ecs 0 #1 Публикувано 29 Август, 2011 Какво направих до тук :Портнах смукателя до размер на дросела.Днес ще се портва главата...4-2-1 колекториГенерация на 55ммВапроса ми е за Мап сензора тъи като на Д16 седи от горе ... а на Х23 няма захват за Мап-а от горе .. как се монтира колега от форума ми даде идея с маркуче да го вържа на вапросната трабичка но не знае дали ще се получи,ако някой е правил подобна интервенция да сподели или дайте савет как да го направя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #2 Отговорено 29 Август, 2011 (Редактирано) Никакви проблеми, да го направиш с маркуч. Редактирано 29 Август, 2011 от LAMER Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #3 Отговорено 30 Август, 2011 Никакви проблеми, да го направиш с маркуч. мерси много колега покажи ми снимката от другата страна как си го захванал там трабичката е мн тунка... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #4 Отговорено 30 Август, 2011 Само искам да вметна, че входа на всмукателя трябва да е поне с 1мм по-широк от изхода на дросела. Някъде из чуждите сайтове имаше статия по въпроса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #5 Отговорено 30 Август, 2011 от другата страна как си го захванал там трабичката е мн тънка...Същото маркуче пасва точно на щуцера, за външен мап, на дросела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #6 Отговорено 9 Септември, 2011 (Редактирано) ето че се налага да попитам пак защото съм на задънена улица.След смяната на дросел-а... колата запали от първия път... след 5-10 мин работа сама почна да си мени оборотите на празен ход 1000-1500 когато откача буксата на ТПС-а чека ми светва оборотите стават стабилни на 2000к...... 2. тест 2 закачих си ТПС-а обратно... гасим палим на ново.... пак същата рабута.. покарах 10 тина километра колата застопори оборотите на празен ход но високи 2000к ... след като барнах болччето на дросела за празен ход пак почнаха да играят... 1000-1500.... чека не ми отчита грешки.....Охладителна система обесваздушена ... щуцера за изгорелите газове отзад закачен,вакуми... и други маркучи по дросела закачено... сичко си е на мястото..3.днес ще замеря напрежението на ТПС-а из темите тук прочетох че може да е там проблема ....друго не се сещам гледам че доста колеги имат такъв дерт след смяна на дросел давайте акал.. Редактирано 9 Септември, 2011 от ecs Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NewMcc 1 #7 Отговорено 9 Септември, 2011 (Редактирано) 1.Случайно новия дросел да си го "убил" от чистене?2.Провери ли дренажния болт на дросела,може да е развит.3.Пред паричката на дросела трябва да има една голяма дупка,пробвай да я запушиш с пръст докато колата работи и виж какво ще стане с оборотите. Редактирано 9 Септември, 2011 от NewMcc Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #8 Отговорено 9 Септември, 2011 Болчето на дросела нали го въртиш при изключено Еацв ,и после ресетваш Еку-то ?После оставяш 10 мин. да работи на празен ход да се обучи Еку-то?В менюала има картинки на процедурата.пробвай пак успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #9 Отговорено 9 Септември, 2011 ами сега запрятам пак ракави се пак сам на финала Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #10 Отговорено 9 Септември, 2011 (Редактирано) Виж и някои друг вакум, за всеки случаи. Редактирано 9 Септември, 2011 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #11 Отговорено 9 Септември, 2011 (Редактирано) Каква гарнитура използваш? Свали дросела и огледай хубаво отворите дросел-->всмукател. Ако двг засмуква въздух от между дросела и всмукателя, оборотите се менят точно така... Ето разликата в гарнитурите за 56мм дросел без FITV и 60мм дросел с FITV Редактирано 9 Септември, 2011 от LAMER Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #12 Отговорено 9 Септември, 2011 Каква гарнитура използваш? Свали дросела и огледай хубаво отворите дросел-->всмукател. Ако двг засмуква въздух от между дросела и всмукателя, оборотите се менят точно така... Ето разликата в гарнитурите за 56мм дросел без FITV и 60мм дросел с FITV Дросела... си е с неговата гарнитура сложил сам и силиконче нема как да смучи.... Немога да намеря стойностите за напрежението на буксата на ТПС-а някой да помогне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #13 Отговорено 9 Септември, 2011 (Редактирано) 0.45V- 5V(в този диапазон Редактирано 9 Септември, 2011 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #14 Отговорено 9 Септември, 2011 (Редактирано) 0.45V- 5V(в този диапазон току що ги замерих Кире мерси се пак ... продалжавам нататъка Редактирано 9 Септември, 2011 от ecs Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #15 Отговорено 9 Септември, 2011 IACV(EACV) чудя се дали да ... го барам до сега не ми е правил проблеми ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivaka 164 #16 Отговорено 9 Септември, 2011 fast idle valve Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swift gti 15 #17 Отговорено 9 Септември, 2011 Извинете ме за въпроса,дросела от х22/23 директно ли пасва на колектора от д16.Моля колегата да ме извини ако цапам темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #18 Отговорено 9 Септември, 2011 Почти, трябва да се разшири входа на колектора на 61мм и се ползва гарнитура за големия дросел.Всичко друго пасва като оригинално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #19 Отговорено 9 Септември, 2011 (Редактирано) Оправихме я цял следобяд се играхме от дросела беше проблема искаше малко настрoики на първо време. Редактирано 9 Септември, 2011 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #20 Отговорено 12 Септември, 2011 Оправихме я цял следобяд се играхме от дросела беше проблема искаше малко настрoики на първо време. Благодарности на Кирето и още един колега ... Д16 ката марка вече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове