Jump to content

Recommended Posts

Здравете,Съжелявам, че ще Ви отегча с моя проблем, но не мога да преценя ситуцията правило и ми е необходим допълнителен съвет. Миналата година си купих Нонда HR-V вкарана от Италия. Проблемите не закъсняха след 1 месец смених сегментите тъй като ми гореше масло. В Бултрако казаха че проблема е в семеринг на колянавия вал но колата няма признаци за това. Около 6 месеца след ремонта пак взе да губе масло. Закарах колата при майстора няколко пъти и сменяхме различни видове масла 5w40; 10w40, 20w50 докато най-накрая майстора ми каза че колата е за продаване. Не ми се вярваше тъй като от колата взе да капе масло. Тогава се нервирах и я закарах при друг майстор. Той отвори двигателя пак и ми каза че двигателя е износен причените може да са 2 - или е карана дълго време без смяна на масло или е на пробег от около 300 , 400 000 км. Сложиха ми добавка, която се маже на цилиндрите и затворихя двигателя. Сега е с масло 10w60 и нямям проблем спря да губи масло. Чуда се дали трябва да я продам или да я оставя колата. Гледах обявите в интернет и има 99.9 % боклуци. Извода които сам си правя за себе си е че поне на тази кола знам какво и се стахувам пак да не попадна на боклук .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами имаш 3 варианта,правиш основен ремонт,сменяш дигателя или я продаваш и почваш с ремонти по другата.Ако искаш мотора да е както трябва и да не се съмняваш направи си основен ремонт,но и внимаваи с човека които ще го прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Италианците се славят като мърлячи.Там съм чел масло само се долива не се сменя.За наш късмет в богата България се внасят коли предимно от там защото са гробници и са най-евтини и съответно търговците от там ги вкарват като подбират най-скапаните а тук съответно ги продават на няк'ви измислени цени.Ние понеже сме богати ги купуваме и така.На твое място ще я продам.Най-вероятно колата е тормозена адски много.Все ми се струва, че Хонда двигател лесно не се скапва.Та май има вероятност след време и други работи да се обядят.Продай я и с много търпение потърси и избери друга.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако всичко друго по колата е окей,като окачване ламарини и всичко останало ,защо не си направиш основния ремонт при сигурен майстор и да си караш колата и да си свиркаш?Не знаеш ако продадеш тази ,после на каква морга с добавки напудрена и направена можеш да попаднеш!Така че ако тази е запазена ,оправи си моторчето ,и ще имаш и сигурен мотор вече ,и си карай с кеф.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Хонда мотор не се скапва лесно, или колата наистина е много тормозена или майсторите при които ходиш не ги бива да правят хонди. Тази марка коли се слави с прецизност на изработка, която не всеки майстор осъзнава и често пропуска и от там се подлъгва и клиента и майстора. Често да правиш японски и немски коли не е едно и също. Поне като си от София, опита ли да я закараш във Омбре сервиза? Ако не си опитал, отиди там и им обясни ситуацията, аз вярвам, че ще те чуят и ще погледнат колата или поне ще ти дадат адекватен съвет. От годините през които карам Хонда се убедих, че или си я правя аз, или я правят само доверени на мен хора. Имай предвид, че варианта с основен ремонт на мотора е добър, тъй-като след това се очаква да имаш сигурен автомобил, на който ще се наслаждаваш, но това е само при положение, че двигателя се нуждае от такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...