Jump to content
ecs

Смяна на Дросел

Recommended Posts

Какво направих до тук :Портнах смукателя до размер на дросела.Днес ще се портва главата...4-2-1 колекториГенерация на 55ммВапроса ми е за Мап сензора тъи като на Д16 седи от горе ... а на Х23 няма захват за Мап-а от горе .. как се монтира колега от форума ми даде идея с маркуче да го вържа на вапросната трабичка но не знае дали ще се получи,ако някой е правил подобна интервенция да сподели или дайте савет как да го направя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакви проблеми, да го направиш с маркуч.

Публикувано изображение

Редактирано от LAMER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакви проблеми, да го направиш с маркуч.

Публикувано изображение

 

мерси много колега :) покажи ми снимката от другата страна как си го захванал там трабичката е мн тунка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само искам да вметна, че входа на всмукателя трябва да е поне с 1мм по-широк от изхода на дросела. Някъде из чуждите сайтове имаше статия по въпроса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от другата страна как си го захванал там трабичката е мн тънка...

Същото маркуче пасва точно на щуцера, за външен мап, на дросела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето че се налага да попитам пак защото съм на задънена улица.След смяната на дросел-а... колата запали от първия път... след 5-10 мин работа сама почна да си мени оборотите на празен ход 1000-1500 когато откача буксата на ТПС-а чека ми светва оборотите стават стабилни на 2000к...... 2. тест 2 закачих си ТПС-а обратно... гасим палим на ново.... пак същата рабута.. покарах 10 тина километра колата застопори оборотите на празен ход но високи 2000к ... след като барнах болччето на дросела за празен ход пак почнаха да играят... 1000-1500.... чека не ми отчита грешки.....Охладителна система обесваздушена ... щуцера за изгорелите газове отзад закачен,вакуми... и други маркучи по дросела закачено... сичко си е на мястото..3.днес ще замеря напрежението на ТПС-а из темите тук прочетох че може да е там проблема ....друго не се сещам гледам че доста колеги имат такъв дерт след смяна на дросел давайте акал.. :)

Редактирано от ecs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Случайно новия дросел да си го "убил" от чистене?2.Провери ли дренажния болт на дросела,може да е развит.3.Пред паричката на дросела трябва да има една голяма дупка,пробвай да я запушиш с пръст докато колата работи и виж какво ще стане с оборотите.

Редактирано от NewMcc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болчето на дросела нали го въртиш при изключено Еацв ,и после ресетваш Еку-то ?Публикувано изображениеПосле оставяш 10 мин. да работи на празен ход да се обучи Еку-то?В менюала има картинки на процедурата.пробвай пак успех.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами сега запрятам пак ракави се пак сам на финала :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж и някои друг вакум, за всеки случаи.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква гарнитура използваш? Свали дросела и огледай хубаво отворите дросел-->всмукател. Ако двг засмуква въздух от между дросела и всмукателя, оборотите се менят точно така...

 

Публикувано изображение

 

Ето разликата в гарнитурите за 56мм дросел без FITV и 60мм дросел с FITV

Редактирано от LAMER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква гарнитура използваш? Свали дросела и огледай хубаво отворите дросел-->всмукател. Ако двг засмуква въздух от между дросела и всмукателя, оборотите се менят точно така...

 

Публикувано изображение

 

Ето разликата в гарнитурите за 56мм дросел без FITV и 60мм дросел с FITV

 

Дросела... си е с неговата гарнитура сложил сам и силиконче нема как да смучи....

 

 

 

Немога да намеря стойностите за напрежението на буксата на ТПС-а някой да помогне :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0.45V- 5V(в този диапазон ;)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0.45V- 5V(в този диапазон ;)

току що ги замерих Кире мерси се пак ... продалжавам нататъка Редактирано от ecs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IACV(EACV) чудя се дали да ... го барам до сега не ми е правил проблеми .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете ме за въпроса,дросела от х22/23 директно ли пасва на колектора от д16.Моля колегата да ме извини ако цапам темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти, трябва да се разшири входа на колектора на 61мм и се ползва гарнитура за големия дросел.Всичко друго пасва като оригинално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправихме я цял следобяд се играхме от дросела беше проблема искаше малко настрoики на първо време. :cool:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправихме я цял следобяд се играхме от дросела беше проблема искаше малко настрoики на първо време. :cool:

Благодарности на Кирето и още един колега ... Д16 ката марка вече :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...