Jump to content
dufosvti2

Колата като билборд срещу пари?

Recommended Posts

Става въпрос за иновативна услуга която се предлага от http://www.adrive.bg/ .Според мен идеята иникак не е лоша, вероятно е заимствана от чужбина.Представете си, че автомобилът Ви се превърне в подвижен билборд, кръстосващ улиците на града, в който живеете и за това Ви с е плаща? Какво мислите по въпроса?Колата се брандирала с висококачествено фолио, като може да бъде покрита изцяло или частично. Ето и условията:имате навършени 18 години и да притежавате валидно свидетелство за правоуправление на МПСДа притежавате личен автомобилДа разполагате с документи за собственост на автомобилаДа имате валидна застраховка на Вашия автомобил и платени данъциДа сте постоянния водач на автомобилаДа не сте предизвиквали пътно-транспортно произшествие през последните 3 месецаДа не сте били глобявани за шофиране в нетрезво състояниеЗа да ви предоставим договор за съвместна дейност, Вие трябва да сте съгласни:Да облепим с рекламно фолио (брандираме) Вашия автомобилДа шофирате, както обикновено, по ежедневния си маршрутДа спазвате условията по договора (които предварително ще бъдат уточнени)При необходимост, да се срещате с представител на aDrive, за да проверяваме автомобила ви за броя изминати километри и състоянието на рекламното фолиоДа поддържате автомобила си чист, като го миете поне два пъти месечноДа НЕ правите модификации по външния вид на автомобила за периода на рекламната кампанияДа НЕ нарушавате целостта на рекламното фолиоДа ни уведомявате за съществени промени в шофьорските Ви навици или промяна на местоживеене / работно място / учебно заведениеСпоред мен има следните предимства:1. Получавате пари което си супер като се има в предвид как цените на горивата се качват, а и допълнителен доход няма да е зле за никого .2. Фолиото предпазва боята.. след време като продавате колата това ще е плюс. Евентуални минуси:1. Мотива който ще бъде брандиран върху колата да не ви хареса, но все пак вие си решавате дали да го слагате..2. След време може да ви писне да карате колата си с тази реклама, но няма да можете да махнете фолиото, защото договора ви задължава да карате с рекламата.3. Привличате внимание върху колата и върху себе си, а някои хора не желаят това.4. Трябва да минавате километрите които сте обявили, иначе вероятно може и да няма плащане ( не е ясно дали е така, но но може и да е) на края на месеца.5. Обвързване с договор който ви задължава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

НИкаде не се спомена какво е заплащането, всеки сам решава за себе си. ;):lol: :lol: :lol:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, бих станал рекламна кола наааа.... на Хонда например :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

заплащането е минимум една минимална,според зависи колко е фолирана колата.има и лимит на изминати километри.ако не караш,няма пари.хахаха.за малките населени места-няма шанс.аз бих рекламирал кока-кола или загорка например.също и презервативи. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остава един въпрос: А КАТ? Колата си изменя цвета и ще трябва нов талон със снимки :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеше да е оферта, обаче като трябва да слагам аларма, имобилайзер, застраховка и да се мие колата 10 пъти месечно... И не знам кога ще се избият парите от рекламата. Май минимум 3 месеца при условие, че плащат минимална заплата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро е като идея :)И според мен ако се плащат някакви прилични пари доста хора биха се възползвали ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеше да е оферта, обаче като трябва да слагам аларма, имобилайзер, застраховка и да се мие колата 10 пъти месечно... И не знам кога ще се избият парите от рекламата. Май минимум 3 месеца при условие, че плащат минимална заплата.

От твоята гледна точка е така, но за хора, които имат аларма , имобилайзер , редовно си правят застраховката и си мият колата по 1-2-3-4 пъти месечно (като мен :cool:), това може да им се отрази добре. На мен лично не ми допада идеята да си шаря колата с излишни лепенки...Иначе не е лошо като идея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой разбра ли какво е заплащането и колко километра трябва да се минават дневно(месечно)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой разбра ли какво е заплащането и колко километра трябва да се минават дневно(месечно)?

тия информации ще дойдат след регистрацията,но бланката ти позволява да избираш пробег месечно в дадена граница според това колко си ползваш колата по принцип.аз бих рекламирал всичко без конкуренцията,стига да ми се връзва и с цвета на колата,щото няма да я брандират цялата и отдолу ще се показва зеленко:)а и бих го направил ако поемат грижата с качественото махане на това фолио от колата ми после,а не да ме оставят да се оправям с прегоряло от слънцето,избеляло гадно нещо дето ще ми падне с боята примерно:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пуууу,тъкмо си мислех наесен колко ще се оръся да пребоядисам баба Яга,а то ей го де било решението.Даже и кинта ще дадат. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ценообразуването спрямо километрите, които минаваш според мен не е много правилно. А ако паркираш на ключово място в София и караш колата веднъж месечно? Практически ще минаваш 10 км. месечно, но ще те видят далеч повече хора, от колкото ако минаващ през ден маршрута Русе - Смолян (примерно). Отиване и връщане, това прави близо 700 км. 15 пъти месечно прави малко повече от 10 000 км. Обаче практически този, който минава 10 км. месечно ще рекламира в пъти по-ефективно, въпреки че не изминава практически почти никакво разстояние. Другия плюс на паркиралата кола е това, че е спряла и в градски условия всеки може да види рекламата върху нея. Когато се движиш по магистрала или двупосочен път, единствения, който може да ти види рекламата е този, който е в твойта лента. Тези, които са в насрещното ги срещаш десетки пъти по-често (съвсем логично), но там рекламата никак не е ефективна, защото единици хора ще я прочетат. Жив пример за това, което казвам е подвижната реклама върху автобусите. На автобусите, които въртят извънградско почти не се рекламира, а тези на градския транспорт се рекламира усилено. Аз смятам, че трябва да се ценообразува по следния начин: -Къде живееш(къде паркираш)?-Къде ходиш често? Какви са ти плановите маршрути?-В кой град живееш?-Често ли пътуваш извънградско? -Каква е колата ти(рекламна площ - разликата между шатъл и сивик 4 е огромна)-Къде работиш(къде паркираш)?Всеки един показател трябва да дава определен брой точки и от там да идва и цената. Всичко, което писах по-горе е нахвърляно разбира се и не съм влизал в детайли. Според мен не е толкова сложна схемата за ценообразуване, просто трябва малко да се помисли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...