и без да съм отпуснал педала се чува стърженето ,изключвам скороста независимо коя предавка е стърженето продължава докато отпусна педала на съединителя.Отпусна ли го стърженето спира.При натискане само на съединителя не се чува стържене( чува се само когато включа на скорост и а също и след като изключа при натиснат педал на съединителя) когато съм на място, по време на движение не мога да превключвам със съединителя а без него със междинна газ включвам не всеки път и се чува стърженето.Съединителят отделя защото на място като включа на скорост колата не тръгва докато не отпусна педала, а като го отпусна си потегля нормално. Според вас от какво е: 1 Феродов диск 2Коаксиален лагер 3Скоростна кутия 4 Или нещо за което не се сещам Благодаря на всеки който вземе отношение и изкаже мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ranko57 1 #8 Отговорено 24 Септември, 2011 Коксиален лагер е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eldesa 6 #9 Отговорено 24 Септември, 2011 аз мисля че след като съедининителя отделя , помпите на съединителя и притискателния диск работят. Но защо не мога да превключвам в движение след като те са примерно изправни.Да предположим че е отлепен или счупено парче от феродото на феродовия диск:би трябвало да включвам трудно или въобще да не мога .но от къде идва стърженето и то само при включване на скоростната,можели да е от пружините на феродовия диск .и ако е от тях защо не се чува шума без да е включена скоростната.Да предположим че е лагера на съединителя :Защо не стърже при работа на празен ход при натиснат и отпуснат съединител и какво общо и различно има с включването на скоростната кутия при него за да е от него За сега всичко води към скоростната кутия . да предположим че е от нея: какво може да ми пречи да включвам в движение а на място да включвам ако съединителя ми е изправен. и защо стърженето се появява при включване на независимо коя предавка при работа на празен ход с натиснат съединител и когато изключа предавката и държа натиснат съединителя стърженето продължава( нали съм изключил предавката т. е. скоростната)и като отпусна педала на съединителя шума изчезва и после колко и да натискам и отпускам съединителя стържене няма. Ако някой има да каге нещо по различните варианти или да предположи друг да го сподели.Тези дни ще разглобя съединителя и ще видя дали ще установя какво и е НО ВСЕКИ КОЙТО МИСЛИ ЧЕ МОЖЕ ДА МИ ДАДЕ МНЕНИЕ ИЛИ ПРЕДПОЛОЖЕНИЕ ИЛИ НАСОЧВАНЕ ЩЕ БЪДА БЛАГОДАТЕН ДА ГО НАПРАВИ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Matik 31 #10 Отговорено 26 Септември, 2011 Колеги при мен "чукването" се появява само когато сменям предавки при ниски обороти и по рязко пускане на съединителя (поне това са моите наблюдения). И то при ниска към висока.Термнинът "чука ти аванса" какво точно означава? Казаха ми, че може да е от това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #11 Отговорено 26 Септември, 2011 Само за протокола, казва се АКСИАЛЕН лагер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eldesa 6 #12 Отговорено 26 Септември, 2011 (Редактирано) Да така се казва, видях грешката ама след като го качих и вече не можех да го редактирам.:slap2:все пак не говорим за кабел за телевизияПо надолу съм се поправил и съм писал лагер на съединителяСега за повредата:Днес разглобих съединителя и установих че е повреден феродовия диск.Диска е оригинален и ако е верен пробега на автомобила 169000км феродото му почти не е мръднало.Демферните пружини са здрави но са се износели и мърдат в гнездата и явно от това се е случило така че се е отчупило парче от един от държачите на една от пружините (парчето е дълго около 4см и е над пружината). Как е станало не знам но това е проблема.Притискателния диск и лагера са здрави ,скоростната също.лека вечер на всички Редактирано 26 Септември, 2011 от eldesa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #13 Отговорено 26 Септември, 2011 един съвет ако не си сглобил вече де - смени и лагера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове