Jump to content
dufosvti2

смяна на генерацияна d15mini-ме

Recommended Posts

колеги,колата е d15 с глава от d16z9.абсолютен сток,даже и филтъра си ми е стоков.замислил съм да направа някои неща по нея.неискам да се хвърлям по майстори да ми прават генерация.мисла да сложа от вти.като се има предвид,че предстои слагане на някъв чип и раздвижна ролка на първо време,дали ще и дойде добре малко по широка генерация.в момента колата е с 4-2-1 заводски колектор,които не ми се сменя.ще станат ли назад кюнците,след колектора и ще има ли ефект,или няма смисъл да е права без да сменя заводския изпускател с 4-2-1 рейсингов.мисълта ми е,че един ден сигурно ще искам б серия,да не сменям 2 пъти генерации :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи направо си сложи на 63мм.ваншно тя е дебела 1.5мм. и остава 60мм. ватре което е идеално и за следващия проект с б16

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Спортен" 4-2-1,генерация назад от порядъка на ф55,един или два резонатора по желание,и някакво читаво задно гърне ;) Струва ми се ,че генерацията на ВТЙ-ката ще иска преправяне(поне при мен искаше,но само към колектора).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е малко преправянето,мисла да сложа vti-ската,за да си остава прозорче за напред и евентуално б серия.предпочитам заводско избран материал.колко е по широк спортния изпускателен колектор от заводския с които съм.ако сложа 4-2-1 спортен за d-серия,добре ли ще стане с вти-генерация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е тая генерация от ВТЙ? Ако е от 5 ген хеч, тя е изгнила 200 пъти за тия 16-17 години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колектора на Б16 излиза на ф40 :dry: не съм си играл да меря по нататък генерацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е тая генерация от ВТЙ? Ако е от 5 ген хеч, тя е изгнила 200 пъти за тия 16-17 години.

мойта да не е по хубава и тя е на толкова :lol: .вти-то е с удар и седи от доста време в една морга,ако цената е добра ще се рахберем.е,ако намера къде в Пловдив могат да направат нещо да бива що годе и да не е цифромания,ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е тая генерация от ВТЙ? Ако е от 5 ген хеч, тя е изгнила 200 пъти за тия 16-17 години.

мойта да не е по хубава и тя е на толкова :lol: .вти-то е с удар и седи от доста време в една морга,ако цената е добра ще се рахберем.е,ако намера къде в Пловдив могат да направат нещо да бива що годе и да не е цифромания,ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли някои да каже колко мм е вътрешния отвор на vti-ската генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

45мм,ако не ме лъже паметта,че съм стар вече и не помня всички параметри на колите

Редактирано от RadoslavKZ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли някои да каже колко мм е вътрешния отвор на vti-ската генерация.

47мм до колкото помня ;) Външния е 51мм :] Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее сериозно ли е 51 външно... Не е ли малко малко за тоя двигател..?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е малко. Даже мисля, че 51 външно е на Б18ките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...