Jump to content
nex5

колата се тресе и е на много ниски обороти при газ?

Recommended Posts

Напоследък колата се тресе като я оставя на светофарите на неутрална скорост или я спра за престои гледам че на газ оборотите отиват към 700-800 а при бензин са си добре 1000 и нагоре даже и при спрян климатик и радио и без фарове пак така... едва ли е от акумулатора ходих да ми регулират газта преди време няколко седмици оправиха ги но явно е било само временно или е просто от самата газ аз зареждам в лукойл винаги но нямам представа дали е от това.......... когато ми регулира изпарителя оборотите бяха добре към 1000 и нещо но сега пак са влошени........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, последно време такива теми като твоята са много на мода. Много, ама много вече взе да ме съмнява, че проблема е качеството на газта. Има колеги и аз в това число, които смениха почти всичко, касаещо проблема описан от теб и той пак си остава. Предполагам, че трябва да заредим от Румъния например за да установим има ли разлика в поведението на колите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, последно време такива теми като твоята са много на мода. Много, ама много вече взе да ме съмнява, че проблема е качеството на газта. Има колеги и аз в това число, които смениха почти всичко, касаещо проблема описан от теб и той пак си остава. Предполагам, че трябва да заредим от Румъния например за да установим има ли разлика в поведението на колите.

ами последния път дадох към 100лв за почистване регулиране на обороти и още куп глупости и всичко беше наред известно време.Изпарителя и т.н. всичко е наред може би лукойла заради драмата с лицензите и т.н. правят някакви измами и скапват качеството на газта....... знам ли......моля колегите които забележат някаква промяна при другите бензиностанции да кажат, на мен ми казаха че лукойила били уж най-добре за газ но маи и те са я развалили.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да си сипеш читава газ. Препоръчвам Петрол/блу форсе газ/ :cool: За мен по-добра на пазара няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да си сипеш читава газ. Препоръчвам Петрол/блу форсе газ/ :cool: За мен по-добра на пазара няма.

за омв и шел какво ще кажете ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля,че ЛУКОЙЛ e абсолютен монополист в доставките на пропан-бутан и където и да заредим все тая

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вдигни си малко оборотите на празен ход от изпаритела.задължително смени бензиностанцията.ако имаш в близост еко или ром петрол.най добри са на пазара.ром петрол прохождат в бг.от 4-5 години незнам дали са на пазара,но им e по добро горивото.не могат да си позволят да изгубат пазарната ниша ,която са заели с кенеф горива.това е мое мнение,но си мисла ,че има логика.поне в Пловдив от ром петрол всички са доволни :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля,че ЛУКОЙЛ e абсолютен монополист в доставките на пропан-бутан и където и да заредим все тая

 На Лукойл газ колонките вкрават доста масло заедно с газта . На Омв не сьм имал такива проблеми и като сьм сменял филтрите на течната и газова фаза на газта са били абсолютно чисти ,без омаслявания и без твьрди частици. А колега Nex5 ти с обикновена газова ли си или с газов инжекцион?  Ако си с обикновенна можеш сам да си регулираш оборотите от изпаритея както те е посьветвал колегата писал преди мен. Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля,че ЛУКОЙЛ e абсолютен монополист в доставките на пропан-бутан и където и да заредим все тая

На Лукойл газ колонките вкрават доста масло заедно с газта . На Омв не сьм имал такива проблеми и като сьм сменял филтрите на течната и газова фаза на газта са били абсолютно чисти ,без омаслявания и без твьрди частици. А колега Nex5 ти с обикновена газова ли си или с газов инжекцион? Ако си с обикновенна можеш сам да си регулираш оборотите от изпаритея както те е посьветвал колегата писал преди мен.
с обикновена газова съм но не мога сам ходих при газов маистор да ми ги регулира с лавато газово съм регулираха ми ги но пак нещо им стана,не съм зареждал в омв еко и ром петрол..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш сам разбира се. Вьртиш  наляво,надясно врьтката на изпарителя и слушаш как работи двигателя и така се ориентирваш . Говоря ти за врьтката на изпрителя а не за врьтката на мьркуча след изпарителя кьдето е на мьркуча. Аз сьм имал обикновенна с изпарител ловато и помня че много често се разрегулирваха оборотите на празен ход. На винта който е за празния ход трябваше да има пружина която да го дьржи под напрежение за да не се вьрти сам от вибрацийте. Там ли е тази пружина? Понякога ако е по старичьк изпарителя не иска да реагира като вьртиш врьтката за празния ход. Пробвай. Няма какво да прецакаш. Успех.

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти е така... Един съвет- когато ги вдигаш колата трябва да е добре загряла- 7-8 км пробег да е стоплила и маслото. После си пусни фаровете и парното на 3ка. Тогава ги регулирай. Ако имаш мощна музика я пусни колкото да харчи и тя. На газ нямаш компенсация на оборотите и на студена ще ти тресе по малко. Решението е 2-3 мин да поработи на бенз и тогава тръгваш и караш на газ. А и от ОМВ няма по-скапана газ. ШЕЛ-а е сравнително добра. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, на изпарителя имаш пласмасов винт, който стой челно- от него си регулираш оборотите- леко развиваш и завиваш до намиране на най-восоките обороти при които колата работи равномерно и без да тресе. не гледаш дали са 800-900 или 1000. да работи най-чисто. има един бронзов тънък винт отгоре до щуцера от който излиза газта за двигателя. нажий го докрай и после го развий оборот, оборот и половина. тройника на маркуча за газта през това време ти е развит. последно се занимаваш с него- форсираш и намаляш(затваряш винта), така докато заглъхне мотора-тогава развиваш половин оборот, ако искаш да върви повече, може и малко повече от половин ;) ако често ти мени ниските обороти след като настроиш така, значи трябжа да се сменят гумичките(клапанчетата)в самия изпарител. едното е 30 ст, другото 70 ст. ако си на над 40-50000км сменяш мембрани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мое лично мнение наблюдение- имам обикновенно газово и съм забелязал че ако е настроено и работи добре на дадена температура през деня примерно 10 градуса , а на другия ден навън е -5 градуса газовото и съответно колата се държи по съвсем различен начин /обороти на празен ход говоря/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...