dufosvti2 303 #1 Публикувано 7 Септември, 2011 колеги,колата е d15 с глава от d16z9.абсолютен сток,даже и филтъра си ми е стоков.замислил съм да направа някои неща по нея.неискам да се хвърлям по майстори да ми прават генерация.мисла да сложа от вти.като се има предвид,че предстои слагане на някъв чип и раздвижна ролка на първо време,дали ще и дойде добре малко по широка генерация.в момента колата е с 4-2-1 заводски колектор,които не ми се сменя.ще станат ли назад кюнците,след колектора и ще има ли ефект,или няма смисъл да е права без да сменя заводския изпускател с 4-2-1 рейсингов.мисълта ми е,че един ден сигурно ще искам б серия,да не сменям 2 пъти генерации Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ванко 24 #2 Отговорено 8 Септември, 2011 значи направо си сложи на 63мм.ваншно тя е дебела 1.5мм. и остава 60мм. ватре което е идеално и за следващия проект с б16 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 8 Септември, 2011 "Спортен" 4-2-1,генерация назад от порядъка на ф55,един или два резонатора по желание,и някакво читаво задно гърне Струва ми се ,че генерацията на ВТЙ-ката ще иска преправяне(поне при мен искаше,но само към колектора). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #4 Отговорено 8 Септември, 2011 ако е малко преправянето,мисла да сложа vti-ската,за да си остава прозорче за напред и евентуално б серия.предпочитам заводско избран материал.колко е по широк спортния изпускателен колектор от заводския с които съм.ако сложа 4-2-1 спортен за d-серия,добре ли ще стане с вти-генерация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #5 Отговорено 8 Септември, 2011 Каква е тая генерация от ВТЙ? Ако е от 5 ген хеч, тя е изгнила 200 пъти за тия 16-17 години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 8 Септември, 2011 Колектора на Б16 излиза на ф40 не съм си играл да меря по нататък генерацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #7 Отговорено 8 Септември, 2011 Каква е тая генерация от ВТЙ? Ако е от 5 ген хеч, тя е изгнила 200 пъти за тия 16-17 години.мойта да не е по хубава и тя е на толкова .вти-то е с удар и седи от доста време в една морга,ако цената е добра ще се рахберем.е,ако намера къде в Пловдив могат да направат нещо да бива що годе и да не е цифромания,ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #8 Отговорено 8 Септември, 2011 Каква е тая генерация от ВТЙ? Ако е от 5 ген хеч, тя е изгнила 200 пъти за тия 16-17 години.мойта да не е по хубава и тя е на толкова .вти-то е с удар и седи от доста време в една морга,ако цената е добра ще се рахберем.е,ако намера къде в Пловдив могат да направат нещо да бива що годе и да не е цифромания,ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swift gti 15 #9 Отговорено 9 Септември, 2011 А може ли някои да каже колко мм е вътрешния отвор на vti-ската генерация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #10 Отговорено 9 Септември, 2011 (Редактирано) 45мм,ако не ме лъже паметта,че съм стар вече и не помня всички параметри на колите Редактирано 9 Септември, 2011 от RadoslavKZ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #11 Отговорено 10 Септември, 2011 (Редактирано) А може ли някои да каже колко мм е вътрешния отвор на vti-ската генерация.47мм до колкото помня Външния е 51мм :] Редактирано 10 Септември, 2011 от jamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #12 Отговорено 10 Септември, 2011 Еее сериозно ли е 51 външно... Не е ли малко малко за тоя двигател..? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #13 Отговорено 10 Септември, 2011 Не е малко. Даже мисля, че 51 външно е на Б18ките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове