Jump to content
SilverCivic

Куплунг за базова настройка на предварението на запалване

Recommended Posts

Та значи търси се местоположението на въпросния куплунг. Чрез неговото замостване се влиза в базова настройка на предварението на запалване на моята англичанка 1,4is D14A8 MB2. До няколко дена ще слагам ТАП та ми трябва за да проверя коректността на настроеното предварение при работа на бензин. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж в краката на пасажера от дясната страна зад кората дали има 2 купунга един с 3 пина и един с 2. Този с 2та е твоя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е там това предполага май сваляне на жабката за да се свали страничния панел. Вчера нямах време, днес ще търсдя куплунга. мерси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак днес ми остана време. Махнах кората а се оказа че двата куплунга са в горния и край(над ECU-то) и съм можел просто да ги извадя над кората. Мерси колега, че имаше да ги търся.

Редактирано от SilverCivic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някаква таблица или списък за настроика на градусите на делкото за нашите двигатели?Интересува ме примерно за моя мотор D16Y3.Колега сори за офа ама така и така си повдигнал темата да я доразвием ,предполагам и на други колеги ще е от полза.Също така става ли настройката по някакви белези или само със стробоскоп?Аз примерно като купих колата преди близо 4 години викам я да я закарам и на елкон да я видят всичко че да съм спокоен!Отивам аз при уж най-пеканите тука до добруджанска мебел и чакам ред.Влизам и единия вика кво и има на колата ,казвам нищо ама да я проверите ,вика запали и двамата гледат как работи мотора и цъкат-не били виждали така да работи мотор ,викам ади проверете центровка това онова квото трябва ,нямали програма ли какво за тази кола ама закачиха един кабел за едната свещ и един в аспуха дадоха малко газ и викат пушка е и ми взеха 20 лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някаква таблица или списък за настроика на градусите на делкото за нашите двигатели?

За моята според Аутодата предварението при базова настройка е 12градуса +/- 2гр. Процедурата е първо загряваш колата, после гасиш, замостваш двупиновия куплунг, палиш и на празен ход със стробоскопната лампа гледаш. На пластмасовите капаци на ангренажния ремък над шайбите имаш "мерник и мушка":rolleyes: На самата шайба имаш три чертички отговарящи на стандартната ти базова настройка на предварението - в моя случай 12 +/- 2гр. Средната чертичка трябва да равни с мерника и мушката -това е. Аз си сложих ТАП на газовата и той ми променя тайминга при работа на газ и исках да се уверя че всичко е точно с предварението на бензин.

Интересува ме примерно за моя мотор D16Y3.

За твоя мотор е 16+/- 2гр. Редактирано от SilverCivic
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателния отговор колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се откачи някой важен датчик и я вкараш в авариен режим май пак се получава! Това е по скоро въпрос защото аз мисля за моята която е моно инжекция да сваля кабела на втория инжектор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че има разлика между сервизен режим и авариен режим, но не съм сигурен. Т.е. ако разкачиш важен датчик или изпълнително звено по-вероятно е колата да влезе в авариен режим който мисля, че не е същия като сервизния :) (незнам дали се казва сервизен, но да приемем, че като укъсим 2-пиновия куплунг влиза в такъв режим)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...