Jump to content

Recommended Posts

Колеги,на брат ми Хондата Д15З8 за 10 000 км изгоря 1,5л масло 10 в 40. Да пробваме ли с 15в40 ,какво ще ни посъветвате? Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не е толкова висок разхода, според мен! Ако често караш в Втек-а е нормално маслото да си заминава!Като цяло да слагаш масло с по-голям вискоситет с цел намаляне на разхода на масло не е препоръчително, а и с 15W40 едва ли ще постигнеш такъв резултат, тъй като при напълно загрял мотор дали ще караш с 10W40 или 15W40 на двигателя му е все тая!Ако смениш гумичките на клапаните със сигурност ще има полужителен резултат!Поздрави и успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сегменти, не гумички - обърка се колегата.С 15/40 да свалиш малко от разхода и до там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сегменти да, но само ако колата си пропушва от зад.А 15W/40 ще си го харчи с същото темпо, с 15W/50 може да се свали разхода! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не е толкова висок разхода, според мен! Ако често караш в Втек-а е нормално маслото да си заминава!Като цяло да слагаш масло с по-голям вискоситет с цел намаляне на разхода на масло не е препоръчително, а и с 15W40 едва ли ще постигнеш такъв резултат, тъй като при напълно загрял мотор дали ще караш с 10W40 или 15W40 на двигателя му е все тая!Ако смениш гумичките на клапаните със сигурност ще има полужителен резултат!Поздрави и успех!

Kak да не е висок.Карам D15Z8 с 15W40 и за 10 000км харчи 100гр.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи всяка кола си харчи масло, колкото и да сменяте сегменти и гумички на клапаните те не могат да обират 100% маслото от цилиндрите и стеблата на клапаните ... отделно, че и част от него се изпарява, още повече че при Хондите Витека се задвижва от маслото! В някой случаи се получава ефекта на непипане на маслото и дори в някой случаи връщане на маслото, но реално колата си е изгорило определено количество масло, а останалото е вода в резултат на конденз, гориво и бонуси от стените на цилиндрите! Това обикновенно се случва при често каране на къси разтояния! Има случаи на коли които не пипат масло и изведнъж като се потегли на дълъг път се установява че след примерно 500 километра ги няма 500 грама масло и започваш да се чудиш какво става. Реално от тези 500 грама "масло" 90% са вода която се е изпарила!Толкова от мен за сега. :P

Редактирано от Doomwisher

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега според Правилата на Форума:

За темите:.............2. Заглавията на темите е крайно желателно да са обяснителни, изчерпателни и в съответния раздел. Теми от вида "Вижте..." (или по-лошото "Vijte") ще бъдат директно модерирани! Примери за лоши заглавия са: "Помогнете ми", "Имам проблем", "HELP: PROBLEM", "ПОМОООЩexcl.gif!!!", "Molqvi kajete .......", "nqkoi znae li..." и т.н. Пример за добри заглавия са: "Търся ключалка за контактен ключ за АХ" 3. При пускане на нова тема опитвайте се да бъдете крайно изчерпателни, за да няма куп въпроси отдолу, отправени от други участници. Това е във Ваша полза. .............

Та според тези правила бих желал да ви помоля да дадете някакво по сносно заглавие, което ние да сменим или темата ще бъде изтрита.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,5 литра масло 10 в 40 не струва повече от 15-20 лева. Направи си сметка дали въобще има нужда от смяна на сегменти, гумички , гарнитури и др., отделно труда. Ако аз изминавам тези 10 000 км за 1 година , въобще не бих се занимавал с ремонти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...