Jump to content
NOS

високи обороти при студена кола (3000++)

Recommended Posts

Когато колата е студена оборотите удрят 3000 на газ за около 2 минути,след което се нормализират,това е от както съм сложил газовата уредба.След като веднъж е загряла колата при палене оборотите са нормални.Не бях карал на бензин почти месец и половина.Сипах 10 литра бензин и забелязах че проблема с високите обороти при студена кола го има вече и на бензинНякой от вас имал ли е подобен проблем?Имате ли представа от къде може да идва този проблем?

Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта удря 1500++ като я запаля сутрин.Иначе ако я форсирам държи се на 2000++ малко и пада!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да държи високи обороти при студен двидател за по добро омасляване, в диапазона 1100 1900 ако не се лъжа. След което селд което, падат до нормалните

Редактирано от Jam
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като е студен двигателя държи 3500,знам че 1500 макс 2000 е нормалното.

Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вариянт при който при неправилна настройка на сместа на газ се натрупват грешки в бензиновия комп. Примерно ако е много бедна или богата сместа на газ ,бензиновия комп се мьчи да компенсира защото показанията ламдата сондата му дават отклонения и той не може да компенсира за да вьзтанови оптималната смес. Така се трупат грешки и смущават работата а както знаем газовия комп просто преработва сигнала на бензоновия комп. Така че и на газ бензиновия комп подава командите.Незнам дали е вьзможно да прави проблем от ЕACV или другия клапан забравих му името кьдето е около  дросела и играе ролята на автоматичен смукач?  FITV ли беше?

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При студен двигател показанията на кислородния датчик не би трябвало да са от значение /поне при повечето системи е така/. ECU-то взима информация от ламбда сондата едва когато двигателя загрее до нормалната си работна температура. Ако проблема е в нея то това ще се отрази на работата на двигателя като цяло, разход, ускорение и т.н. Провери първо датчика за температурата на входящия въздух /IAT sensor/, ако не е от него провери и този за температурата на водата. Виж как става и какви стойности трябва да имат при определените температури в Autodata, там също има примери за неизправности и решенията на проблемите. Успех.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и един мърмот завива шоколада в калници от опел :lol: :lol: :lol: :lol: Колега, Проблема ти е доста масов. Това ми беше и основната причина да набия шута на фабричното кюмбе, наречено карбуратор. Казвам наречено, заради вакуумната кутия и 2та инжектора вътре в него, управлявани от платка, която е по-глупава от първия ми телефон :D Намри си схемата на карба, има един болт, който се намира отзад и трябва да си счупиш ръката, да изчакаш да ти зарасне и тогава да го регулираш. Той е виновен за проблема. Явно има някаква запечатка, която с годините отива. Разгледай вакуумните мъркучи как са и като махнеш тавата и плочката почисти всичко. Еацв по спомен има, чисти се с вд40. Ама филма е гаден по всичките му сериали. По-добре си намери от д14а1 дуал карб и си ги сложи. Пасват болт он. После можеш и да си сложиш ръчен смукач или просто да я палиш на газ без ядове ако ти работи вакуумния регулатор за въздуха. Проверено е и при -15.5 пари и след 2 мин работа на място с принудителна гас после колата си работи без проблем. А и ще тръгне тамън малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карба няма да го сменям.Първо няма от къде да намеря от д14а1. Второ оставам без атвоматичен смукач и ще трябва да се правят цигании за ръчен.Трето имам климатик и мисля че автоматичния смукач форсира двигателя като пусна климатика за да компенсира,за третото не съм сигурен дали е така,предположение е.Ще разгледам маркучуте на вакумите,оборотите се настройват от една врътка отзад на карба и съм ги заковал на 800,но при палене на студен двг удрят 3500 за 2 мин.Паля без никакво допълнително подавате на газ,какво да подавам то и без това се форсира доста над нормалното самиМоже ли да се регулират и оборотите от смукача?Къде се намира термодатчика от който зависи колко време да работи автоматичния смукач,,да видя в какво състояние е.@mom4i74 С карбуратор съм,нямам отделен комп за газта

Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колегата над мен ти е дал решението на нещата. Ще поразпитам ако трябва / в случай, че това не помогне / как да ти се реши проблема като се прибера по наше село.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА КОЛЕГАТА VIKING_PZ който ми нагласи всички видове обороти и кочинката замърка като швейцарски часовник

 

Оказа се че настройката е много лесна стига да знаеш къде да пипнеш,обиколих цял ПЗ и никой не успя да направи оборотите на кочинката ,а колегата ги настрой за 10 мин :)

Оборотите се найстройват от 4 места,даже оправихме и проблема с падащите обороти на празен ход при пуснат климатик за което съм му МНОГО БЛАГОДАРЕНПубликувано изображение

Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво че има такива колеги и си помагаме:)  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалих следната джажа за почистване IACV = Idle speed Air Control Valve - клапан за регулиране оборотите на празен ходНамираше се тукhttp://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B8/35fcd73d68bfeea26a828e4cc59a097e/2011_08_27_131315http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B8/d7f93d2de92078c5c5f101ff8a8ad7f4/2011_08_27_131330Изглежда ето такаhttp://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B8/6f157323766200d890ae62bf8105e46f/2011_08_27_131153http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B8/d2c62ce5e1d053a7346730540fea97b7/2011_08_27_131215А това "нещо" което играе роля на гарнитура (предполагам) трябва ли да е запушено или трябва да има два отвораДа ви кажа честно ми се вижда гарнитурка от чист балатумhttp://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B8/fb72f9b89a0c24bcd015ecead875f64f/2011_08_27_131230http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B8/89832fac6488576ca48d12a79378d050/2011_08_27_131238http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B8/a5bc4592ccb1a390ee800ffc4d31351b/2011_08_27_131252Въпросите ми саПравилната джажа ли съм свалил ?!Как се почиства (малко по подробно) ?Тази балатум гарнитура трябва ли да има отвори или не?Ще поморя за бърз отговор че съм разглобил кочинката и чакам само да ми тоговорите какво да правя и да я зглобя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пръскаш здраво с ВД40 и в двата отвора оставаш го да се накисне едно хубаво и след това изсипваш всичката мизерия където ще се одлепи,пак повтаряш процедурата слагаш ,стягаш и газ до ламарината;) а тази гарнитура си е някаква порнографска самоделка моята си е с тази гумената където си е на самото ЕАЦВ

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дупки трябва ли да има? Щото нещо няма логика да е запушена , тая джажа нали отчита температира на въздух.Тая мизерия само ми я е направил газаджията зад поликлиниката "Здраве".100% съм сигурен че е тоя некъдирник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пазарджик,карам на газ,може нарочно да е запушен този датчик за да не се форсира или пъг гасне колата при сръботването на датчика,до колкото знам отваря някаква клапа за допълнителен въздух спрямо нивото на сместа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Била ли е на майстор или сама си стана така? Аз ходих уж при познат във Формилата в Плд ( повече никога няма да ида там) и след като си я взех имаше 3 изолирани вакума автоматичния смукач въобще не работеше. Колата при всяко палене без значение студена или топла държеше 2500 оборота. Трябваше да форсирам 4-5 пъти, за да паднат. Свързах си вакумите, оправих си смукача да ми работи и да ми държи 1500 об/мин и всичко си беше на ред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, тази гарнитура кадето си я снимал не трябва да я има. на самото ЕACV трябва да са си свободни входовете, просто има едно каналче около тях в което трябва да има гумичка. Ако е така махаш я тази гарнитура и колата ще се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...