Jump to content
marshon

от Д13Б2 към Д15Б2

Recommended Posts

Здравейте на всички. Тъй като въпросите ми не са малко реших да пусна нова тема. Към темата... Ако имам двигател Д15Б2, компютър, моно и делко трябва ли ми още нещо, като части, за да се осъществи замисъла ми ?Имам няколко по важни въпроса които са свързани със скоростна кутия, ламбда, бензинова помпа.. съвместими ли са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, трябва ти резервоар с помпа, бензинови пътища и май това е, това от Д15-ката. Скоростната е съвместима, ламбдата незнам а бензиновата не. Общо взето доста игра за малко кончета. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И доста безсмислена ако трябва да съм честен.Как ти е състоянието на д13ката?Провери си парт номера на основните лагери на д13ката и на д15ката. Еднакви са. Събираш лев, отваряш и двата мотора и си строукваш д13ката на д15ка с д13ковите бутала. От д15ката можеш да ползваш тиквата или само разпределителния вал-въпрос на избор. После или дуал карб и външна ел помпа или пълна инжекция+настройка. Ще си имаш един много добър мотор, който ако сложиш добри части ще те надживее и ще живне доста. Само пази да не презгъстиш. Можеш и да си купиш в-тек тиква и като продадеш излишното да поизбиеш някой лев. Ако искаш питай на лични какво точно те интересува. Минавам го постепенно тоя път. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бих ти предложил да вземеш само вала и главата. Ще постигнеш същия ефект, без да сменяш целия двигател и останалите чаркове. Ако ти се занимава и буталата може да смениш, но не е задължително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мотора не пипа масло и не се нуждае от отваряне може и само с вала от д15б2ката да се мине. После вече като се уточни захранването/вабричното е пълен леш/ се решава проблема и с помпата на бензина. Вала от д15ката е по-рошав и няма гърбица за помпата. Обаче ако колата е дула карб е хубаво да се остави и старата помпа за регулатор на налягането на бензина. Ако я правиш инжекция/моното е безсмислено/ ти трябва резервоар с помпата, горивните пътища+ делко, копм, инсталация и настройка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Невиждам никакъв смисал от всички опражнемия за 15 20 коня.По добре земи махни и двата мотора и си земи поне D15Z6 Z8 или нещо по-голямо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...