crazy_to80 3 #1 Публикувано 1 Септември, 2011 Здравейте,от скоро съм собственик на Hr-v 4wd 1.6 125 к.с. D16W5Имам питане ,нормално ли е максималната скорост на тавнен терен да е 120-130 км/ч.и на 5-та да развъртва до 4200-4500 оборота,когато започне да изкачва наклон изсипва скороста до 80 км/ч и дотук.Не че нещо ,но жената се пошегува че сме си купили втора корса,а неината корсичка е 1.0 12V много грубо сравнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #2 Отговорено 1 Септември, 2011 (Редактирано) Колега, това е абсолютно ненормално за такава кола На жена ми ХРВ-то е 105 коня и мога да ти кажа че съм го карал и си поддържа 160-180 на магистрала и единствения проблем е, че е доста шумно и оборотите доста високи при тази скорост. Така че за витек мотора е абсолютно ненормално това, което описваш. Явно има някакъв проблем колата Влез в youtobe и виж някой клип с HR-V за да разбереш за какво става реч. Не че е някоя бегачка, но доста си понавървява- говоря за 1.6 витек! Редактирано 1 Септември, 2011 от Prelude98 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #3 Отговорено 1 Септември, 2011 Здравей, Много често се наблюдава подобен проблем с HRV-то,след смяна на ангренажен ремък.Коша е висок а двигателя е ниско и някои механици не разбират ,че са го объркали.Презацепи го. Симптоматиката ми е до болка позната."светнете" го на един стробоскоп и ще знаеш на къде да презацепите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crazy_to80 3 #4 Отговорено 1 Септември, 2011 Здравей, Много често се наблюдава подобен проблем с HRV-то,след смяна на ангренажен ремък.Коша е висок а двигателя е ниско и някои механици не разбират ,че са го объркали.Презацепи го. Симптоматиката ми е до болка позната."светнете" го на един стробоскоп и ще знаеш на къде да презацепите.Благодаря за съвета! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #5 Отговорено 1 Септември, 2011 Дръж ни в течение.Важно е за всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crazy_to80 3 #6 Отговорено 2 Септември, 2011 Успях да намеря визитката на човека при когото карах предишната си кола Акорд 96г. Тогава се отнесе много коректно и откри проблема на колата,заиграваше оборотите като загрее на празен ход,запушена водна магистрала за подгряване на инжекцията.Дано и сега да ми помогне!На 8-ми съм на елкон! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crazy_to80 3 #7 Отговорено 3 Септември, 2011 имаме симптом светна "chek"-а в движение безвазвратно и не гасне,но пък кпличката се отпуши,само дето и трябва малко врвме да реши на тихи обороти колко да задържи 500 или 800 об. но за сега спира на 800об. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
juli_juli 2 #8 Отговорено 10 Септември, 2011 В крайна сметка проблема със скороста реши ли се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crazy_to80 3 #9 Отговорено 10 Септември, 2011 със скороста не съм я пробвал,но мошноста на ниски и срвдни обороти се качи осезателно! Лампата на чека изгасна сама след два дена! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crazy_to80 3 #10 Отговорено 17 Септември, 2011 Най-сетне стигнах и до елкон:1: грешка е БОГАТА СМЕС 2:неработеща свещ 3:неправилно разпределение на некви токове на свещитеВсичко друго излиза че е нарет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crazy_to80 3 #11 Отговорено 17 Септември, 2011 Някои може ли да ми каже дали делкото на D16W1 и на D16W5 са еднакви и взаимозаменяеми? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crazy_to80 3 #12 Отговорено 24 Септември, 2011 Проверихме зацепването на двигатели, проверихме и сменихме свещите, зацепването на ангренажа. Колата възстанови мощността, но на високи обороти над 4000, при 4 и 5 предавка отново се усеща загуба на мощност, но не колкото преди. Не можаха да установят от къде идва информацията за богата смес в компа и много рядко се забелязва заиграване на тихите обороти между 500-1000 оборота, но след няколко секунди спира на 1000 оборота. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #13 Отговорено 24 Септември, 2011 Дали не се е запушил катализатора? Нека и колегите да кажат дали е вьзможна причина да губи мощност вьв високите обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crazy_to80 3 #14 Отговорено 25 Септември, 2011 Като ходих на елкон човека разви първата ламбда сонда и отам замери налягането в изпускателните колектори,каза че налягането е нормално (няма запушване в катализатора и гърнетата).Понякога като я настъпя повече понамерисва ,но не винаги! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crazy_to80 3 #15 Отговорено 3 Октомври, 2011 Така,след дълго замерване и смятане резолтата е 156 литра гориво 1228 км. ,500-600 км от тях извънградско останалите във Варна. Ако някой ми даде разумна причина за погоре посочените данни, ЕВАЛА ша му кажа.Един стае майстор на японци ми каза "HONDA до 1996г. след това всичко е лай.а"Яд ме е че него послушах когато каза "Кола дето се мисли за по умна от тебе,не се качвай на нея" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове