Jump to content
sMARTBomber

Направи си сам: sMARTBomber & OutCold's way

Recommended Posts

Колега малко офф, но какво е това 0/30 масло ? Виждъл само 1 път в магазин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво сте описали процедурата, момчета :), обаче имате цял куфар тресчотки и камъни а отвивате филтъра с клещи и скоба :D , квадратния отвор на капачката е точно затова (или тресчотката не е паснала...).Въпрос: Защо чак 0/30? 5/40 си е напълно достатъчно за нашите географски ширини.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за сведение - такава процедура е правена в т.нар. "цивилизовани държави".На улицата, пред къщата на човека.(изисква регистрация за да видиш снимките)http://typeaccord.co.uk/forum/topic/118-diy-full-engine-service-on-the-pre-facelift-i-ctdi-accord/Само една забележка - за i-ctdi Хонда препоръчва 0W30 масло покриващо A1/B1 или А5/В5 стандарт.Това не е ли по-подходящо ?http://www.lubetechshop.co.uk/product_info.php?cPath=22_27&products_id=242С2 покрива А5/В5Поздрави.

Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата я разчистих от излишните коментари! Браво на колегите за труда за туториала.П.С: Всеки следващ пост не по темата ще бъде изтрит, а съответният човек-наказан!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво сте описали процедурата, момчета :), обаче имате цял куфар тресчотки и камъни а отвивате филтъра с клещи и скоба :D , квадратния отвор на капачката е точно затова (или тресчотката не е паснала...).

 

Въпрос: Защо чак 0/30? 5/40 си е напълно достатъчно за нашите географски ширини.

 

По първия въпрос - отвора на капачката е 3/8, едната тресчотка беше малка, а другата голяма :)

Що се отнася до маслото колегата NikiG го е казал:

 

Само една забележка - за i-ctdi Хонда препоръчва 0W30 масло покриващо A1/B1 или А5/В5 стандарт.

Това не е ли по-подходящо ?

http://www.lubetechs...products_id=242

 

С2 покрива А5/В5

 

Поздрави.

 

NikiG, не знам дали е по-подходящо, но когато ние поръчвахме това, което ти си посочил, го нямаше. Може да е ново. От друга страна 2.2 i-CTDi няма DPF, така че мисля че и "старото" е идеално.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за труда които сте положили!

Редактирано от kytila

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Линк за маслото

Крайна цена с доставката до БГ: 12 лв литъра ;)

 

Ето и малко снимки от смяната на въздушния филтър:

 

1. Отвиват се болтовете и се вади филтъра.

Публикувано изображение

 

2. Мизерията в близък план:

Публикувано изображение

 

3. Новият филтър влиза по обратния път. На снимката е показана правилната ориентация.

Публикувано изображение

Редактирано от sMARTBomber
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще чакам да видя и как сменяте горивния филтър :P Ако се нарамите и не знаете как се обезъздушава , над самия филтър има едно като гументо топче с тръбичка , която влиза и излиза , като сглобите вече всичко го напомпвате ;) А и да не забравите да напълните новия горивен филтър с дизел , че ще има да въртите :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност С2 e за дизелови двигатели с DPF и TWC.(DPF: Diesel Particulate Filter TWC: Three way catalyst)Въпреки, че няма ДПФ, Акорда има катализатор и маслото би било по-подходящо.Другото предимство е че маслото клас С2 се води и "гориво-спестяващо".А за смяната на горивния филтър - в линка който съм дал по-горе има описание и снимки за смяната му.Само че е описано на английски. Между другото в този форум има много инфо и снимков материал в секцията за "Направи си сам".Поздрави.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще чакам да видя и как сменяте горивния филтър :P Ако се нарамите и не знаете как се обезъздушава , над самия филтър има едно като гументо топче с тръбичка , която влиза и излиза , като сглобите вече всичко го напомпвате ;) А и да не забравите да напълните новия горивен филтър с дизел , че ще има да въртите :P

Сменихме го вчера, после като сменим и моя ще пуснем снимки...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...