krasi80 0 #1 Публикувано 20 Август, 2011 Здравейте, колеги !От известно време ми се появи досадно скърцане в окачването долу в ляво.Колата ми е Сивик 1994 D15B25.Колата скърца доста силно само при завиване наляво или надясно - при прав път почти не скърца.Смазах всички шарнири но изглежда не е от тях.Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #2 Отговорено 20 Август, 2011 здравеи не знам как си смазал шарнирите но иди на ходова част те ще ти кажат има вероятност да е точно шарнир Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EJ2_ro 10 #3 Отговорено 20 Август, 2011 Здравей колега, проблемът ти ще се реши като смениш шарнира, ще разбереш лесно от ляво или дясно е!И на двата ми сивика съм го имал този проблем! Дано съм бил полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasi80 0 #4 Отговорено 20 Август, 2011 (Редактирано) Колеги, смазах и трите шарнира -горен, долен и този който е по средата-малко под оста на барабана.Смазването направих като пробих маншоните и вкарах грес ( може и да не е било правилния начин).-Колеги, как мога да разбера от кой шарнирен болт идва скърцането или да сменя и трите ? Редактирано 21 Август, 2011 от Tino Предходно мнение не Ñ�е цитира!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #5 Отговорено 21 Август, 2011 (Редактирано) Много ми е интересно да споделиш какво направи след като проби маншоните и буквално "смаза" шарнирите? Или просто се е----ш? Редактирано 21 Август, 2011 от d1ma Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #6 Отговорено 21 Август, 2011 Колеги, смазах и трите шарнира -горен, долен и този който е по средата-малко под оста на барабана.Смазването направих като пробих маншоните и вкарах грес ( може и да не е било правилния начин).-Колеги, как мога да разбера от кой шарнирен болт идва скърцането или да сменя и трите ?Краси, влезе в "бисерите" с това мнение.Шарнирните болтове на страна са два - това по средата е кормилен накрайник. Понеже ти си прехабил вече маншоните е добре да смениш двата шарнира и накрайника!Почни първо от долният шарнир и пиши после дали се е оправило скърцането!Иди при човек, който е в час! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasi80 0 #7 Отговорено 21 Август, 2011 Колеги, смазах и трите шарнира -горен, долен и този който е по средата-малко под оста на барабана.Смазването направих като пробих маншоните и вкарах грес ( може и да не е било правилния начин).-Колеги, как мога да разбера от кой шарнирен болт идва скърцането или да сменя и трите ?Краси, влезе в "бисерите" с това мнение.Шарнирните болтове на страна са два - това по средата е кормилен накрайник. Понеже ти си прехабил вече маншоните е добре да смениш двата шарнира и накрайника!Почни първо от долният шарнир и пиши после дали се е оправило скърцането!Иди при човек, който е в час! Благодаря ти много за изчерпателния и точен отговор -Sebulba. Имах съмнение за долния шарнир но в сервиза ще кажат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тимо 0 #8 Отговорено 23 Август, 2011 братле може да е от някои от танпоните на носаца Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasi80 0 #9 Отговорено 2 Септември, 2011 Колеги, скърцането изчезна след смяна на долен шарнир.-Шарнира е марка Sidem-Белгийски 24.00 лева-Смяната на шарнир 20.00 лева. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #10 Отговорено 26 Ноември, 2011 за да не отварям тема - колко е не-добре да се кара със скърцане в окачването?Имам предвид, фатално ли ще е да се минат 200-300км градско и какво рискувам? Признаците са точно като на човека от темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1007 #11 Отговорено 26 Ноември, 2011 Виж колега , при мен също се разскърца нещо в ляво и дясно и не можеш сам да го усетиш от къде е.При мен се оказаха тампоните на стабилизиращата щанга.Върви някаде при по-разбиращи от теб да ти проверят цялата ходова част да не сменяш нещо здраво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове