Jump to content
Ryuugan

D15 vs D16

Recommended Posts

аз искам да задам един въпрос:как се намаля обем на двигател ( за пред комисия, ако нямаш право да намаляш диаметъра на цилиндъра и няма по-късоходов колянов вал ?? въобще има ли начин ?

В какъв порядък искаш да се намали?Принципно не знам с какво измерват точно обема, но реално обемът се намалява чрез шлайф на главата или по-тънки гарнитури или бутала за по-висока компресия.Но най-вероятно не ти казвам нещо, което вече да не си отчел като възможност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ето как едновалова д15з6,икономик,бие д16з5,двувалов...Адаш Редактирано от RadoslavKZ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де познавам 2-ма. Единия е 1net (скойто съм говорил само по телефона. Въпреки че само по тел. никога не е отказал да помогне с информация.) другия R-Racing(който пооправи моя. И наистина голяма разлика има. И се надявам скоро да я "изчистим" до край).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та малко да се отклоня от темата, но да попитам...D15b7 може ли да накаже D16y7, и двете напълно стокови? :huh:

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В какъв порядък искаш да се намали?Принципно не знам с какво измерват точно обема, но реално обемът се намалява чрез шлайф на главата или по-тънки гарнитури или бутала за по-висока компресия.Но най-вероятно не ти казвам нещо, което вече да не си отчел като възможност.

не става ... порядъка е 110cc и в сметките за обем не влиза камерата - само ход и диаметър проверката я правят като измерят обема на ГМТ и тоя на ДМТ и от втория извадят първия ... обема се мери с масло ...ще пусна отделна тема, че живо ме интересува ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казва един мой приятел:ПО БЪРЗАТА КОЛА Е НА ТОЗИ, НА КОЙТО ДЖОБА МУ Е ПО-ДЪЛБОК:ph34r::blink::lol::honda:

 

ФАКТ!!! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледах клипчето няколко пъти и ме осени следната мисъл ... терминалните скорости на бързите д-серия варират между 100 и 108 мили, което са 160-170км/ч ...в нашия форум се твърди, че сток д16з6 финишира на 140, а сток б16 над 160 ... я ме светнете сега тия коли ли не дават истински 11-ки, или нашите стокови б16-ки са някви много бързи ?според това което чета тука, всяка уважаваща себеси сток б18-ка в нашия форум ще бие най-бързите д-серия( по света ) даже и на сняг да тръгва ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами много просто. Хората стартират на специална писта, пригодена за това, и на старта мацат яко с лепила и тн, колите не боксуват и се вижда реалният потенциал. Тука кой стартирал кой недостартирал...кой има гуми, кой няма. Реално ако и двете коли боксуват минимално (защото е ясно че в гонка Д срещу Б шанса за Д-то е евентуално на първите метри) преимуществото на Б серията е гарантирано. Виждал ли си Д серия да тегли Б серия на 3та? И защо пак се сравнява Д направено срещу Б сток?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както забелязваш аз сравнявам правена д16 и с форумска сток д16 ... която явно върви повече от правената ... това което имам предвид е, че явно някой греши ... никой и нищо не може да ме убеди, че една д15-ка даваща 12-ки ако ще и на писта от чисто лепило, по сериозно надолнище, и вероятно даваща 250 на колелата върку някво доста предрусало дино, няма да може да се бори по терминална скорост със сток българско б16 ... щото нашите б16-ки са някви по-специални ... пак казвам - аз тука вече 5 години слушам как сток б16 има терминална над 160 ... а д16 е само на 140 ... къде е истината ? въобще не ме интересува да сравнявам потенциала на моторите, така че не се хващайте за това !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехе, разбрах те сега, да. Еми, истината е някъде там...утре ще може който иска да се запише да кара и да се видят резултатите. Дано се запише някой с Б16 и да сподели след това :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз във форума се сещам за поне 2, атмосферни, б-серия, дето могат да дадат подобни терминални, но те са далеч от сток ... доста далеч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са от Сф, мисля, че и 2те ще карат утре :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм напълно офтопик, но да се включа.1. Кало ... споко, и една Врачанска ще има. ;)и 2...не ме карайте да ви показвам газов ситроен ксара 1.4 с ква терминална ще излезе... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен лично, истините са ДВЕ, да е DOCH и да е VTEC!

 

Щом това са истините за теб и имаш двувалов мотор, не е лошо да знаеш, какво значи съкращението и как се пише! Dual OverHead Camshaft - DOHC - Така се пише!!! ;) Редактирано от -waRRior-
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

lookcho принципно моята почти сток д16 дава терминална в края на 3та, това по груби сметки е някъде към 140.Сигурно 130-135+ ще мине на 402м и дава висока 16ка или ниска 17ка. Ако те интересува ще ти дам пълен отчет , на какви гуми,настилка, състояние на съединител, температура на въздух, обороти при смяна, реакция за смяна и графика от Г-тек.ПП:На лесново видях, ГТР и Корвет да дават ниски 11ки, а те се сещаш с каква мощност и какво задвижване и ускорение 0-100, така че не знам как и какво са мерили на видеото.Ако някой има мерена Д15 да да сподели резултата, а ако има д15 с глава от д16з6 още по-добре.Стига да има желаещи тая седмица може да се съберем и да премерим. За да се реши спора относно смените на главите и какъв ефект има.

Редактирано от Ryuugan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе да задам един супер глупав въпрос,като пълен технически неграмотник.....До колко д15 мини ми суапа се приближава до JDM D15B? :blink:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... по груби сметки е някъде към 140.

Сигурно 130-135+ ще мине на 402м и дава висока 16ка или ниска 17ка.

 

нали осъзнаваш, че това "по груби сметки" е доста безсмислено твърдение ... смучеш пръста и мериш по вятъра ...

 

разликата между 130 и 140 за д16з6 сток е около 4 секунди, през които изминаваш около 150м ...

мисълта ми е, че хората си говорят едни небивалици и си вярват - 140-те за д16 сток са само при свободно падане, а тия 160 за б16 са още по дълбоко в света на сънищата ...

оказва се, че явно сме рибарски форум ...

проблема е, че колкото и да си правиш колата, винаги има някой с по-бърза стоковица от същия вид :lol: ... хората се депресират от такива глупости и спират да бутат ...

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

... по груби сметки е някъде към 140.

Сигурно 130-135+ ще мине на 402м и дава висока 16ка или ниска 17ка.

 

разликата между 130 и 140 за д16з6 сток е около 4 секунди, през които изминаваш около 150м ...

мисълта ми е, че хората си говорят едни небивалици и си вярват - 140-те за д16 сток са само при свободно падане, а тия 160 за б16 са още по дълбоко в света на сънищата ...

 

 

Хмм... С моята сгъстена свувалова Д серия прескачах Д16З6 доста брутално! Но не съм се мерил на точни 402м за да кажа с каква скорост излизам! От светофар до светофар на Баумакс включвах 4та и трябваше вече да спирам (за което имах място), това са 145км/ч! Знам, че това не е дисциплина, но мисля че са около 450м и не виждам как СТОК Д16ка ще направи 140 за 400м! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

говорим за едновалови само двигатели!д16 разбира се ,сток срещу сток д16з6 бие ,направени срещу направени при сходни пари д16 бие,а скороста на пътя на относителни 400 метра си е толкова относително - примерно като клипчетата във вбокса,аз мога и 150 да напрашя пък да се окаже че не съм мръднал или пък да ударя 150 пък някой да ме мине със 120.отивате мерите се и четете преди това по японските(за тея дето знаят японски) и американските форуми кое как е ставало преди години когато нашите коли са били актуални там :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На втора края е 100, на 4та края е 200, не виждам какво фантастично има в 140 на 3та.Ако ми се отдаде възможност ще проверя след няколко часа, колко дълга е трета.

Редактирано от Ryuugan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като попитахте за времена на д15 мини-ми има записано 14.7 на Божурище.Това е Шуменската д15-ска на Боико,времето е дадено с паради не със сликове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@'-waRRior-'Благодаря за напълно излишната поправка. Браво за инфото! Повдигна ли си рейтинга?

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На втора края е 100, на 4та края е 200, не виждам какво фантастично има в 140 на 3та.Ако ми се отдаде възможност ще проверя след няколко часа, колко дълга е трета.

Не е Фантастично да направиш 140 на 3та, въпросът е дали ги правиш за 400м! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

138.89 kh/h терминална, а трета е около 140 на 7100 оборота.

това кой и къде ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в двете посоки или само в едната ? не се заяждам, а питам за да съм наясно как е проведено измерването

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих няколко замервания в двете посоки и това е най-добрият резултат.

Редактирано от Ryuugan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като за лично измерване с цел проверка на състояние става, но ако искаш смислена информация, трябва да вземеш средното от двата най-добри старта в двете посоки ... реално обаче скороста на финиша слабо се влиае от старта ... докато въртиш гуми не изминаваш разстояние а само губиш време, скороста на финала ти се определя само от това дали си натискал газта до долу през цялото време и как си сменял предавките т.е. средното на максималните скорости в двете посоки е това което те интересува ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така пичове нуждая се от съвет и знам,че може да не е тук мястото,но понеже гледам,че разбирате от Д моделите.Ето за какво става дума Хонда Сивик 6 ген хеч 1.4 ис 90 кончета искам да сложа малкия Втек.Проблем не знам какъв точно да е мотора има много модели д16 и т.н ,а не им разбирам от скоро съм в играта също така не знам трябва ли да сменям бенз.помпа, спирачни дисков,апарати,карета или са идентични като д14 ската.Ако може малко съвети какво точно да взема.Много благодарности АКО МНЕНИЕТО МИ НЕ Е ЗА ТУК МОЛЯ ДА БЪДЕ ИЗТРИТО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...