Jump to content
crazy_to80

Малко помощ за HR-V

Recommended Posts

Здравейте,от скоро съм собственик на Hr-v 4wd 1.6 125 к.с. D16W5Имам питане ,нормално ли е максималната скорост на тавнен терен да е 120-130 км/ч.и на 5-та да развъртва до 4200-4500 оборота,когато започне да изкачва наклон изсипва скороста до 80 км/ч и дотук.Не че нещо ,но жената се пошегува че сме си купили втора корса,а неината корсичка е 1.0 12V много грубо сравнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това е абсолютно ненормално за такава кола :unsure: На жена ми ХРВ-то е 105 коня и мога да ти кажа че съм го карал и си поддържа 160-180 на магистрала и единствения проблем е, че е доста шумно и оборотите доста високи при тази скорост. Така че за витек мотора е абсолютно ненормално това, което описваш. Явно има някакъв проблем колата :blink: Влез в youtobe и виж някой клип с HR-V за да разбереш за какво става реч. Не че е някоя бегачка, но доста си понавървява- говоря за 1.6 витек!

Редактирано от Prelude98

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, Много често се наблюдава подобен проблем с HRV-то,след смяна на ангренажен ремък.Коша е висок а двигателя е ниско и някои механици не разбират ,че са го объркали.Презацепи го. Симптоматиката ми е до болка позната."светнете" го на един стробоскоп и ще знаеш на къде да презацепите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, Много често се наблюдава подобен проблем с HRV-то,след смяна на ангренажен ремък.Коша е висок а двигателя е ниско и някои механици не разбират ,че са го объркали.Презацепи го. Симптоматиката ми е до болка позната."светнете" го на един стробоскоп и ще знаеш на къде да презацепите.

Благодаря за съвета!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дръж ни в течение.Важно е за всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успях да намеря визитката на човека при когото карах предишната си кола Акорд 96г. Тогава се отнесе много коректно и откри проблема на колата,заиграваше оборотите като загрее на празен ход,запушена водна магистрала за подгряване на инжекцията.Дано и сега да ми помогне!На 8-ми съм на елкон!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаме симптом светна "chek"-а в движение безвазвратно и не гасне,но пък кпличката се отпуши,само дето и трябва малко врвме да реши на тихи обороти колко да задържи 500 или 800 об. но за сега спира на 800об.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка проблема със скороста реши ли се

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със скороста не съм я пробвал,но мошноста на ниски и срвдни обороти се качи осезателно! Лампата на чека изгасна сама след два дена!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-сетне стигнах и до елкон:1: грешка е БОГАТА СМЕС 2:неработеща свещ 3:неправилно разпределение на некви токове на свещитеВсичко друго излиза че е нарет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои може ли да ми каже дали делкото на D16W1 и на D16W5 са еднакви и взаимозаменяеми?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверихме зацепването на двигатели, проверихме и сменихме свещите, зацепването на ангренажа. Колата възстанови мощността, но на високи обороти над 4000, при 4 и 5 предавка отново се усеща загуба на мощност, но не колкото преди. Не можаха да установят от къде идва информацията за богата смес в компа и много рядко се забелязва заиграване на тихите обороти между 500-1000 оборота, но след няколко секунди спира на 1000 оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали не се е запушил катализатора? Нека и колегите да кажат дали е вьзможна причина да губи мощност вьв високите обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ходих на елкон човека разви първата ламбда сонда и отам замери налягането в изпускателните колектори,каза че налягането е нормално (няма запушване в катализатора и гърнетата).Понякога като я настъпя повече понамерисва ,но не винаги!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така,след дълго замерване и смятане резолтата е 156 литра гориво 1228 км. ,500-600 км от тях извънградско останалите във Варна.:ranting: Ако някой ми даде разумна причина за погоре посочените данни, ЕВАЛА ша му кажа.Един стае майстор на японци ми каза "HONDA до 1996г. след това всичко е лай.а"Яд ме е че него послушах когато каза "Кола дето се мисли за по умна от тебе,не се качвай на нея"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...