Jump to content
NightFox

Съвет за спортния филтър

Recommended Posts

Здравейте колеги, наскоро си взех една Хонда Сивик 1997 , 1.4 , 75 hp . Реших да я "пипна" малко и да и сложа спортен филтър, та можете ли да ме посъветвате какъв да е той, защото на този малък двигател незнам дали K&H ще му е добре. И дали е по добре да си го поръчам от интернет или да го закупя от някой магазин. Забравих да поясня, че имам и газово, а незнам дали това ще пречи в крайна сметка.Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да ти тръгне гробницата, махни газовата, спортен филтър, генерация с колектор. Може и разпределителен вал да сложиш, ако може. Естествено няма да стане бегачка :rolleyes: но поне ще живне малко :)

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,като гледам колата ти е моно инж.

Можеш да сложиш спортен филтар,но ще имаш проблеми с оборотите.Ако регулирате нивото на въздуха да работи добре на газ,на бензин може да има проблем при ниските,във високите чисти.Моят личен съвет е да идеш да си вземеш за проба един "уж" спортен филтар за 10-15лв. и да пробаш как ще е с него,щото един хубав филтар си е над 100лв.

 

 

 

 

 

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol::blink: 6ген имали и моно инжекцион :lol: Пич друг път като не знаеш какво да кажеш или не си сигурен в това което ще кажеш, по-добре си го запази за себе си. Напълни се форума с "компетентни по всички въпроси". Сега по темата. Колега от спортен филтър няма нужда, просто си смени гарнитурата под дросела с такава от 1.4 90коня и колата ти ще живне осезаемо (освен ако не си с обикновена газова система, защото там дебита на въздух пак е прее*ан заради плочката на газта).
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за марка спортен филтър в Бг масово се купува (защото няма голямо предлагане) К&N, турски YED или JB (нещо с J беше но не съм много сигурен за тоната марка). Това че имаш газова уредба не значи, че няма да стане (както ти е писал колегата по-горе), а че няма смисъл. Причината е проста...като сложиш спортен филтър и караш на бензин ще е окей, но ако караш на газ и с висока скорост дадеш на свободна предавка колата ти ще загасне. Причината е че влиза прекалено много въздух, а подаването на газ си е константа (зададена при настройката на газовата уредба) ==> гориво-въздушната смес се разбутва и колата гълта много въздух и угасва. Аз карам на газ и като взех колата имаше спортен филтър, за да престане на гасне в гореописаната ситуация трябваше да намаля притока на въздух и съответно сложих мембрана която намалява сечението на интейка ми от 78мм на около 55мм. Сега колата не гасне, има спортен филтър, но реално файда от него няма понеже насила съм намалил притока на въздух.....а идеята на спортният филтър е точно противната. Това е ситуацията с кола на газ и спортен филтър. Ти вече трябва да си прецениш дали има смисъл да инвестираш в това или нещо друго ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JB е уискито, филтрите са jR и са доста голяма марка :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам и тримата , които са отговорили на момчето хич не вдяват от коли и най-много да го объркат. Първо колата е пълна инжекция и второ ако газовата уредба е също инжекцион и е направена както подобава поставянето няма да се отрази негативно на работата на двигателя. Нека юнака даде малко повече инфо относно това какво точно иска да постигне за да му се даде някакъв смислен съвет а не да се изказват мнения относно аромата на ароматизатора , който да сложи и колко коня щял да вдигне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JB е уискито, филтрите са jR и са доста голяма марка :)

Аз уиски не пия колега така че ми е простено :) За колегата инкогнито....не с лошо моля те :) Ако имаш нещо друго да споделиш може да го направим утре вечер на по бира понеже ще спя в Сливен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е пълен инжекцион, уредбата също е инжекцион, само че е с някакви италиански чаркове и е малко по различна. Целта ми е да получа добър звук и по възможност да кача малко мощността.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JB е уискито, филтрите са jR и са доста голяма марка :)

Аз уиски не пия колега така че ми е простено :) За колегата инкогнито....не с лошо моля те :) Ако имаш нещо друго да споделиш може да го направим утре вечер на по бира понеже ще спя в Сливен :)
Не съм искал да прозвучи като заяждане или лошо отношение , за което моля за извинение. Занимавам се с ремонт и поддръжка на автомобили от доста време и съм поставял и газови инжекциони на няколко приятели , които имат Хонди и то с доста по корави мотори. Именно за това казвам , че няма да има проблем с поставянето на спортен филтър , но ако иска момчето да постигне по-добра мощност този мотор позволява със съвсем малко средства и време да се постигнат 100-ина , че и малко повече к.с. Поздрави на всички и още веднъж моля за извинение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...