H22_turbo_Vtec 75 #1 Публикувано 27 Юли, 2011 Последните дни се скасах от обикаляне по сервизи за гърнета с идеята да намеря гърне с вход около 60-63мм и да пасва на Прелюда.Е няма такова гърне.Говоря за нормално-(не спортно), защото до сега бях с такова с тапа и ми надуваше главата на дълго.Така....Има ли хора от форума които изработват гарнета по поръчка?Или, ако някои знае къде правят?Сещам се за Анастас (с Шкодо-Хондата), че си прави сам генерациите и гарнетата.Може да има и други които ги разбират и правят.Гърнета на 60-63 има но са от бус и никак не ми пасват.Ако имате идея няква слушам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #2 Отговорено 28 Юли, 2011 0888746507 инж.Лазаров, чичо гугъл също ще те ориентира.Аз лично съм много доволен от работата му и то по няколко коли. Обаче си знае цената.... Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gatsu 22 #3 Отговорено 31 Август, 2011 0888746507 инж.Лазаров, чичо гугъл също ще те ориентира.Аз лично съм много доволен от работата му и то по няколко коли. Обаче си знае цената.... Успех!А знаете ли дали въпросният майстор прави цяла генерация? В момента, на мойто Хонде (Civic Coupe 1.4i Д14А3) съм с изпускателен колектор 4-1, катализатор (който трябва най-скоро да изхвърчи) и оригиналното гърне. Иска ми се да мина на 4-2-1, резонатор и някакво ново гърне (не спортно, не искам да ми гърми ), по възможност всичко от нераждавейка.Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #4 Отговорено 31 Август, 2011 Колега нищо лично, ама ти дори не знаеш каква кола караш. Сивик купе с д14-ка няма. Караш хетчбег д14а3 го има само в преди фейслифтовите хетчбеци. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eDaniel 38 #5 Отговорено 31 Август, 2011 Драго от Екстрийм Тунинг е твоя човек :)http://www.extreme-tuning.bg/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #6 Отговорено 31 Август, 2011 За Драго ще кажа само едно не майстор на гърнета и генераций -А ХИРУРГ не ми е приятел (познат ми е ) но каквото ми е направил е УНИКАТ не обича да му се пазарят и не прави компромис със качеството Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #7 Отговорено 31 Август, 2011 Колега, да беше написал за кой град става дума. Всички по default решиха, че си от София... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gatsu 22 #8 Отговорено 1 Септември, 2011 Драго от Екстрийм Тунинг е твоя човек http://www.extreme-tuning.bg/Благодарско ще се свържа с въпросния човек За Драго ще кажа само едно не майстор на гърнета и генераций -А ХИРУРГ не ми е приятел (познат ми е ) но каквото ми е направил е УНИКАТ не обича да му се пазарят и не прави компромис със качествотоДано да е хирург с всеки, а не само с познати и все пак цените да са му разумниКолега, да беше написал за кой град става дума. Всички по default решиха, че си от София...Вече е по-добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #9 Отговорено 3 Септември, 2011 Ей, винаги се хвърляте на най-големите скъпари.М-комплект, цялостна алуминизирана генерация на 63.5мм и два резонатора 170лв.Това е! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eDaniel 38 #10 Отговорено 3 Септември, 2011 Колегата питаше за неръждавейка... Освен това иска да не му е шумно и да не му бумти. Дали според теб е добър съвет за двигател 1.4 без тунинг да мине на 63.5мм?Между другото, моята генерация е правена в Ем Комплект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user 127 #11 Отговорено 3 Септември, 2011 Я и аз да взема да се омешам из темата. Наскоро гледах, че един съфорумец, който отдавна не съм виждал тук - за съжаление - е пуснал следната тема в Субару форума. Аз съм останал с впечатление, че си разбира от работата, снимките в темата са в подкрепа на това твърдение. Преди е работил с Драго от въпросният Екстрийм Тунинг, ето какво са правили тогава.Така че не отхвърляйте с лека ръка "ЕМ Комплект 33" (на Околовръстното и кв. "Павлово"). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prt 3 #12 Отговорено 4 Септември, 2011 (Редактирано) И аз съм много доволен от Fido Dido. Знам го още от времето, когато работеше в ASPO.Преди време му бях писал тук. Отговори ми след няколко седмици - влизал вече много рядко. Така че ако е спешно - не разчитай на ПМ във форума, а му звънни. Видях, че си е дал телефона във форума на Субару. Редактирано 4 Септември, 2011 от prt Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gatsu 22 #13 Отговорено 4 Септември, 2011 (Редактирано) Ей, винаги се хвърляте на най-големите скъпари.М-комплект, цялостна алуминизирана генерация на 63.5мм и два резонатора 170лв.Това е!+ нов колектор от същия материал или 170лв но без колектор?Не си падам по спортни или тунинг изяви, а просто искам да махна колкото се може повече раждясали компоненти (и в това число да ги заменя с неръждясващи такива) от колата, както и катализатора за да се отпуши малко колата. Дали ще е неръждавейка или алуминизирана, това е без значение. Единственото което ме интересува е да не ръждясва (а алуминият принципно го има това свойство)и да е на разумна цена. За около 1000лв ми предлагат в Екстриим тунинг от неръждавейка с колектор 4-2-1, което ми се вижда доста скъпо за ДВГ 1.4, като се има предвид, че не се стремя към спортна модификация по колата. Редактирано 4 Септември, 2011 от Gatsu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #14 Отговорено 4 Септември, 2011 Gatsu, приеми един съвет от мен и го приеми като приятелски Ако искаш колата ти да е надеждна, да работи тихо, да не харчи, да е приятна за каране, стой сток ! Не слагай по възможност нищо, което не е излязло от завод на хонда или техен подиспълнител, ако можеш да си позволиш, или се придържай към техния най -добър фалшификат, който можеш да си позволиш всяка модификация по колата носи приятно усещане от постигнатия резултат ако има такъв и той е положителен, и разваля всичко останало изброено ... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gatsu 22 #15 Отговорено 5 Септември, 2011 (Редактирано) Gatsu, приеми един съвет от мен и го приеми като приятелски Ако искаш колата ти да е надеждна, да работи тихо, да не харчи, да е приятна за каране, стой сток ! Не слагай по възможност нищо, което не е излязло от завод на хонда или техен подиспълнител, ако можеш да си позволиш, или се придържай към техния най -добър фалшификат, който можеш да си позволиш всяка модификация по колата носи приятно усещане от постигнатия резултат ако има такъв и той е положителен, и разваля всичко останало изброено ...Мерси за съвета и съм склонен да вярвам, че е така Колата в мемонта си върви супер добре, без каквито и да е оплаквания. Не е шумна и няма проблеми по изпускателната система. Единственото което ме дразни е ръждата от колектора та до края (въпрос на вкус). Незнам също така колко стар е и катализатора и как да разбера дали е за смяна или не. В миналото карах една Ланчия чиито катализатор се беше задръстил и ми спука меката връзка. При Хондите не знам как стоят нещата с катализаторите и на какви километри се сменят. Бих се навил и на вариант за цялостно освежаване на сегашната ми изпускателна система, стига да знам, че има къде да се направи това надеждно и дълготрайно. Ако знаете подобно място моля споделете. Мерси Редактирано 5 Септември, 2011 от Gatsu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове