mаrto 42 #1 Публикувано 8 Септември, 2011 MUGEN Euro Type R 2.2 l Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
victor_xtz 42 #2 Отговорено 9 Септември, 2011 Просто уникална, но за съжаление само в 20 бр и най-вероятно никога няма дори да я видим на живо. Изглежда, че след и хонда ще минат към турбо за следващите си спортни автомобили, което ще жалко, но неизбежно. Остава въпроса кога, като се има предвид слуха, че 9 генерация няма да има Type R изобщо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #3 Отговорено 9 Септември, 2011 (Редактирано) “Environmental pressures mean naturally aspirated engines are rapidly being superseded by other engine architectures and technologies. We may never see the like of the K20 in a mainstream production car again..." RIP Honda Още един линк по темата (на български) -> http://auto.dir.bg/news.php?id=9448990 Просто уникална, но за съжаление само в 20 брНе бих казал че е нещо уникално. Хората отдавна правят франкенщайн K24 блок / K20 глава. Муген едва ли ще избягат много далеч от тази идея. Редактирано 9 Септември, 2011 от aλexandro Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dr3amland 0 #4 Отговорено 10 Септември, 2011 Civic Type R Mugen 2.2 е създадена за да отбележи края на производството на бензиновия двигател на Honda K20 с обем 2.0 литра. Използваният от състезателни модели агрегат се монтираше и на Civic Mugen RR, седанът с четири врати. Вицепрезидентът на Mugen Euro, Хиро Тойода, заявява: „Промените заради опазването на околната среда означават бързо отпадане на атмосферните двигатели. Това означава, че най-вероятно вече няма да видим нещо подобно на K20 в сериен автомобил. Затова отбелязваме раздялата със специалната серия на 2.2 Honda Civic Type R.”Край Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sisqo 177 #5 Отговорено 10 Септември, 2011 Духа на Хонда с крещящите 9000 рпм си заминава Хонда се превръща в обикновенна комерсиална марка за жалост 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5th_Generation 14 #6 Отговорено 10 Септември, 2011 Затова си караме OLDSCHOOL,а днешната челяд да си цъка електрониките! 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eDaniel 38 #7 Отговорено 10 Септември, 2011 Еййй, страшна работа - край с Хонда. Давайте да си прережеме вените сега. Съвземете се малко бе хора - не отписвайте марката с лека ръка. Нямало да има високооборотни атмосферки... Еми може би бъдещето е на принудителното пълнене, кой знае. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Street-warrioR 287 #8 Отговорено 11 Септември, 2011 Ами да! Хонда си е Хонда! Ако правят турбинирани двигатели, така манияшки, както правеха атмосферните - ПАК ЩЕ СМЕ НОМЕР ЕДНО! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #9 Отговорено 11 Септември, 2011 Не е въпроса в това дали марката ще прави нещо значимо или не. Въпроса е, че с това си отива най-характерната част от производственото портфолио на марката, един вид нейната идентичност. Това е все едно Мазерати да обявят, че повече няма да правят би-турбо двигатели или Субару да обявят че спират да пускат автомобили с 4х4, защото вдига разхода на автомобила.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове