marshon 14 #1 Публикувано 22 Юли, 2011 Здравейте на всички. Тъй като въпросите ми не са малко реших да пусна нова тема. Към темата... Ако имам двигател Д15Б2, компютър, моно и делко трябва ли ми още нещо, като части, за да се осъществи замисъла ми ?Имам няколко по важни въпроса които са свързани със скоростна кутия, ламбда, бензинова помпа.. съвместими ли са? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #2 Отговорено 22 Юли, 2011 Да, трябва ти резервоар с помпа, бензинови пътища и май това е, това от Д15-ката. Скоростната е съвместима, ламбдата незнам а бензиновата не. Общо взето доста игра за малко кончета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 22 Юли, 2011 И доста безсмислена ако трябва да съм честен.Как ти е състоянието на д13ката?Провери си парт номера на основните лагери на д13ката и на д15ката. Еднакви са. Събираш лев, отваряш и двата мотора и си строукваш д13ката на д15ка с д13ковите бутала. От д15ката можеш да ползваш тиквата или само разпределителния вал-въпрос на избор. После или дуал карб и външна ел помпа или пълна инжекция+настройка. Ще си имаш един много добър мотор, който ако сложиш добри части ще те надживее и ще живне доста. Само пази да не презгъстиш. Можеш и да си купиш в-тек тиква и като продадеш излишното да поизбиеш някой лев. Ако искаш питай на лични какво точно те интересува. Минавам го постепенно тоя път. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkoD13 0 #4 Отговорено 23 Юли, 2011 И аз бих ти предложил да вземеш само вала и главата. Ще постигнеш същия ефект, без да сменяш целия двигател и останалите чаркове. Ако ти се занимава и буталата може да смениш, но не е задължително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #5 Отговорено 24 Юли, 2011 Ако мотора не пипа масло и не се нуждае от отваряне може и само с вала от д15б2ката да се мине. После вече като се уточни захранването/вабричното е пълен леш/ се решава проблема и с помпата на бензина. Вала от д15ката е по-рошав и няма гърбица за помпата. Обаче ако колата е дула карб е хубаво да се остави и старата помпа за регулатор на налягането на бензина. Ако я правиш инжекция/моното е безсмислено/ ти трябва резервоар с помпата, горивните пътища+ делко, копм, инсталация и настройка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
combo 7 #6 Отговорено 24 Юли, 2011 Невиждам никакъв смисал от всички опражнемия за 15 20 коня.По добре земи махни и двата мотора и си земи поне D15Z6 Z8 или нещо по-голямо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове