rasthayan 6 #1 Публикувано 26 Юли, 2011 Здравейте,преди около месец видях, че лампичката ми на маслото почна да не изгася след запалване (както обикновено), а някъде след около 10 секунди след запалване.Това ми напомни, че съм на път да сменям маслото (мисля, че беше някъде около 8500 км). Смених го не след дълго (пак със същия вид масло, с което я карам от както съм я взел), но лампичката продължава да си свети около 10-15 секунди след запалване на мотора. А преди това, след като запаля и изгасваше веднага.Маслото е на около 1-2 мм над максимума...(не е абсолютно точно на максимума). та.. трябва ли да се тревожа за нещо сериозно... и защо аджаба става така..?П.С. Забравих да спомена - 1.4 66kW 96г англичанка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1NG 3 #2 Отговорено 26 Юли, 2011 Ммм според мен не, по компетентните ще кажат, но аз имах същия проблем и мисля че просто се дължеше на по-високите температури. И на мен така ми светеше (присветква даже по няколко пъти) миналото лято, мисля че е от масления ти филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #3 Отговорено 26 Юли, 2011 А според мен да!Щом свети толкова много време значи има защо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasilen_Civic_DOHC 55 #4 Отговорено 27 Юли, 2011 Щом свети значи нещо не е наред. Колега това с 1-2мм над максимума не е много хубаво по добре 1-2мм под максимума. Като е повече маслото налягането става по-голямо от оптималното което не е добре. Колкото до лампичката... по-компетентните да кажат. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #5 Отговорено 27 Юли, 2011 С какъв маслен филтър караш?Но за да свети толккова време не отива на добре.Ако го прави само когато е студена,пробвай с друг филтър,ако не оригинален,то с някое фиамм-че.Ако проблема продължи ше почнеш да почуваш и едно прихлопване от двигателя докато свети лампата.Чуеш ли и него работата отива на ремонт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #6 Отговорено 27 Юли, 2011 Щом свети значи нещо не е наред. Колега това с 1-2мм над максимума не е много хубаво по добре 1-2мм под максимума. Като е повече маслото налягането става по-голямо от оптималното което не е добре. Колкото до лампичката... по-компетентните да кажат. Това за налягането не е вярно.rasthayan, закарай колата в сервиз да измерят налягането на маслото, щото 10с. са много време и за най-скапания филтър! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #7 Отговорено 27 Юли, 2011 (Редактирано) Налягането на маслото не зависи от нивото му!Освен ако е толкова малко,че да не може да засмуче масло.А с какво масло я караш?Щом и след смяна на маслото(и филъра предполагам)пак свети толкова продължително вероятно е запушена с-мата.Друг вариант е маслената помпа-счупена износена и други признаци на ниско налягане.Има ли някакви странни звуци в двигателя?П.С на твое място не бих си позволил да я карам или изобшо да запаля при това положение!!! Редактирано 27 Юли, 2011 от Valio! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rasthayan 6 #8 Отговорено 27 Юли, 2011 Ами няма странни звуци, освен ремъка на динамото, който от началото на лятото почна да присвирва от време на време. Масления филтър е FUJITOYO FO-3007, а маслото е Mobil Super 2000 10W-40. Днес мерих с точност и изгася на 7-мата секунда (пали от раз, без виене и странични ефекти). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
combo 7 #9 Отговорено 27 Юли, 2011 Също може да се е затлачила и решетката на помпата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rasthayan 6 #10 Отговорено 28 Юли, 2011 Забелязах и друго - това става, само когато колата е студена, когато е загрята изгася веднага след запалване!П.С. Колегата Valio! много ме филмира!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #11 Отговорено 28 Юли, 2011 Отиваш към лагери , но за сега дишай спокойно Като почне сутринта да присветва и да чуваш като потропване си вече за ремона Отиди при майстор , който разбира от Хонди , а не от коли за съвете , но според мен не е нещо за притеснение . Ако караш по-агресивно и цедиш колата на високи обороти може и по-бързо да изтропат лагерите . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rasthayan 6 #12 Отговорено 28 Юли, 2011 А... образно казано - до кога мога да "дишам" (колко долу-горе в км)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #13 Отговорено 28 Юли, 2011 Измери налягането!Може да е датчик и да дишаш много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rasthayan 6 #14 Отговорено 28 Юли, 2011 Охх, утре мисля да отскоча до Варна преди работа. До сега търсих читав сервиз из форума, ама тая търсачка бая ме изпоти.Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #15 Отговорено 28 Юли, 2011 Аз не че искам да те стряскам но вече имам 3 случея с приятели с затегнали двигатели..На единия нямаше масло на щеката и лампа дори и не светна...С тия работи шега не бива.По добре ходи в сервиз да я прегледат,може и да се окаже нещо дребно Но със сигурност гледай сервиза наистина както каза колегата да разбират от Хонди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rasthayan 6 #16 Отговорено 28 Юли, 2011 мда, аз точно за това се препотих 3 пъти с тая търсачка у форума... то докато намериш каквото ти трябва и ще брадясаш.. намерих един сервиз до метро на колега с ник Миямото (Дидо) .. ще ходя да видя утре какво ще стане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #17 Отговорено 28 Юли, 2011 Не изключваи възможноста и филтъра да ти е без възвратен клапан,аз съм попадал на такъв за акорда,и от тогава винаги ги пробвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #18 Отговорено 29 Юли, 2011 Как се пробва филтъра дали е какъвто трябва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове