mirovas 0 #1 Публикувано 29 Август, 2011 Здравейте колеги, Имам проблем с контактния ключ - в последно време много трудно го завъртам. Моля дайте съвет какво да правя. Лесно ли се разглабя ключалката, ако мога да извадя няколко пластинки и да я пренаредя или да правя нови ключове(купих я само с един), но не знам къде е имобилайзера? :( . Как се обучава нов ключ? Не знам какво да правя даваите идеи. :lol: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #2 Отговорено 29 Август, 2011 Опитай да напръскаш с WD-40. Моята имаше подобен проблем и така го реших. Дано да е само това! Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
румен петков 2 #3 Отговорено 29 Август, 2011 Имам дубликат на ключа,и с него паля Цеервето без проблем,което означава че този модел няма имобилайзер!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirovas 0 #4 Отговорено 30 Август, 2011 Благодаря за отговорите колеги. Ще изпробвам и двата метода и ще пиша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #5 Отговорено 30 Август, 2011 Моето CR-V мога да го запаля само с единия ключ, а резервния ми е само за отключване. Когато се опитам да запаля с резервния ключ започва да мига зелената лампа с нарисувано ключе на нея. Иначе и двата ключа на външен вид са абсолютно еднакви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ijp_cor 27 #6 Отговорено 17 Септември, 2011 (Редактирано) CR-V то има имобилайзер, намира се на панела , който е под волана. Малка кутийка само тя е захваната на този панел. Но това няма никакво значение защото не можеш да я манипулираш. Ако имаш ключ отиваш при ключар, който ще ти направи реплика. Т.е. освен, че ще ти направи ключ за отключване, ще прочете твоя чип в ключа и ще програмира на новия ключ чипа със същия номер. По този начин ще имаш два ключа с които можеш да си палиш, а за колата ще си е един и същи. Иначе другите начини са два. Фабрично има модели които излизат с така наречен мастер ключ, който е червен и който служи само за обучаване на нов ключ, не и за палене. Ако модела не разполага с такъв ключ или той е загубен, нов ключ се обучава в диагностично специализирано оборудване. Но най-лесния и евтин вариант е да си извадиш дубликат при ключар, който разполага с програматор за да копира информацията от твоя ключ върху новия. Редактирано 17 Септември, 2011 от ijp_cor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #7 Отговорено 17 Септември, 2011 Но най-лесния и евтин вариант е да си извадиш дубликат при ключар, който разполага с програматор за да копира информацията от твоя ключ върху новия.Kъде, еФтино /колко/ и лесно може да стане това в София /около Дружба ;)/? Аман да си отварям колата с тел!!!, като забравя ключа вътре. Ами ако го загубя!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda symphony 8 #8 Отговорено 17 Септември, 2011 В Практикер в Дружба2 /на Цариградско/ има ключари които ще ти свършат работа. Операцията не е сложна, стига да имаш машинките разбира се, на мен ми направиха ключ в кварталната барака. Цената е около 70 кинта, преди 2 години, сега незнам колко е. Ако хванеш промоция в практикер е на полвина. Това при условие, че ключа ти е с постоянен код. Ако е с променлив е малко повече. Но мисля, че твоя е с постояненен. Иначе ако го загубиш ключа- си е е.... мамата. Олекваш с 200 кинта за ключар да доиде на място. Това в прованса, в София ще е повече.Изкарай си един ключ да ти е мирна главата.Иначе имобилайзера е в споменатата кутийка, а на самата ключалката има намотки които са като "антена" /незнам дали така се казва/ и приемат сигнала от чипа в ключа. Ако отваряш ключалката внимавай с тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #9 Отговорено 18 Септември, 2011 Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове