FALKON 0 #1 Публикувано 20 Юли, 2011 (Редактирано) Значи проблема е следния,на хондето Витека маи се включва на 5500 оборота мотора е D16Y2 ,а бих искал да го усештам от 3500,та вапроса ми е,има ли възможност да се настрои тая работа.ПОЗДРАВИ И МЕРСИ Редактирано 20 Юли, 2011 от FALKON Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #2 Отговорено 20 Юли, 2011 има едни в-тек контролери.с тях си праиш витека ако искаш и от 8 хил.об.незнам дали има файда от тях обаче.нека ако някои има да пише Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #3 Отговорено 20 Юли, 2011 колега не се лъжи от 3500 оборота освен ако не караш икономик VTEC-E според мен няма смисъл да го настройваш тоя комп. 4500 оборота е доста по добър вариант. 1000 оборота са си 1000 оборота все пак ще я въртиш поне до към 7000. Гледам от София си . Виж пича " 1net " от форума мисля че ако има желание може да ти помогне с промиването на мозъка на компа. Може да ти пусне още обороти също така, което пак ще ти е от полза малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FALKON 0 #4 Отговорено 20 Юли, 2011 Някои може ли да ми каже разликата между витеците на d16z6 -d16y2 кои кога включва витека ,има ли разлика?И КОЛКО ПАРИ ЩТЕ ИЗЛЕЗЕ ПИПАНЕТО ПО КОМПА.МЕРСИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #5 Отговорено 21 Юли, 2011 (Редактирано) Можеш да управляваш V-tec много лесно с допълнителен контролер, като си мисля че това е по-евтиния и по-добрия вариант, вместо да ти барат компа /като се има в предвид че кой ли не вече се занимава с това/. Друг е въпроса дали наистина има слисъл да сработва на 3500 об./мин. Да не говорим че тва с "Юда ти пуснат обороти" и да караш в критичните обороти е безсмислено, освен ако не си решил да скапваш колата. За тия обороти Хонда си произвеждат двигатели които нямат нищо общо с масово разпространените. Редактирано 21 Юли, 2011 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #6 Отговорено 21 Юли, 2011 те тия японци шо не са го направили тоя в-тек да се включва на 1500 оборота ... така ще можеш да го усещаш още на празен ход сега сериозно - няма смисъл да се включва vtec-а преди 5000 оборота на тия двигатели. прочети малко какво е всъщност vtec системата и как работи и защо я има и ще си отговориш на въпроса сам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #7 Отговорено 22 Юли, 2011 Потвърждавам че няма смисъл да е от по ниски обороти. Имам контролер и като наглася дори и от 4500 да се включи, повярвай ми ефекта е никакъв.Звукът се променя но не и вървенето.То си е изчислено и няма според достатъчно налягане на масло и тем подобни (не му разбирам )за да сработи както трябва на по ниски обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове