Jump to content
H22_turbo_Vtec

Някой да изработва гърнета.

Recommended Posts

Последните дни се скасах от обикаляне по сервизи за гърнета с идеята да намеря гърне с вход около 60-63мм и да пасва на Прелюда.Е няма такова гърне.Говоря за нормално-(не спортно), защото до сега бях с такова с тапа и ми надуваше главата на дълго.Така....Има ли хора от форума които изработват гарнета по поръчка?Или, ако някои знае къде правят?Сещам се за Анастас (с Шкодо-Хондата), че си прави сам генерациите и гарнетата.Може да има и други които ги разбират и правят.Гърнета на 60-63 има но са от бус и никак не ми пасват.Ако имате идея няква слушам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0888746507 инж.Лазаров, чичо гугъл също ще те ориентира.Аз лично съм много доволен от работата му и то по няколко коли. Обаче си знае цената.... ;) Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0888746507 инж.Лазаров, чичо гугъл също ще те ориентира.Аз лично съм много доволен от работата му и то по няколко коли. Обаче си знае цената.... ;) Успех!

А знаете ли дали въпросният майстор прави цяла генерация? В момента, на мойто Хонде (Civic Coupe 1.4i Д14А3) съм с изпускателен колектор 4-1, катализатор (който трябва най-скоро да изхвърчи) и оригиналното гърне. Иска ми се да мина на 4-2-1, резонатор и някакво ново гърне (не спортно, не искам да ми гърми :P), по възможност всичко от нераждавейка.Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нищо лично, ама ти дори не знаеш каква кола караш. Сивик купе с д14-ка няма. Караш хетчбег ;) д14а3 го има само в преди фейслифтовите хетчбеци.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Драго ще кажа само едно не майстор на гърнета и генераций -А ХИРУРГ не ми е приятел (познат ми е ) но каквото ми е направил е УНИКАТ не обича да му се пазарят и не прави компромис със качеството

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, да беше написал за кой град става дума. Всички по default решиха, че си от София...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драго от Екстрийм Тунинг е твоя човек :)http://www.extreme-tuning.bg/

Благодарско ще се свържа с въпросния човек :)

За Драго ще кажа само едно не майстор на гърнета и генераций -А ХИРУРГ не ми е приятел (познат ми е ) но каквото ми е направил е УНИКАТ не обича да му се пазарят и не прави компромис със качеството

Дано да е хирург с всеки, а не само с познати ;) и все пак цените да са му разумни

Колега, да беше написал за кой град става дума. Всички по default решиха, че си от София...

Вече е по-добре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, винаги се хвърляте на най-големите скъпари.М-комплект, цялостна алуминизирана генерация на 63.5мм и два резонатора 170лв.Това е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата питаше за неръждавейка... Освен това иска да не му е шумно и да не му бумти. Дали според теб е добър съвет за двигател 1.4 без тунинг да мине на 63.5мм?Между другото, моята генерация е правена в Ем Комплект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я и аз да взема да се омешам из темата. :lol: Наскоро гледах, че един съфорумец, който отдавна не съм виждал тук - за съжаление - е пуснал следната тема в Субару форума. Аз съм останал с впечатление, че си разбира от работата, снимките в темата са в подкрепа на това твърдение. Преди е работил с Драго от въпросният Екстрийм Тунинг, ето какво са правили тогава.Така че не отхвърляйте с лека ръка "ЕМ Комплект 33" (на Околовръстното и кв. "Павлово"). ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм много доволен от Fido Dido. Знам го още от времето, когато работеше в ASPO.Преди време му бях писал тук. Отговори ми след няколко седмици - влизал вече много рядко. Така че ако е спешно - не разчитай на ПМ във форума, а му звънни. Видях, че си е дал телефона във форума на Субару.

Редактирано от prt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, винаги се хвърляте на най-големите скъпари.М-комплект, цялостна алуминизирана генерация на 63.5мм и два резонатора 170лв.Това е!

+ нов колектор от същия материал или 170лв но без колектор?Не си падам по спортни или тунинг изяви, а просто искам да махна колкото се може повече раждясали компоненти (и в това число да ги заменя с неръждясващи такива) от колата, както и катализатора за да се отпуши малко колата. Дали ще е неръждавейка или алуминизирана, това е без значение. Единственото което ме интересува е да не ръждясва (а алуминият принципно го има това свойство)и да е на разумна цена. За около 1000лв ми предлагат в Екстриим тунинг от неръждавейка с колектор 4-2-1, което ми се вижда доста скъпо за ДВГ 1.4, като се има предвид, че не се стремя към спортна модификация по колата. Редактирано от Gatsu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Gatsu, приеми един съвет от мен и го приеми като приятелски :)Ако искаш колата ти да е надеждна, да работи тихо, да не харчи, да е приятна за каране, стой сток ! Не слагай по възможност нищо, което не е излязло от завод на хонда или техен подиспълнител, ако можеш да си позволиш, или се придържай към техния най -добър фалшификат, който можеш да си позволиш :) всяка модификация по колата носи приятно усещане от постигнатия резултат ако има такъв и той е положителен, и разваля всичко останало изброено ...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Gatsu, приеми един съвет от мен и го приеми като приятелски :)Ако искаш колата ти да е надеждна, да работи тихо, да не харчи, да е приятна за каране, стой сток ! Не слагай по възможност нищо, което не е излязло от завод на хонда или техен подиспълнител, ако можеш да си позволиш, или се придържай към техния най -добър фалшификат, който можеш да си позволиш :) всяка модификация по колата носи приятно усещане от постигнатия резултат ако има такъв и той е положителен, и разваля всичко останало изброено ...

Мерси за съвета и съм склонен да вярвам, че е така :) Колата в мемонта си върви супер добре, без каквито и да е оплаквания. Не е шумна и няма проблеми по изпускателната система. Единственото което ме дразни е ръждата от колектора та до края :) (въпрос на вкус). Незнам също така колко стар е и катализатора и как да разбера дали е за смяна или не. В миналото карах една Ланчия чиито катализатор се беше задръстил и ми спука меката връзка. При Хондите не знам как стоят нещата с катализаторите и на какви километри се сменят. :unsure: Бих се навил и на вариант за цялостно освежаване на сегашната ми изпускателна система, стига да знам, че има къде да се направи това надеждно и дълготрайно. Ако знаете подобно място моля споделете. Мерси ;) Редактирано от Gatsu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...