Jump to content
Marcus

D15 блок, D16A7 глава, K16 турбо, PP4 ECU

Recommended Posts

Имам следните въпроси относно горния сетъп, ако някой има компетентно мнение моля да помага.1. На 0,5-0,7 бара, каква мощност може да се очаква?2. Колко е нужно да се "разреди" мотора. Ще се слагат "витари", достатъчни ли са?3. Ще стигнат ли наличните 240cc инжектори, ако не, какви са подходящи?4. Еку-то е с потенциометър, без ламбда. Нужна ли е тя и ако да, може ли това ЕКУ да я управлява?5. Какъв софтуер ползвате за турбо на OBD0.Предполагам че ще искочат и други въпроси в последствие, но на първо четене е това.П.С: Колата ще се кара и на гас ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инжектори поне от 310 до 410 цц :)ако слагаш витари надуваи на 1 бар-да изкараш 220 коня приблизително

Редактирано от Yordan Stoyanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи братле аз няма да се впускам в някакви разсъждения,само да вметна че всяка една кола може да работи без ламбда сонда тя е само за икономия !Всеки път като натиснеш педала на гаста до ламарината тя неотчита или се игнорират нейните показания.Единсвеното което трябва да имаш широколентова сонда при мапването ,след ремапа не ти е нужна.Така че компа ако не поддържа сонда не е проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.zealautow...om/dseries.htmlЕй тука може да гледаш как ще ти тойде сгъстяването (има го и вариятна с "витари") има и калкулатори за скоростни кутий, Б серий и предполагаеми коне на всякъкви възможни сетъпи (ама не са много точни)! А за другите въпроси има по-компетентни които да се изкажат! Дано съм помогнал! Редактирано от Doomwisher

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за мненията ви, давайте още, не се срамувайте :PТея калкулатори винаги са ми били много странни. На мен ми изглеждат много непълни, или пък не съм достатъчно грамотен ;)Например глава, няма моята например, D15Z6, нито аналога и в US - D16Y5, няма и тази която ми трябва в момента - D16A7, а аз не знам никоя от другите да е еднаква.Ако данните които вкарвам са верни излиза че сега степента е 11,66:1 (главата е шлайфана), а с витарите на 1 бар ще е 14,54:1Изтеглих си TurboEdit, май с него ще се получат нещата, само трябва да разгледам как се чипваше тва ЕКУ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По този начин http://wikitest.pgmfi.org/twiki/bin/view.pl/Library/ChippingOBD0PM6или така http://wikitest.pgmfi.org/twiki/bin/view.pl/Library/ChippingAn88-89ECU зависи от ЕЦУ-то

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втория вариант е, по-гадния. Не мисля че съм толкова умел с поялника, май ще се търси ново ЕКУ.Разбрах че мотовилките на D15 са по-слабички и трябва да се внимава. Някакви други подводни камъни?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втория вариант е, по-гадния. Не мисля че съм толкова умел с поялника, май ще се търси ново ЕКУ.

Разбрах че мотовилките на D15 са по-слабички и трябва да се внимава. Някакви други подводни камъни?

 

Биелите са много слаби,казвам ти го от личен опит

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ще споделиш ли причините за горната "салата", на какво налягане се случи това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Получи се някъде към 0,8бара.Актуатора нямаше за регулиране,а уш го даваха да прави до о,6 бара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...