Jump to content
Кирето

Искам да си махна катализатора

Recommended Posts

Моля за съвет. Изчетох повечкото теми за катализатори, но не намерих кои къде и как си е оправил грижите :newbie: Наскоро сложих ГИ и лампата на чека си свети, първо беше бедна смес, в сервиза и пуснаха малко повечко газ и чека загасна ама гърнето се продъни и се скъса същия ден! Както и да е, завариха го едни пичове за 20 кинта. Сега чека е като дискотека като паля не свети и след 150км. пак свети, и така всеки път (сега пък може да е богата смес зная ли и аз)Докато го заваряха установих че генерацията е в доста ръждясало състояние(колата е от Германия) и ми мина на ум че катализатора може да прави проблем. Трябва ли да го чакам да се запуши колко му е живота на тоя катализатор? Колата я взех с километраж на 152 000 км. (офицялно)И къде в кои сервиз да го разкарам .... смисал могат ли хората там като го махнат после да излъжат кислородния сензор след него с това резонаторно гърне?на бензин не я карам само на газ махнал съм гарнитурата на всмукателния колектор и на газ до 120км/ч няма грижи но от там нататъка трудно набираразхода е 7,4л/100км. извънградско като карам със 100км/ч и само като изпреварвам автомобили ускорявам до 120км/чпризовавам всички колеги които са имали подобен проблем :dry: да дадат оценка.иначе засега си е тиха и може и така да си я карам до откат.:unsure: Поздрави:bg:

Редактирано от Кирето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Публикувано изображениеИзвинете,че не пиша точно по темата,но вярно ли е,че в катализаторите се съдържа около 2-3 грама платина?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е но не във всички.На колегата с темата,няма да стане да излъжат втората сонда с резонаторно гърне,имаше някъде такива теми за това как става когато си с 2 сонди.Катализатора ако ти е здрав мои съвет е не го махаи.Моят го махнах ,,попогрешка,, на 250000км в перфектно състояние,така че километрите да не са ти критерии абсолютно винаги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д14А3 има само една ламбда сонда и тя е преди катализатора. Кой ти каза че си с 2?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги обещавам да пиша на кирилица , ми колега на ХОНДА ЕПЦ като напиша моя вин ми излиза че е с два кислородни сензора. моята е д14з3 а не д14а3 мисля че има разлика. А и е на такова място което е доста трудно смисал трябва да се свали за да се види има ли сензор след катализатора или няма а болтовете са толкова яко ръждясали на кожуха дето е обвит че няма как да го направя..... аз.Мисля да послушам колегата от кюстендил и да не го закачам за сега.Все пак ако има някои които на такава кола да е махал тая мизерия да сподели опит моля

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола е d14z2 и има 2 сонди.Едната отпред другата е на катализатора,значи и ти имаш.Имаше едни като тръбички и се слага на катализатора и на тях се навиваше сондата но ги забравих как им викаха.И аз сън пускал подобни теми но нямам куража да го направя.Ако намериш някакво решение на проблема пиши :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ако не ти е запушен катализатора не го махай !Обаче ако е е опасно да се кара със запушен,можеш да си докараш доста неприятности !Ако решиш да го смениш и нямаш друг под ръка пиши ми мога да ти помогна със употребяван но незапушен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги за мнението :)Искам да споделя че вече каквото и да реша да правя по колата преди това чета в форума и попивам опита на колегите:rolleyes: Няма да си пипам катализатора вече ако нещо спре да върви ептен ще му мисля :)Мисля че е намерено решие на темата. Администратора може да я заключиПоздрави и благодарности на всички колеги:worthy::hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел сьм че има 2 начина да се изльже втората сонда. Единия е с една дистанционна втулка в която се навива ламдата.Другия начин беше с някаква елементарна ел.схема с която пак заблуждават компа. Не помня кьде го четох но трябва да го имам разпечатано така че при интерес ще го намеря и публикувам.  И ми е интересно защо неиска да набира след 120? Ако сместа ти е ок,значи остава катализатора да е почнал да се запушва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запушеният катализатор смърди доста гадно като си изръчкаш колата. Аз моя по това го хванах и го смених с някакво катализаторно гърне. Колата се "отпуши" без да свети нищо по таблото, но става дума за Акорд все пак ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета довечера викам мацката да помага тя ще форсира двигателя аз отзад ще видя какво се случва :)а над 120 не ще да дърпа преди беше с бедна смес не щеше сега като и обогатиха сместа до 120 е като самолет и оттам нататъка същата песен.Все пак стокова е 75кс. аз и махнах гарнитурата на дроселовата клапа за да стане 90кс. смисал не съм я преправял просто я разкарах изчистих дроселовата клапа с корселин (надявам се не съм сбъркал с почистващата смес???) :unsure: и си я сглобих.Искам само да кажа, че я ръчкам само на газ на бензин никога не съм я карал и нямам наблюденияНо следващия път на магистралата ще я поръчкам и на бензин за да видя как се държи.Колега а тази ел схема има ли сервиз за гърнета с достатъчно акъл че да я направят някъде? Аз не смятам че съм компетентен че сам да си правя.Благодаря :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега като се замисля то колко и да върви тоя 1,4 литров мотор на това купе. (тежи май около 1100кг. по документи климатик няма):blink: над 120 км/ч не зная които има такъв мотор може да сподели наблюдение...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата върви спокойно и с повече от 120, поне мойта, но аз я карам само на бензин. Аз също съм с катализатор и си мисля, че ако го заменя с резонатор колата ще се отпуши още малко. Преди карах Пасат 5.5 дизел чиито катализатор беше започнал да връща мизерии в турбото. Избуших го и колата доста се отпуши. С хонадата нямам опит, но мисля че и при нея ще е така ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не си махай катализатора!Аз какво направих първо проверих по вин код в хонда епц дали съм с една или две сонди (с две съм) и после по съвет на коегите по горе реших да не го махам освен ако не се запуши! щото след това не мога си оправя лампата чек енджин заради втората сонда (няма как да се залъже) !!! успех :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не си махай катализатора!Аз какво направих първо проверих по вин код в хонда епц дали съм с една или две сонди (с две съм) и после по съвет на коегите по горе реших да не го махам освен ако не се запуши! щото след това не мога си оправя лампата чек енджин заради втората сонда (няма как да се залъже) !!! успех :)

Има как да се излъже втората сонда на катализатора.Във форума има доста теми по този въпрос. Пълно е с теми и как се проверява работата на катализатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз мисля че не бива да сменяш катализатора само в крайна нужда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...