Jump to content
UglyDucky

D16Z5 със скоростна кутия от D15b2 или D16Z6

Recommended Posts

Карам си хеча CIVIC D13b2 и реших да си сложа по хубаво моторче!Сложих си D16Z5,ама скоростната му кутия беше малко посчупена та сложих от D16a9... Обаче... моя съединител е хидравличен а на а9 е с жило и датчика на километража от таблото е с ел сигнал,а на а9 е с жило... Не ме питайте ,изобретих/побългарих/ едни планки там на съединителя така че да мога да работя с помпите на съединителя от купето си ... и карам без километраж :(

Което обаче взе да ме дразни и реших да търся варианти... :unsure:

 

Един колега има същия D16Z5 със скоростна кутия от D15b2 -идеално слагам си датчика на километража и помпата на съединителя без проблеми и карам а?Или какво трябва да направя още? :blink:

 

Един колега пък продава кутия от D16Z6 -идеално слагам си датчика на километража и помпата на съединителя без проблеми и карам а?Или какво трябва да направя още? :blink:

 

Пуши ми главата... незнам кой вариант какви +сове и какви -нуси има... какво трябва да преправям?

 

Какво да напрарвя ? Пък и скоростната ми кутия от А9 си хърхори на 1ва,2ра и 3та зъбчатка... трябва да действам май а? :blink:

 

Много ще съм ви благодарен ако ми осветите тъмнината в която съм..... Благодаря ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имах сивик като теб сас а9 мотор и с кутията от д15-ката варвеше добре но са далгички скоростите затова смятам че ще ти е по добре с кутия от з6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кво направих аз за не се занимавам с помпи и да имам километраж моя оригинална скороста кутия от Д13 и имах от роувър за не си играя много си зех 3-4 от роувъра тоест същата като на рекс на с по къс диф. и ги преместих в на Д13 като кутията и воала резултата оказа че на моята Д13 дифа е 4.251-3.2502-1.9003-1.2504-0.9095-0.75диф 4.250тва бяха предавателните числаисках по къси 3та и 4 та та от на роувъра кутията взех ме същитеи стана1-3.2502-1.9003-1.3464-1.0335-0.75диф -4.250можеше и да търся диф 4.4 но ми се стори много къса за ежедневна колата такаостава само проблема с датчика за скороста дето върви към компа поне за сега не е останало време да го решим и си светка 16 ли беше 17 ли грешка на компа :rolleyes:

Редактирано от atanasbe
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно приятелче с D16Z5 с кутия от D15B2 и я карах няколко пъти и ми се видяха доста дълги скоростите, на 2-ра прави 110км което е доста според мен! До колкото съм чувал на D16Z9 кутията е късичка!:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи си хибрид, както те е посъветвал atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наи добре си сложи от д16з6 кутията,закачваш си спиид сензора и имаш километраж. Кутията от д16а9 предполагам е от ЦРХ 2г. или Сивик 4г. и е със жило,но при тях спиид сензора е в таблото с километража доколкото съм запознат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
... а кожуха на кутиите дали ще ми пасне на двигателя... ??? :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях с д13б2 но сложих двигател д16з6 плюс кутия от фейслифтова д13 тъйкато мойта не беше такава.За сега съм доста доволен,но и според мен най-добрия вариант е да се прави кутия от още 2,3(макар че ще са ти необходими малко повече парички):rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземаш кожуха,първичен ,вторичен вал от Д16з6,набиваш 3-тата от Д16А9 и караш ;) Имаш скоростомер,ползваш си помпите,имаш хубава 3-та скорост.4-та от А9 не пасва директно на валовете на з6,иска малко престъргване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дрън, дрън, та пляс. При нас случая е следният : црх 2г, жилен километраж, S4C кутия (б-серия) с електронен датчик - сваля се въпросният датчик, сваля се от рексовата кутия (д-серия!) оназ щурня със шлицата за жилото, навива се на хидравличната кутия, надева се жилото и газ. Предполагам и обратното би трябвало да стане, но няма кой да погледне и пита наготово май, а? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
В крайна сметка... утре си купувам кутия от D16Z6 със съединителя... Има ли някой който да ми обесни какъв филм ме очаква и какво ще преправям за да тръгна нормално след сглобката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка що я напрай тая щуротия не разбрах, само като да си сменяваш скорости заради един елементарен проблем. Ма щом па си мераклия давай. :)Иначе по въпроса : най-много да не ти съвпаднат шлиците и да се наложи да сменяш маховика. ;) Като свалиш твоята кутия преди да се кикимчиш да слагаш новата им изброй шлиците и на двете да видиш еднаква ли е бройката. :)едит : п.п. нали си си запазил двете помпи и маслените магистрали за съединителя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съвета колега. Все още я чакамк но дойде ли, ще погледна :)

Редактирано от chris_barnes
Пи�ането в форум/чат � главни букви �е тълкува като крещене, мол� изб�гвайте го!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...