Jump to content
paRADOx

Засилване на РЕКСа

  

64 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Понеже ми предстои следващо ниво на ъпгрейд по двигателя, имам възможност да променя силата му в ниските или във високите обороти. Тъй като РЕКСа е най-силен във високите обороти започвам да се чудя, кое ще има по-голям ефект в ускорението.....да го засиля и в ниските и да имам непрекъснато висока мощност почти във всички обороти, или да направя пиков момент във високите? Вие как мислите? Пуснал съм и анкета за тези които искат да гласуват. Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СПОРед мен ...зависи за какво използваш колата. ! :rolleyes:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата е евридейка (каквато знам, че е) а не е строго драгаджийка за писта, предполагам всички тунери се стремят към мощност в целият диапазон. За съжаление това без vtec се постига малко по-трудно (поне от личният ми опит с Non-Vtec двигателчето което имах). Все пак кажи какво точно мислиш да ъпгрейдваш, за да те посъветват хората. какви резултати да очакваш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заеби ги ниските,това не ти е дизел да ти дърпа на 5та на 2000об.Винаги можеш да върнеш 1 или 2 предавки надолу(а понякога и повече :D) :) По-скоро гледай кривата на конете/в.м. да е плавна,а не да прилича на Еверест :)

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не е строго драгаджийска. Правя си я за собствено удоволствие, и за изненада на хората по улиците(тези с големите двигатели и гоуемото самочувствие Публикувано изображение ). Абе голям смях пада, всеки ден из Софията... Направо е нЕма такъв кеф с pocket rocket-a.

Тази кола ме подмлади с 10 години. Затова съм готов да 'налея' всяка свободна стотинка в нея. Освен това ако беше строго драгаджийска щях да бодна едно турбо и да забравя. В случая обаче тунинга е само атмосферен.

Сега събирам пари за 'next stage', и в тази връзка се чудя къде би било по-добре да я подсиля - в ниските или високите обороти?!. Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рекса си има достатъчно добри ниски, че да търсиш още сила там.Работи за след 4500 :)Всеки, който е карал двувалова д серия знае за какво говоря ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз казвам във високите ^^ , ама не ме слушай мене , кво знам аз , има си специалисти , просто това мисля .. Публикувано изображение

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си хвърляй парите на вятъра,а вземи и си бодни един Греди турбо кит за стоков моторПубликувано изображениеТогава ще разбереш какво е да не ти слиза усмивката от лицетоПубликувано изображениеПубликувано изображениеТакъв кит имаше Васко от Варна на неговия Рекс ,преди да сложи К20-ката,а сега е в Плевен на едно Кончерто,на колега от форумаПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също съм на мнение, че по-скоро са ти необходими средни и високи силни, при условие че нямаш само пикова мощност, което няма как да стане от двувалка де :rolleyes: Какво си правил досега и какво си намислил занапред, сподели си ъпгрейдите за да получиш по-конкретни съвети!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнение да надувам във високите обороти. Само ще внимавам да не стане.. като "Еверест". Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста умело избягваш въпроса какво си правил по колата, та ще минаваш към следващото ниво. Няколко колеги вече те питаха, но ти се правиш на приятно разсеян. Има ли нещо друго освен филтър тая кола?

  • Нагоре 1
  • Надолу 5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E с филтъра качих 20 коня. Малко ли е?

Не мога да разбера какъв е зора да се знае всичко по колата ми? Работя си по нея и това е. Мотора е 1.6 без турбо. Който смята че колата ми е бавна, нека дойде да се премерим.

Състезавал съм се с най-бързите Хонди от форума. Припадал съм с много. Припадал съм с малко. Но никой не каза, че съм бавен. Та ти rulemaker, от Панагюрище нито си ме виждал ,нито ми знаеш колата, обаче поставяш под съмнение всяка моя дума. Като не вярваш, ела до София и ще ти покажа.

 

пп: Тези които разбират от тунинг вече са се досетили какво ще правя по двигателя, за да го засиля в определени об.

Редактирано от paRADOx
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очевидно си се насочил към спортни разпределителни валове, които обаче за двуваловата Д серия са доста кът. На месечната ако дойде колегата Tino ще ви запозная, и ще полафите малко за двувалов ол-мотор да те посъветва, тъй като е минал вече по този път. Предполагам знаеш, че с набавянето на по-агресивни валове сменяш пружинки, тарелки и тн?

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брато,ще си съсипеш колата и после ще те е ядПубликувано изображениеВсе пак ти си знаеш,колата и парите са си твоиПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тарелки няма смисъл да сменяш. Само ще си дадеш парите на вятъра. Много по-добре ще е тези пари да се инвестират за сгъстяване на мотора, че да не се получи преоразмеряване на валовете спрямо степента на сгъстяване (не знам какъв е правилния термин тук, но предполагам, че ме разбрахте). Стоковите са здрави, издържливи и не са толкова тежки - тежат по 6 грама всяка (теглил съм ги). + Това не вярвам да си въртиш количката до 9000 RPM - първо, че няма да намериш подобни валове с такава пикова мощност и второ, че коляновия вал ще те намрази много бързо.Аз гласувах за високи обороти.

Редактирано от Radeon4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи като изчаках да видя какво ще напишеш и аз съм за високите . :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

валове се намират все още :)My linkи аз съм за високи но да запазиш добрата криваManufacturer --MODEL # --dur-@--Lift--IN/EX-----Dur IN/EXD16A1 Intake----------------.050-----202-------------220ZC Intake--------------------.050-----236-------------212JG Engine Dynamics230215------.015-----391/366-------250/250--$280240240------.015-----408/408-------258/258--$2801001--------.015-----410/390-------260/254--$280301---------.015-----417/408-------274/260--$280CrespoH2-----------.050----413/413--------214/213--$425H4-----------.050----451/451--------235/222--$449H5-----------.050----496/449--------260/260--$650WEB Racing35-030------.050-----395/390-------242/228--$31135-190------.050-----410/395-------250/242--$311ExospeedSR-ZC------.010------388/388-------268/254--$240Race ZC-----.010-----396/396-------272/272--$240GudeAISO1-----------------407/407-------224/224AICS02----------------418/418-------228/228AICS03----------------418/418-------242/242AICS04--------------- 418/418-------226/226CrowerRegrind only on your stock core(s). Specs are typically 10-15 degrees more duration and .010-.015 more lift over stock. Typical HP gains are 5-15 with emphasis on top end power. Typical leadtimes are 1 week in the shop + return shipping. Cost is $165 per pair.DeltaThe 260 is a mild update for a pretty much stock engine. The 272 is more of a street sport profile that works well without, but loves added turbo. The cost is $65.00 each cam for either profileWil from ExospeedPlease do advise the readers that not all cams are the same even though the specs look similar._ this is the reason we dont really call our cams "272" or like that._ people tend to group cam styles by that 1 number that they first see._ they dont realize that there are intake and exh durations and difference in lifts in both intake and exhaust._Also not all cams can be directly compared since Duration is measured differently._ some are .050 and ours are .010._ since these cams are assymetrical, we believe that the accurate measurement is done buy .010_ Originally posted by EF9 Cvic ZcCrane Cams http://www.cranecams.com/251-0010Advertise Duration: Int=226 / Exh=228Duration @ .050: Int=200 / Exh=202Lobe Separation: 107Gross lift: 384/376251-0012Advertise Duration: Int=232 / Exh=234Duration @ .050: Int=206 / Exh=208Lobe Separation: 108Gross lift: 394/386251-0014Advertise Duration: Int=232 / Exh=228Duration @ .050: Int=206 / Exh=202Lobe Separation: 110Gross lift: 394/376251-0016Advertise Duration: Int=242 / Exh=244Duration @ .050: Int=216 / Exh=218Lobe Separation: 110Gross lift: 425/416Web Cams http://www.webcamshafts.com/148e/273Advertise Duration: Int=226 / Exh=230Duration @ .050: Int=206 / Exh=208Lobe Separation: NAGross lift: 376/370115/273Advertise Duration: Int=240 / Exh=230Duration @ .050: Int=218 / Exh=208Lobe Separation: NAGross lift: 376/370202/168Advertise Duration: Int=282 / Exh=286Duration @ .050: Int=258 / Exh=262Lobe Separation: NAGross lift: 406/410Exospeed http://www.exospeed.com/Street A6SR909 A6Advertise Duration: Int=268 / Exh=256Duration @ .050: Int=NA / Exh=NALobe Separation: NAGross lift: 398/388Race A6 not 100% sureAdvertise Duration: Int=268 / Exh=268Duration @ .050: Int=NA / Exh=NALobe Separation: NAGross lift: 398/398Delta Camshafts http://www.deltacam.com260 ProfileAdvertise Duration: Int=260 / Exh=260Duration @ .050: Int=NA / Exh=NALobe Separation: NAGross lift: 400/400272 ProfileAdvertise Duration: Int=272 / Exh=272Duration @ .050: Int=NA / Exh=NALobe Separation: NAGross lift: 425/425the 'tech guy' said that the 260 was designed to be just a stock replacement without having too many aftermarket bolt-ons, where the 272 works better with modifications.also the 260 out-accelerates the 272 till ~3500rpm where the 272 out-performs.Gude/Bullfrog http://www.gude.com/2624Advertise Duration: Int=241 / Exh=228Duration @ .050: Int=NA / Exh=NALobe Separation: NAGross lift: 415/42126824Advertise Duration: Int=228 / Exh=225Duration @ .050: Int=NA / Exh=NALobe Separation: NAGross lift: 425/383274245 Team CamAdvertise Duration: Int=242 / Exh=237Duration @ .050: Int=NA / Exh=NALobe Separation: NAGross lift: 428/428262F2416 Gorilla JR.Advertise Duration: Int=242 / Exh=258Duration @ .050: Int=NA / Exh=NALobe Separation: NAGross lift: 428/421270241 GorillaAdvertise Duration: Int=283 / Exh=268Duration @ .050: Int=NA / Exh=NALobe Separation: NAGross lift: 428/421JG http://www.jgenginedynamics.com301XEF-115 camAdvertise Duration: Int=265 / Exh=265Duration @ .050: Int=NA / Exh=NALobe Separation: NAGross lift: 402/402 (10.2mm)The specs are as follows:intake lift .425 duration 228 valve clearance 6exhaust lift .383 duration 225 valve clearance 8[/url]

Редактирано от atanasbe
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не си струва да набива пари за валове(по скоро за атм.тунинг) на Д серията....Или турбо или атмосферна Б серия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК. Стана ясно, че ще сменям валове и ролки. Дотук получих ценна информация. Ще гоня мощност във високите обороти, без да развалям кривата. Цените за валовете за D серия са напълно приемливи.Защо смятате че от валовете няма смисъл? В какви 'филми' мога да се вкарам? Интересно ми е, защото за първи път чувам противоречиви мнения относно този въпрос. Аз поне не мисля че ще са пари на вятъра.... но ако някой е минал вече по този път, нека сподели мнение.

И защо мислите, че двувалова D серия e пo-бавна от B серията? Пипната D16-ка оставя 'в точка' VTEC-a. Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бая трябва да пипаш Д за да стигнеш стоковите коне на едно ВТИ.А като гледам динотота на стокови б16/б18ки само с генерация,филтър и чип качват по 8-10 киловата на колелата.....

Редактирано от murdera
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говорим за конете - да, така е. Но при драг не само конете под капака са от значение. Много ависи и от килограмите на купето. Те оказват огромно влияние, особено при малолитражките. Това е и основен 'плюс' на РЕКСа.

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти лекия рекс го имаш,слагаш по-мощния двг на коне и става перфектно :) Естествено The choice is yours :) И аз имах рекс и проекта ми едно време беше да му се сложи б18 двигател,просто не ми се струваше рентабилно да правя Д серията...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

'Филмът' с нов двигател от мнооооого голям. Нямам нервите и парите да се пускам 'в дълбокото'. Ще работя върху това което имам, и ще си бръмча евридей с него. :)Към момента имам успехи VS B-серия Civic. Сега ще търся да се замеря и с B-ерия CRX.

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

'Филмът' с нов двигател от мнооооого голям. Нямам нервите и парите да се пускам 'в дълбокото'. Ще работя върху това което имам, и ще си бръмча евридей с него. :)Към момента имам успехи VS B-серия Civic. Сега ще търся да се замеря и с B-ерия CRX.

Много те е страх от чист суап бе Радо!Маи твоя филм дето си го почнал е с няколко серии.Поздрави и дано постигнеш това което целиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успехът ти над Б серия е само на 6та сток вти, което е по-тежко от рекса доста и на Булгара което е няма и 200 метра, не си прави грешни илюзии че с 2 вала атмосфетна д серия, ще оставяш в точка Б16 или б18, може малко да го биеш, но в точка, много трудно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радо, ако намериш безопасно място което да има поне 400 метра бих се премерил с теб (без да вадя нищо от колата) за да си наясно къде стоиш срещу Б18 в хеч (5та). Не казвам, че ще съм отпред, срещу двувалова Д16 не съм карал, само срещу едновалова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич аз имам леко пипната Б-16 може да ги замерим, тъкмо ще се убедиш че е по добре да си вземеш едно Б16 ще ти излезе по малко пари от колкото да се заиграваш с Д серията. никак не са лоши двувалите Д16-ки но аз съм на мнения че Б-16 е 2 класи над Д16.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доста спорове има по този въпрос ;) и пак всичко зависи от парите които влагаш за да станеш достатачно бързичък ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми хайде де. Дайте да ги видим тези B серии колко са вървежни. Готов съм за сверка по всяко време навсякъде из София(стига да е безопасно разбира се).Не можете да ме навиете на B серия момчета. Като си търсех РЕКС исках да е точно с този двигател, произвеждан само и единствено за това купе. Това за мен си е абсолютна класика, и ще го направя по бърз от B серия, ако ще да ми отнеме и година време. А бъдещето ще покаже....прав ли съм бил, или не. :)

  • Нагоре 3
  • Надолу 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще вложиш маса мангизи,ще си съсипеш мотора,ще съжаляваш после най-вероятно,но пък ще си начешеш крастатаПубликувано изображениеПовечето тук ти дават съвети от опит,а не да е дракатПубликувано изображениеКакто каза по-горе колегата избора е твойПубликувано изображениеПарите също.Важно е Ти да си доволен,другото е без значение.Само не забравяй,че един заводски стоков мотор е най-доброто.Рекс със Б18 е много сериозен агресор,а ще имаш и стоков здрав Д16 за продан+това ще ти излезне и по-евтино с такъв суап.Повярвай миПубликувано изображение!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо валове на този мотор ще ти докарат сила по цялата крива ;) Второ тези мотори понасят много добре турбиниране на ниско налягане и ще ти излезе по-евтино :) а относно суапа то ако сложиш една б16/б18 че защо не и б20ка получаваш една мноого по-силна база за атмосферен тунинг за в бъдеще Преди да си изхарчиш парите помисли добре точно какво търсиш

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм 'кон с капаци', така че ще си помисля върху варианта с B18 в РЕКС. Гледам видеоклипове в youtube и разликата с една D серия например е....доооста голяма. Пък и говорим за наистина сериозна атмосферка: добър въртящ момент и много коне в комбинация с много леко купе.Ще ме е яд само за D16ката с която карам в момента, защото двигателчето е перфектно, и за B16ка не бих сменил.Ок. Отдавам се на размисли и страсти. Пък на месечната среща ще се видим с някои от вас и ще си побъбрим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С правената Д16ка,ще паднеш до ниска 15ка на 400м. Сток б18 ще си ниска-средна 14ка...вече като се направи става страшно ;)

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха уточнявай какво б18 ще е сток в ниски 14 ;) с ц4 трудно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за Ц1/4 говоря :)Под сток имам предвид мотора да е сток,иначе е ясно,че ще сложи колектор,генерация,интейк и чип.С хубави гуми и около 900кг не виждам причина да не даде ~14.3 :)

Редактирано от murdera
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гласувах за високи,щом ще е улична.иначе суап е наи-изгодното решение според мен,б18ц4 или б20 мисля че са повече от добра основа и то в рекс.Поздрави от Дубаи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радо, обърни внимание, че доста хора минаха на другият бряг. Посочвам ти два нагледни примера - Емо (1Net) и колегата Demon. А примерите са доста повече...говоря за хора с кола проект, която е била правена и след това проекта е поел в друга насока.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Убихте му мерака на човека... Вярно, че B18C4 хич не е лошо решение, но и да направиш D16-ката да върви кадърно си е чисто забавление и няма да си поредния с B16/B18 в коша. И не е задължително да съсипва мотора :)

Редактирано от Radeon4o
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радо това е твоят филм-дилемата е - б16а2 или б18ц4.Отговорът е Х22А5-Red top :worthy::shock:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като пари за самият мотор/скорости х22а(200к.с) ще дойде най евтин,но ще му трябват и тампони(HAsport), които са скъпи и ръчки за смяна на съединител/скорости.

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...