Jump to content
bili

проблем с климатика.

Recommended Posts

здравеите колеги. имам някакъв проблем с климатика,компресора се включва и изключва на всеки 30-40 секунди.какъв може да е проблема?колата е ЦР-В В-20-В3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами той по принцип си вкл и изкл. през  определено време. Не вьрти постоянно компресора когато си вкл.климатика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете ресивъра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примери с термометър на включен климатик температурата на духалките в купето какви граници е и пиши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами,то си духа студено но в момента коитоизключи компресора и ства на мараня.После пак се пуска и така постянно.Даже когато карам се усеща това специфично придрапване когато компресора захапва.А какво представлява този ресивер и каде да го търся?И какво точно трябва да се провери,че малко сам скаран с тези работи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Зад десният фар стои на схемата №9 схема

Пробвай първо да измиеш хубаво кондензатора с препарат със водоструйка.Когато се замърси много,по-слабо охлажда.От там вдига по-високо налягане и компресора се изключваПубликувано изображение

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ами,то си духа студено но в момента коитоизключи компресора и ства на мараня.После пак се пуска и така постянно.Даже когато карам се усеща това специфично придрапване когато компресора захапва.А какво представлява този ресивер и каде да го търся?И какво точно трябва да се провери,че малко сам скаран с тези работи?

Компресора трябва да включва и изключва, нормално е и се чува. Ако придърпва на 1-ва предавка също е нормално, даже мени и оборотите на двигателя когато включи или изключи. Иди да проверят колко фреон има в системата /ако не си го проверявал де/ и както каза колегата не е лошо да изчистиш питата. Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:thumbs1: благодаря на отзожалите се.Утре ще ги прегледам тези работи и после ще пиша за резултата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята приятелка на колата(БМВ 316) се случи същото и се оказа презареден с фреон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примери с термометър на включен климатик температурата на духалките в купето какви граници е и пиши.

значи когато климатика е на маx,температурата пада до 10грауса и след това се покачва до 13-14 и после пак пада.И това за 3мин.стана 4 пъти.И също така на всяко спиране на компресора спират и перките да въртят:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Температурата ти е в нормални граници.Честото щракане на електромагнита на компресора е заради високо нялягане в системата(ако го прави за 3 мин. 3-4 пъти).Измий си радиатора отпред със прапарад и водоструйка и пак пробвай колко често включва и изключва.Ако не се оправи вероятно ти е презаредена системата с фреон.Горе долу на 3-4 мин. трябва 1 път да щрака електромагнита(зависи от околната температура).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А прегряването на двигателя 105 градуса  при включен климатик и карайки по магистралата от какво може да е? Като го спра климатика си стои темперетурата на 92-95 градуса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го има същия проблем! Но аз зная при мен от къде е. Просто трябва да сменя филтъра на купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От филтъра на купето нито може да ти прегрява колата,нито да ти изключва често компресора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво ще прави компресора, когато няма кой да му отнеме температурата на радиатора към купето?! Може би ще се стреми да достигне нула градуса по Келвин?! Или просто ще се изключва и включва често?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го имаше това включване и изключване на компресора когато загрее колата и се наложи да вися по светофари.Даже в няколко случая беше ми започнало да духа топло от климатика.Първо измих радиатор(кондензатора) на една автомивка с водоструйка(не пароструйка)и проблема се пооправи но пак се появяваше.Изчезна след като ми смениха ресивъра срещу 55 лева.:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът може да е в перката на радиатора - ако не работи (съответно не охлажда радиатора), компресорът се изключва, заради високото налягане в системата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...