Jump to content
Street-warrioR

Д16А8/9 турбо или Б16 атмосферка?!?

Recommended Posts

Здравейте колеги! :)В заглавието е казано, каква ми е дилемата! Купето ще бъде или ЦРХ 2ген или Сивик 5та хеч (и двете са ми любими за тва ще бъде, каквото изпадне)!Интересува ме ако турбинирам двувалова Д-серия на СТОК карантия, на малко налягане, ще държи ли без проблеми дълго време на ежедневно каране или ще трябва да се ремонтира често?!?И да речем, че една Б16ка струва 2-3бона, дали за тия пари може да се вземе и турбинира Д-серията?! Аз съм поразпитал тук там, но искам да прочета и тукашните мнения, относно плюсовете и минусите и на 2та варианта :)От към вървене мисля, че турбо-варианта ще е доста напред но.... :huh:

Редактирано от -waRRior-

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви коне искаш,евридейка ли ще е,с колко пари разполагаш,ти ли ще я правиш,какво точно искаш от колата ?:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ще е за ежедневно каране, за това не гоня каквито и да било коне! Разбира се ще има и доста гонки с нея, но няма да се прави специално за това! :) За правенето, каквото мога ще го правя сам, но на тема турбо не съм много в час, за това се надявам и на помощ! Бюджетът не е уточнен за сега, но предполагам ще се хвърлят до към 2000-2500лв за двигателя, като за начало!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фен как ти звучи VTI All Motor? Ако аз трябваше да избирам бих направил това. :D Не отричам турбото естествено, просто това ми е като мечта... ама точно рекс 2 ген ол мотор ми е настина мечтата, ако може и да е истински JDM... охх много навътре в филма влезнах.:lol: Успех с проекта какъвто и да е. :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо взимай Б-серията, пък, ако решиш после и турбо сложи.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ще е евридейка, направи си я атмосферка!:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

погледни в раздела купува продава автомобили црх-2 турбо може да заповядаш да пробваш и сам да си прецениш дали става за евридейка колата е сас сток карантия ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не познавам човека от Шумен, но и аз бих предложил това - тествай някоя Турбо Хонда, не турбо Ауди или друго, щото поведението е доста различно на лекичките Хонди - над 200 коня стават неудобни за каране по друго освен чист сух асфалт. Тествай и една читава Б16/ Б18-каАко не ти се занимава да се цапаш - по-добре готов суап Б16/Б18 и да си караш от първия ден, но ако те бива с инструментите и имаш място за работа, не е проблем да сглобиш едно домашно турбо с оригиналните чаркове, дори на едновалов мотор като Д16А6 и компа му се чипва и се настройва. До 0.7бара с малко турбо сигурно няма да имаш проблеми и няма да ти трябва и МАР сензор.Не забравяй какви са цените на Д-серия двигатели и части и на Б-серия ;) за 2500лв ще вземеш Д-серия, сегменти, лагери и резервна кутия + турбо и кулер и тръби :)Приеми го така - ТУрбо Д или атмосферно Б (може Б18), вероятно сток Б, щото доработките са яки цифри ;)Ще са еднакво бързи по своя си начин и долу-горе за еднакво пари, но с Б18 пълен суап ще е по-малко работата!!!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересува ме ако турбинирам двувалова Д-серия на СТОК карантия, на малко налягане, ще държи ли без проблеми дълго време на ежедневно каране или ще трябва да се ремонтира често?!?

Без никакви проблеми можеш да турбинираш двувалова Д-серия на сток железа,а за малко надуване не ти препоръчвам повече от 0.7 до толкова ти отчита заводския МАП сензор,нагоре вече става рисковано.Съединителя можеш да го отпишеш още в началото,освен ако не си с нов или керамичен.Ще имаш по-честа смяна на филтри и масло както и редовно услушване за течове.При мен това са проблемите които съм имал за 2 години и полвина на D16A8 турбо на 0.7 бара.Съвета ми е,ако има някой в твоя район с турбо Д16 и Б16 в купетата,които си изброил помоли го за кръгче и вече сам можеш да прецениш какво ти се кара ;)Колегата Чавдар ме изпревари за някои работи. Редактирано от SVE_1986
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Не познавам човека от Шумен, но и аз бих предложил това - тествай някоя Турбо Хонда / Тествай и една читава Б16/ Б18-ка

 

2. Не забравяй какви са цените на Д-серия двигатели и части и на Б-серия ;) за 2500лв ще вземеш Д-серия, сегменти, лагери и резервна кутия + турбо и кулер и тръби :)

 

3. Приеми го така - ТУрбо Д или атмосферно Б (може Б18), вероятно сток Б, щото доработките са яки цифри ;)

 

4. Ще са еднакво бързи по своя си начин

1. За жалост са малко хората, които на драго сърце дават на друг да им кара колата (особено, ако е направена) :( Но е разбираемо!

 

2. Знам, а и имам слабост към двуваловите Д серии! А и за тия пари ще взема Б16ка и тепърва ще трябва да и сменям сегменти, лагери, всичко, а това са още разходи (не евтини)!

 

3. Е аз така съм го приел! То в заглавието си пише! Б18ка не искам! Б16 е любимият ми мотор! ;)

 

4. Мислех, че турбо варианта ще е по-бърз?!? :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай Б серията, идеални са за всекидневно каране, не харчат много(то зависи и какъв крак имаш).А по въпроса за гонките - представят се доста добре! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш пуснах д16а8/а9/з5 мотор турбинирай и се забавлявай ;)Никоя б16-ка в стоков вид няма как да ди достави това удоволствие ;)И за Д16 и за Б16 сетъпите ги имам изготвени и мога да ти говоря в пари и време за изпълнение ;):cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчи Д16 двувалка с турбо като цяло при 0.5-0.7 и читава турбина говорим за нещо от рода на ТД05, спокойно може да извадиш около 170-80 коня на колелата и въртящ момент около 230 НМ. Колата със сигурност ще те радва повче от всяка Б серия! като си дойдеш на Враца ще вземем на Хокея колата да се убдиш и ще те повозя и на Б серията да видиш и разликите, може и един старт да направим да видиш Д16-ката с турбо как ме разстрелва а е само на 0.4:)другото което е сметките: турбината с гейта ако е с вграден ти е около 300-400 кинта, кулера 160, блоуофа 70, турбопътищя около 150 кинта, изпускател от икономик с преправянето не повече от 120 кинта,тройника за мазането на турбината го правим за 30 кинта, ремап 80 и да рече някакви непредвидени разходи около 100-150 кинта за заварчици и някакви дреболий излиза всичко около 1000 кинта грубо и това е някакав вариянт който е по хард, ако се разтърсиш може да намериш турбина която е читава за около 250 кинта.и ако си направиш турбопътищата от нераждавейка може да ти излязат около 80 кинта със съединенията за съединения може да намериш от всяка морга съединения от ТДИ които няма да са повече от 20 кинта поне ние на такива пари намерихме за 2турбо Хонди. Митака намери перфектна К26 за 200 кинта:) ако имаш въпроси питай.

Редактирано от yajo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яжо, мерси за подплатеното със цифри мнение!:)Аз не от малко време съм се насочил към варианта Турбо Д (говорил съм и с Деси), но имах някои подозрения относно, това колко ще изкара такъв сетъп! Щото, както при повечето от нас, финансите са кът и ако нещо се преебе(отново), направо незнам... :( Иначе, ако някога смогна да се прибера по Враца, ще се видим и ако има как ще ме повозите в тия Рексове да усетя, каква е разликата! :):rolleyes: Като му дойде времето ще имам много въпроси и нужда от помощ! :ermm:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък бих ти препоръчал Б16. Нито ще върви колкото турбо колата, нито ще има толкова нютони, но до колкото разбирам здравината за теб е водещ фактор, а при турбото има много по-голям риск от счупване (което до колкото разбирам е доста плашещо за теб).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз залагам на атмосферката. Все пак я искаш за ежедневка, с турбото колкото и да е хубаво ако се счупи нещо, ще ревеш много.Верно няма такова усещане да имаш хонда с турбо, но недей да рискуваш, Б16-ката е по-добрия вариант за мене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе пич, аз не знаех, че имаш сериозни връзки във Враца :lol: там сектата е сериозна и има кой да ти помогне, особено щом искаш ежедневна кола, не крайности!Получил си няколко адекватни мнения и дори проектоплан от колеги, основната разлика е, че с Д16 Турбо трябва и ти да участваш в монтирането и подръжката, ама пътя е толкова утъпкан, че няма нищо страшно или скъпо и Нютоните и к.с. са повечко - ако си обичаш и познаваш Д16 - тва е твоя мотор!Б16 трябва да го сложиш и да си го караш така - хем е хубаво, че няма да го пипаш и супер сладко се върти до 8500оборота и с години може да сменяш само масло и ремъци, хем ако те засърбят ръцете са повече, става цифромания! Много добър мотор, аз имах доста бързо EG9 и 3 год си го карах яко, с цялата газ всеки ден - затова говори chris_barnes!Мисля че ще избереш Д16 в крайна сметка, аз на твое място бих го направил. Отделно сега караме с Жоро и Бялото Седанче и знам колко сладко скача напред, дори с 0.6 бара с малко турбо! Това за мен е идеала за бюджетен проект. Иначе мога да ти предложа сток EG6 на добра цена ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да му мислиш, турбото е истината :DЕй Яжо ти ги е насмятал нещата - виждаш за какво иде реч, т.е. направо им я хвърляй и след 3-4 дни си готов за пистата :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...