Ryuugan 251 #1 Публикувано 10 Юли, 2011 Някой има ли представа от какво може да се получава, освен лош баланс на гуми.Ако е от значение карам със спортно окачване и някъде след 110кмч почват леки вибрации.Ходих при Ратола да ми сложат летните гуми и да ги напълнят с азот, но се появи силно тресене над 100. След Това отидох в Диана и там ми казаха, че гумите не са балансирани добре и уж го оправиха. След това сякаш намаля, но пак има вибрации.Някакви идеи ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #2 Отговорено 10 Юли, 2011 джантите какви са ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #3 Отговорено 10 Юли, 2011 А кормилния механизъм в какво състояние е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #4 Отговорено 15 Юли, 2011 Джантите са 14" алуминиеви.За кормилния механизъм не знам. Не съм забелязал да има нещо нередно.Интересното е, че вибрациите не се усилват особено с повишаване на скоростта. Горе долу при 120 и 160 са еднакви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #5 Отговорено 15 Юли, 2011 сложи ако можеш други гуми и пробваи колата как е, щом се е появило след смяна на гуми трябва да е от тях преди това със същите джанти ли беше или с други,да не ти е по голям отвора на джантите . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #6 Отговорено 16 Юли, 2011 Същите джанти. Трябва да погледна дали всички втулки са на мясо, понеже отвора на джантата е по-голям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #7 Отговорено 16 Юли, 2011 А кормилния механизъм в какво състояние е?Май това е отговора...поне при мен проблема е от това (всичко друго съм сменил) Рейката ми тропа и имам един лек луфт във волана... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #8 Отговорено 16 Юли, 2011 Ще трябва да се провери по-добре тази работа.Днес забелязах, че към 110-120 тресе най-силно, после утихва.С гумите, ако не се лъжа, се усилва със скоростта, така че най-вероятно е което казвате. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blackw 0 #9 Отговорено 16 Юли, 2011 Същия проблем от крива джанта. Пробвай да смениш предните със задните гуми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #10 Отговорено 16 Юли, 2011 Днес забелязах, че към 110-120 тресе най-силно, после утихва.И при мен е същото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Very Fast Coupe 1 #11 Отговорено 16 Юли, 2011 Ами аз съм забелязал, не само на моята хондичка, че това може да е от адски много неща - гуми, джанти, окачване, кормилен механизъм. По-добре си карай и не се задълбавай много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #12 Отговорено 19 Юли, 2011 (Редактирано) От окачването няма да тресе с изключение на вьтрешно каре. Най вероятно е крива гума или джанта щом баланса е ок.П.с Сега говорих с единприятел гумаджия и каза че според това което обясняваш че тресе при 120 и после утихва е баланс или липсваща втулка ако си алуминиеви джанти. Редактирано 19 Юли, 2011 от mom4i74 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Йовчев 21 #13 Отговорено 19 Юли, 2011 При мен беше същото между 110-140км/ч вибрираше като масажиращ стол .Аз съм с 15'' алуминиеви с по-голям централен отвор.Днес монтирах втулки за централния отвор и балансирах джантите.сега го няма това вибриране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #14 Отговорено 20 Юли, 2011 Според мен причините за тресене са две : 1-вата - криви джанти , 2-рата - по голям централен отвор на джантите . За мен са това причините за тресенето след 100 км/ч. Успех с разрешаването на проблема . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #15 Отговорено 20 Юли, 2011 И като централния отвор е по-голям и гумаджията е наркоман или малоумен е така!Всичките ми джанти / летите / са с по-голям централен отвор и защо ли никога, нищо не мърда никъде при каране от 10 до 200км/ч. ???Монтирам си ги сам, когато не съм напушен, разбира се... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #16 Отговорено 20 Юли, 2011 И като централния отвор е по-голям и гумаджията е наркоман или малоумен е така!Всичките ми джанти / летите / са с по-голям централен отвор и защо ли никога, нищо не мърда никъде при каране от 10 до 200км/ч. ???Монтирам си ги сам, когато не съм напушен, разбира се... Колега може при теб да е така и да не тресе от по-голям централен отвор , но знай от джанта до джанта има разлика и от болтове до болтове или от гайки до гайки има разлика за закрепването на самата джанта . И това че караш с по- голям централен отвор не те прави герой ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #17 Отговорено 21 Юли, 2011 Добре, че се появи, щото никой не знае нищо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #18 Отговорено 21 Юли, 2011 (Редактирано) Колега защо не пробваш като за начало да отидеш да ти направят един добър баланс на гумите и да видиш има ли разлика /тресенето може да е както от предни така и от задни гуми/джанти и понякога трудно може да се разбере от къде идва особено на висока скорост/. Отиди някъде да ти проверят и окачването /ако не си го правил вече де/, на повечето места е безплатно. Успех. Редактирано 21 Юли, 2011 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #19 Отговорено 22 Юли, 2011 Добре, че се появи, щото никой не знае нищо... Sebulba, аз не съм тук във форума, за да се заяждам , но ти си голям заядливко. Старая се да съм от помощ на някой , а не да се занимавам с такива като теб. Съжалявам още един път , че пиша неща който не са по - темата на колегата .Надявам се вече да е разрешил проблема . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gosho 0 #20 Отговорено 22 Юли, 2011 Искам да кажа че от горчив опит знам точно от какво е тресенето и ще ги изброя последователно.1-не балансирани гуми 2-криви джанти 3-тампоните на двигателя долните два 4-вътрешно каре.Почваш в реда в който съм ги споменал защото съм ти ги подредил по цена Лошото е че при мен се оказа най - скъпото.А да и щях да забравя да провериш и централния отвор на джантите.Успех колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #21 Отговорено 24 Юли, 2011 Няма ли развитие по темата. Втулките за централния отвор са общо 20лв комлекта ако някой го интересува. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tuntov_jr 15 #22 Отговорено 24 Юли, 2011 Колега спомянм си че на един fr цитроена му правеше такъв проблем, тресене при 100-120 и после утихва.Оказа се че са за смяна вътрешни карета. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weezer 0 #23 Отговорено 25 Юли, 2011 реши ли проблема с хлопането Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #24 Отговорено 25 Юли, 2011 Още не съм. За момента съм доста затруднен финансово. Не ми пречи особено, защото в София няма къде да карам с над 100(без риск за акт).Иначе се опасявам, че вибрациите с времето ще доведат до неравномерно износване на други части. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #25 Отговорено 25 Юли, 2011 Балансирай си гумите и то при хора които знаят как, че на пръв поглед тази елементарна работа (баланс на гуми) не всеки може да я прави както трябва, а повечето клепат тежести... и те не знаят защо и къде и по колко (най-малкото, много от хората които са по гумаджийниците са прости работници които днес са тук, утре ги пъдят и си нямат хал хабер понятие какво правят). Според мен това ти е проблема (разбалансирани гуми), защото няма логика ако е разбито нещо по ходова част (вкл. кормилен механизъм) и да казваш, че около 120км/че е най-силно, а после утихва. Това са разбалансирани гуми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове