Jump to content

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Значи проблема е следния,на хондето Витека маи се включва на 5500 оборота мотора е D16Y2 ,а бих искал да го усештам от 3500,та вапроса ми е,има ли възможност да се настрои тая работа.ПОЗДРАВИ И МЕРСИ

Редактирано от FALKON

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има едни в-тек контролери.с тях си праиш витека ако искаш и от 8 хил.об.незнам дали има файда от тях обаче.нека ако някои има да пише

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:rolleyes: колега не се лъжи от 3500 оборота освен ако не караш икономик VTEC-E според мен няма смисъл да го настройваш тоя комп. 4500 оборота е доста по добър вариант. 1000 оборота са си 1000 оборота все пак ще я въртиш поне до към 7000. Гледам от София си . Виж пича " 1net " от форума мисля че ако има желание може да ти помогне с промиването на мозъка на компа. Може да ти пусне още обороти също така, което пак ще ти е от полза малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои може ли да ми каже разликата между витеците на d16z6 -d16y2 кои кога включва витека ,има ли разлика?И КОЛКО ПАРИ ЩТЕ ИЗЛЕЗЕ ПИПАНЕТО ПО КОМПА.МЕРСИ:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Можеш да управляваш V-tec много лесно с допълнителен контролер, като си мисля че това е по-евтиния и по-добрия вариант, вместо да ти барат компа /като се има в предвид че кой ли не вече се занимава с това/. Друг е въпроса дали наистина има слисъл да сработва на 3500 об./мин. Да не говорим че тва с "Юда ти пуснат обороти" и да караш в критичните обороти е безсмислено, освен ако не си решил да скапваш колата. За тия обороти Хонда си произвеждат двигатели които нямат нищо общо с масово разпространените.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) те тия японци шо не са го направили тоя в-тек да се включва на 1500 оборота ... така ще можеш да го усещаш още на празен ход :D сега сериозно - няма смисъл да се включва vtec-а преди 5000 оборота на тия двигатели. прочети малко какво е всъщност vtec системата и как работи и защо я има и ще си отговориш на въпроса сам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам че няма смисъл да е от по ниски обороти. Имам контролер и като наглася дори и от 4500 да се включи, повярвай ми ефекта е никакъв.Звукът се променя но не и вървенето.То си е изчислено и няма според достатъчно налягане на масло и тем подобни (не му разбирам )за да сработи както трябва на по ниски обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...