Jump to content
parvan90

Нужда от съвет

Recommended Posts

Колеги, трябва ми съвет много изчетох по форума, но не мога да реша, бях се спрял на сивик 6-та ген хечбек -1.4 - 75 или 90 коня, но много грозен вътре това е нереално за кола 2000 година да е толкова грозна вътре, затова започнах да мисля за англичанка със същия двигател-1.4, защото колата ми трябва, да е икономична на 1 място , после да върви, едни ги хулят англичанките и казват , че нямат нищо общо с японките др казват, че почти няма разлика! Може ли някой най-накрая кратко , ясно и точно да обясни какви са най важните разлики , какви са проблемите с ангичанките, какви с японките , кои са по икономични надеждни и тнт! Благодаря!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е грозен колега.ако до сега си карал немска или италианска кола,затова така ти се струва.по старите хондички са малко постни от към интериор,но пак са много функционални.просто не си свикнал.англичанката е малко по добре от към интериор.има доста писано.потърси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре извинявам се , не грозни , но изключително постни, астрата ми, която е 93г е като майбах отвътре, спрямо японките 6 ген, а по форума има толкова много изписано и са толкова разтеглени нещата, че няма докъде. А исках също да попитам, англичанките с по скъпи части ли са от японките?

Редактирано от Tino
Предходно мнение не �е цитира !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

англичанките са малко по проблемни,но както всяка кола ако е подържана няма да имаш проблем.най много да ти изпадне тавана.като части цените не са скъпи.а относно опела ти.виж колегата девил_васскоро седна от гси във вти.поговори с него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. А за частите не питах дали са скъпи а дали има разлика меду частите за японките и англичанките :)

Редактирано от Tino
Предходно мнение не �е цитира !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От моя опит не са по- скъпи, но аз бих заложил на японка, било то и с по- постен интериор.Компромисен вариант- американско купе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,вземи си 6г след 98г ЯПОНКА покарай я и ти гарантирам ,че ще се влюбиш в нея от към салон ,здравина ,удобство и кавото се сетиш още Публикувано изображениеСамо ,че задължително след фейса други спирачки,салон,визия и куп още неща! ПОЗДРАВИ

Редактирано от kostata_v

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета колега, но да попитам те не са ли всички еднакви сивици от 96 до 01г , говоря за японските хечбеци? А относно купетата, ако не се лъжа купетата най- слабият им двигател е 106 магарици, а аз търсяя под 100 , защото както казах ми трябва икономия, а кото платя 100 кинта данък... ебем ти икономията с извинение :lol:

Редактирано от Tino
Предходно мнение не �е цитира !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега,Карам англишманка/англичанка/ от 2007ма. До преди няколко дни мислех да си купувам друга такава, но ще си я стегна.Проблема с тавана ти е около 30 кинта за претапициране, Предите амортесиори/заводските/ често са им блокирали при новия внос. Смяна с нови/ок 130 кинта бройката/ и си решаваш проблема. Задните тампони са си проблемни на всички, обаче от Бултрако или няколко други алтернативи са по 63 кинта по спомен. Казвам спонем, че мойте са на над 80к и няма яд. Видях, че леко са нацепени в края, но така могат да изкарат още много и не ги мисля. Скоростния лост вади често луфт, но на анличанка преди фейса и на 5та хеч са идентични. Там е по споразумение. От предницата съм сменил 2 кормилни накрайника по 20тина кинта и сега май пак някой се обажда :D Обаче аз не я пазя много много. Като разход- градско 9 газ. Това с обикновенна газова на д14а2, на дълго на 140-150 пак толкова. На 80-100 6.5газ. Бенз кило и нещо по спомен по-малко. Д14а2ката си е добър мотор. Не е като да не са го сметнали. Това за англишманки преди фейса. Вътре предполагам знаеш как им е интериора. спирачките предните са ми на 262мм диаметър и колата си спира на чук. А нямам абс, еърбег, тракшън и круиз контрол, но не ми и трябват :D Ако има още нещо питай- ще ти разкажа. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С кое точно са по проблемни англичанките.Имам я от 2-ве години ,до сега проблем не съм имал.Но е хубаво да разбера разликата.

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре извинявам се , не грозни , но изключително постни, астрата ми, която е 93г е като майбах отвътре, спрямо японките 6 ген, а по форума има толкова много изписано и са толкова разтеглени нещата, че няма докъде. А исках също да попитам, англичанките с по скъпи части ли са от японките?

Колега, тая Астра по-скоро е тоалетната на Майбаха (не знам защо, но Опел и Форд винаги ги свързвам с кенеф на колела ;):D ).Като собственик на английски Акорд ти казвам, че гледам скептично на всичко произведено на тоя мъглив остров. Може интериора да изглежда разкошно, но да не ти се отварят ел. стъклата или да ти падне тавана на главата......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...