Jump to content
stranger in moscow

Конденз в фаровете....

Recommended Posts

От скоро имам конденз в фаровете не съм ги отварял,но вероятно от някъде са отворени гледани са много пъти и нямам представа как е при колегите колата е акорд 93-та ,с ксенони къси и дълги е и в самия фар има кондензи супер трудно се маха ,някакви идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесния начин да махнеш конденза е като паркираш пред вас при загрял двигател да махнеш габаритите, така че да се даде досег на горещия въздух от двигателния отсек да достигне до вътрешността на фара. Можеш да махнеш и някоя от другите крушки, зависи в коя част на фара е конденза. Оставяш така докато истине двигателя, т.е поне 2 часа и конденза би трябвало да се махне поне за в момента. За да не се образува наново обаче ще трябва да свалиш фаровете и да ги минеш със силикон там където се слепват. Пробвай първо без да ги отлепваш. Другото, което мога да те посъветвам е, ако фаровете не са оригиналните, а допълнително си ги слагал, виж дали са махнати всички тапи в задната им част, които позволяват да циркулира въздуха и да не позволява да се получава разлика в налягането извън и вътре във фара.

Редактирано от Prelude98
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз всъщност кое е по добре,фарът да е колкото се може по добре херметизиран,или по добре вентилиран.Нямам спомен дали има на тези фарове вентилационни отвори,защото съм свалял единия си фар.Принципно аз не съм имал на никоя от колите си този проблем но имам познати които не могат да се оттърват от конденза,които се появява дори и в сухо време(без да е валяло).Общо взето това си е един мистичен и трудноразрешим проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен има два варианта, които обаче са трудно определими и могат да се различат един от друг само по метода: проба-грешка. Единия вариант е да са се отлепили някъде, където се свързват двете части на фара и оттам, когато вали или се мие колата да влиза директно вода. Втория вариант е отворите за вентилация да са запушени и тогава вече да става така наречения конденз, който се получава от разликата в налягането и температурата във и извън фара. Естествено могат да бъдат и двата варианта едновременно.Ако са Ейнджъл айс фарове обикновено, когато са слагат се забравя да се махнат тапите на вентилационните отвори, които са най-малко 3 бр., в зависимост от типа и размера на фара. На мен ми правеше конденз единия фар след автомивка, оказа се че 3 от пет тапи си стояха, откакто ги махнах всичко е ок. При оригинални фараве, които не са сменяни обикновенно не става въпрос за конденз, а за влизане на вода или по-скоро изпарения от двигателния отсек през разхерметизирана слепка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фара си има удушници виж да не са ти запушени

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

За да има конденз ,трябва от някъде да влиза влага.провери капачките за смяна на крушките,самите уплътнения,ако са доста смачкани,няма да уплътняват хубаво.ако конденза е във двата фара,провери дали правилно е поставен ксенона и дали не е нарушена херметизацията на фара.за да изчезна конденза спри колата на слънце и отвори капачките за смяна на крушките,за по-бързо изветряване.може и да не ги отваряш,но ще стане по-бавно,самия фар си има отдушник.ако е вечер просто пусни фаровете на къси и дълги и изчакай влагата да изчезне. Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Лепени са с силикон преди нЕ зНАМ колко време, не са еинджъл аис, предполагам са оригиналните фарове, и в двата има конденз, уж са добре закрепени, гледани са за пукнати и няма....тея отвори кЪде точно се намират на оригиналните фарове и как изглеждат?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е аз му ги гледах фаровете на колегата но тогава ситуацията беше следната-левия фар имаше конденз и капачката му беше оставена отворена,затворихме я.Десният фар беше без конденз също с отворена капачка поради дефектна щипка,приспособихме я да стои затворена с помоща на ,,авторапидка,, и сега и двата фара са с конденз.Затова си мисля че има някакви вентилационни отвори които са запушени някак си и за това са тези проблеми.Аз съм със същата кола със същите фарове и никога не съм имал конденз в тях,въпреки че единия фар съм го отварял.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми покаже на снимка или да каже каде точно са тея отвори за да ги оправя ако е от тях?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...