Jump to content
Go4y

въпрос за гърне

Recommended Posts

здравейте, не знам дали тук е мястото на темата но както и да е... искам да попитам как мога да постигна по хубав звук като искам да уточня че нчмам в предвид да реве много така че идеята за права тръба и гърне отпада... идеята ми е нещо по заглушено но в същото време да се чува повече от заводското :D колата е сивик 1.4. някакви идеи :) ако се сложи само крайно гърне не се ли получава нещо такова :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

най просто така-режеш тръбата,която стърчи от гърнето.разпробиваш го малко.копуваш си един накрайник за 20-30 лева и отиваш да ти го заварят на мястото на отрязаните тръби.за 30 кинта имаш резачка :lol:

Редактирано от dufosvti2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

... идеята за права тръба и гърне отпада... ...ако се сложи само крайно гърне не се ли получава...

Тука нещо изпуснах връзката. По принцип най-добрия вариант е да си смениш крайното гърне със спортно такова, което да не вдига много шум. А и дори и да ти се струва , че се чува много с времето ще свикнеш и на моменти даже ще ти се струва, че не се чува.Варианта на колегата над мен е гавра с гърнето.Аз като си купих колата в началото исках като карам на по-високи обороти да се променя звука и да се чува повече, затова си сложих интейк със спортен филтър. Така че ако не искаш да се чува постоянно, а само като настъпиш педала на газта по-рязко, това е варианта. Редактирано от kucata.meduza
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

+1 съм за интейка, но със конусен филтър, незнам в кутия как се чува. Преди си бях сложил едно гърне YED за 100тина лв, и ужасно много бучеше(е за в града е яко като дам газ), но като тръгнеш на извънградско 50-100 км. ми надуваше главата и го махнах.

Редактирано от NesTea

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ами като цяло варианта със спортен филтър знам че вдига разхода и за това бягам от него :D пък и аз не искам само във високите да се чува :)

Редактирано от Go4y

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами като цяло варианта със спортен филтър знам че вдига разхода и за това бягам от него :D пък и аз не искам само във високите да се чува :)

Това не е вярно колега :) слагай спортен филтър и едно спортно гърне и ти си човека

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага ти казвам отговора на твоите мераци. За да постигнеш плътен звук, без излишно 'реване', сменяш крайното гърне със спортно и не пипаш нищо друго по генерацията. Спортният филтър ще предаде допълнителен чар, но за да има по-голям ефект гледай да е конусен. :)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно, мерси за отговорите :) а да попитам има л изначение дали гърнето е някаква марка или пазарско :D какви са разликите... и също така ако купувам 2ра употреба освен за изгнило за какво друго да гледам което моьже да не е наред :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гърнето е от голямо значение като марка,в никъкъв случаи не си взимай пазарско-хондата доста лощо реве...препоръчвам ти РЕМУС от личен опит.Погледни да не му е изпокъсана ватата за друго не се сещтам. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега извинявай, че се намесвам в темата ти, но да ви помоля предложете някой хубав филтър който да си струва парите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

APEXI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да ти препоръчам, ако не искаш да си слагаш конусен филтър, просто си махни резонаторите преди филтърната кутия. Аз съм така, и е почти същото като с конусен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага ти казвам отговора на твоите мераци. За да постигнеш плътен звук, без излишно 'реване', сменяш крайното гърне със спортно и не пипаш нищо друго по генерацията. Спортният филтър ще предаде допълнителен чар, но за да има по-голям ефект гледай да е конусен. :)

А дали ще има подобрение във вървежа,примерно да стане по-пъргава,ако се направи това,което казва Парадокса;).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз така направих на на бмвто отидох в аспо и им казах да ми напрвавят едно проходно крайно гърне хем да си вади звук хем да излизат по бързо газовете ми доволен съм хем двигателя си вади ручащ звук, а отзад е просто мания плътен не гърлест звук много са можачи в аспо момците, ако си от София ми кажи и може да се разберем да те заведа при тях ;)

Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали ще има подобрение във вървежа,примерно да стане по-пъргава,ако се направи това,което казва Парадокса;).

Не! Но ще има отрицателен ефект, ако смениш генерацията с по-голяма, а оставиш стоковото гърне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефект във вървежа на колата ще има, само ако смениш и колекторите, освен генерацията. Диаметъра на генерацията също е от значение, но той се определя от диаметъра на колекторите, кубатурата на двигателя, с турбина/без.... и т.н.

От 'спортния' филтър ще се усети разлика само ако е истински (не китайски боклук), и само когато времето навън е хладно - сутрин рано, или през зимата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ас също и сложих спортно гарне и се прецаках яд ме е от 120 лв даже няма марка цилиндар вътре със вата и мрежа по стените и нищо махнах и преди тва катализатора и в момента е малко лудница на на обороти мърка докато не и смачкам газта и тогава не се седи много не беше това което исках да стане но човек се учи от грешките си ... поне бая се отпуши ходя на гонки разни да се дърпам и има разлика усеща се доста но ще сабирам пари за генерация сичко от доло ше го сменя 6 ген 1.4 ис 90 коня е колата смятам и да пробвам схема със глава от малкия втек 125 коня казаха че става ще търся тема тука да видя ако някои знае да пусне линк че не ми остава много време да търся мс предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек, извинявай, ама така си написал мнението си, че нищо не ти се разбира. Ти от смяна на гърне (което няма особено заглушителни свойства) какво очакваш?п.с. Има раздел Полезни технически теми, потърси там каквото ти трябва, няма как с 3 мнения да ти се дават всички отоговори наготово, никой не се е родил научен, четене му е майката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек, извинявай, ама така си написал мнението си, че нищо не ти се разбира. Ти от смяна на гърне (което няма особено заглушителни свойства) какво очакваш?п.с. Има раздел Полезни технически теми, потърси там каквото ти трябва, няма как с 3 мнения да ти се дават всички отоговори наготово, никой не се е родил научен, четене му е майката.

Сажелявам за грозната история каде съм писал кат идиот не съм свикнал с тия то4ки и незнам си кво кат се запиша и забравям та прав си за тва просто не ми остава мн време на смени работя докер и се убивам иам кажи речи ден и полжина почивка в която правя нещо в къщи или по колата и за тва така питам тука там извинявам се пак че съм писал кат идиот :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага ти казвам отговора на твоите мераци. За да постигнеш плътен звук, без излишно 'реване', сменяш крайното гърне със спортно и не пипаш нищо друго по генерацията. Спортният филтър ще предаде допълнителен чар, но за да има по-голям ефект гледай да е конусен. :)

То ако се постигаше всичко само с едно гърне : ))) Само с крайното гърне може да постигне единствено реване и резонанс в определени обороти :DGo4y, сложи си крайното гърне тип пура и някакъв хубав резонатор и звукът ще е приемлив, но разбира се има още какво да се желае :) Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго си е да имаш крайно гърне и готин звук :) а всъщност да караш 90 коня кола, която няма тая сила да изкара по-плътен и "расов" звук и само бръмчи и надува глави :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с 6ген хеч 1.4 90кончета, та съвсем скоро я купих колата, като пича който я е карал преди мен е сменял гърнета , защото е без катализатор и със по-големичко крайно гърне, като звука е тих, само на високи обороти се усилва, но умерено, та исках да попитам има ли смисъл да слагам конусен филтър само, или по-добре да събирам пари за интейк и колектори , иска ми се маалко по-силен звук , при по-спортно каране и ако мога малко да я отпуша колицата , че е слабичка все пакПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си спортно гърне и дори няма нужда да сменяш филтъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но си вземи хубаво гърне което ще ти остане и след това. Не прави компромис в цената. Освен това да знаеш ,че от хубавото гърне звука е по-двигателен, смисъл не бръмчи гърнето а се чува двигателя по-добре.:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да забравих... Ако ще си взимаш спортен филтър си вземи кн в кутия. За нетунингования мотор това е с най-голям ефект, само че звука не се мени.;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за спама колега, ама ако няма да я подсилваш не се занимавай с глупости инженерите са си го изчислили кое как трябва да си е ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...