Jump to content
sonda

Тресене на волана?

Recommended Posts

Привет колеги!Скоро си взех Акордче 1.8 2001-ва!Общо взето съм доволен от колата като цяло,но днес се сблъсках със следния проблем-при над 110 км/ч волана започва да тресе,като интензитета се засилва със скоростта и от 140 до 180 км/ч вече е доста силен!Едновременно с това в купето става доста шумно!Първото,за което се сещам са криви гуми или джанти отпред!Гумите са с големичък грайфер,но са си малко "куче марка"-Барум!Едновременно с това колата дърпа надясно,което обаче го отдавам на нужда от реглаж на предница!Според вас ще се установят ли евентуални кривини на гумите или джантите при кадърен гумаджия?Предварително благодаря за мненията ви!Искам да оправя проблема ,защото колата ми харесва във всяко отношение-комфорт,върви много,но този проблем ме дразни страшно!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно крива джанта или гума.Възможно е само за баланс да е.Иди при гумаджия,че вибрацийте разбиват главинен лагер в последствие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери първо гумите и джантите, най-вероятно ще се окажат те. Аз имам същият проблем, но при мен е рейка. Погледни също шарнирите и кормилните накрайници :) Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери първо гумите и джантите, най-вероятно ще се окажат те. Аз имам същият проблем, но при мен е рейка. Погледни също шарнирите и кормилните накрайници :) Успех!

Ще проветя поетапно при майстор за луфтове по предницата /шарнири и накрайници/ и след това другото при гумаджия!!Сетне и реглаж на предница!Дано да е от това!А какви са признаците колега при теб във връзка с проблем в рейката?Тук в София ги рециклират за около 200 лева !Какви са признаците върху управлението?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че ги рециклират :D Живея в блока срещу Жан. Просто не искам да се занимавам с това. Предпочитам да си купя друга рейка и директно щрак-щрак, без да ми стои колата некараема. Признаците са, че ми тропа рейката...и всичко останало съм проверил :D След 120-130 започва вибрация във волана, която се засилва с засилване на скоростта. Ходил съм при майстори, гледали са ми кормилните накрайници - казаха, че са здрави. Съмнявам се и в каренцето на кормилният прът, но така или иначе рейката тропа и ще се сменя :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че ги рециклират :D Живея в блока срещу Жан. Просто не искам да се занимавам с това. Предпочитам да си купя друга рейка и директно щрак-щрак, без да ми стои колата некараема. Признаците са, че ми тропа рейката...и всичко останало съм проверил :D След 120-130 започва вибрация във волана, която се засилва с засилване на скоростта. Ходил съм при майстори, гледали са ми кормилните накрайници - казаха, че са здрави. Съмнявам се и в каренцето на кормилният прът, но така или иначе рейката тропа и ще се сменя :D

Трппането на рейката как се чува..?Подобно на тропане на шарнир,накрайник ли е или по друг начин звучи,защото при мен не се чува никакво потропване при преминаване през дупки!По-скоро се чува един ритмичен шум,който мога да опиша като "въй,въй,въи...",който идва от предните гуми,даже и при ниска скорост,но до около 100 км/ч волана не тресе!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти тропаше рейката, щеше да разбереш :lol: Значи грижата ти е по-малка :D Когато рейката е разтропана, почукването се чува при неравности като че ли кормилният прът има луфт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дамм..явно не е рейка!Но ве още не мога да си обясна защо проклетото тресене не се явява до към 110 км/ч?Явно чак при по-високи обороти на колелата се навлиза в някакъв резонанс!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста теми по форума за този проблем,просто трябва да потърсиш --> http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=19376&st=0http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=11259&st=0http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=46960Приятно четене... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста теми по форума за този проблем

Нито една от посочените теми няма общо с проблема на колегата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей колега. пъво отиди на гуми защото има вероятност да имаш крива гума . аз го имах този проблем. после отиди на реглаж там ще ти кажат повече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амии наистина трябва да започна с гумаджия,защото дай-боже ако там е причината ,отстраняването ще е най-ефтино!А иначе да...темите по-горе не са за мен,защото те са главно за тресене при натискане на спиречката,а аз говоря за засилващо се тресене от 120 до 180 км/ч,повече не съм пробвал,че ме достраша!Зачетох се не само тук ,но и по други форуми,където се споменават карета,полуоски и т.н по-кофти работи,та дано да не се стига дотам,че колицата много ме кефи и не искам да ме разочарова още в началото:)!Преди да я купя за жалост я карах с по-ниска скорост и не хванах това тресене,но нещо ме кара да мисля,че е дребно нещо...а дано,щото все ми се набиват в очите тия Барумки дето е обута с тях,а едната задна чак има следи от вулканизация:angry:!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста теми по форума за този проблем

Нито една от посочените теми няма общо с проблема на колегата.
Симптомите ми наподобяват точно на някои от изброените в темите,и все пак колегата още незнае какво е,така че да не бързаме...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах проблем точно с тази марка гуми, зимни. бяха се закъсали малки паечета от нея и като изрязах парчетата спря да тресе но дърпането си остана и чак като смених лява с дясна изчезна. бях изкривил джанта и гумаджията каза че трудно се балансира, все още карам с обърнати и зимни гуми(на 4 години са на доиживяване)

На за мен ти трябва гумаджия той ще ти реши проблема като най вероятно имаш крива джанта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах проблем точно с тази марка гуми, зимни. бяха се закъсали малки паечета от нея и като изрязах парчетата спря да тресе но дърпането си остана и чак като смених лява с дясна изчезна. бях изкривил джанта и гумаджията каза че трудно се балансира, все още карам с обърнати и зимни гуми(на 4 години са на доиживяване)

На за мен ти трябва гумаджия той ще ти реши проблема като най вероятно имаш крива джанта

 

Джантите са оргиналните алуминиеви!Гумаджия били хванал разликата между крива джанта и крива гума?Доколкото знам тези джанти подлежат на изправяне,но трябва да намеря човек с подходяща машина!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди да ти балансират гумите.Погледни равномерно ли са износени.И крива джанта ,в повечето случаи се вижда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди да ти балансират гумите.Погледни равномерно ли са износени.И крива джанта ,в повечето случаи се вижда.

Започвам да търся кадърен гумаджия!Ще пиша при развитие на нещата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро се чува един ритмичен шум,който мога да опиша като "въй,въй,въи...",който идва от предните гуми,даже и при ниска скорост,но до около 100 км/ч волана не тресе!!

Последното "въй" в множественно число ли е ? .. :D Задължително си провери щателно гумите и джантите, но мисля, че проблема не е само в тях ..По принцип от тях вибрациите започват от 110км/ч. но към 140 изчезват ..За да се увеличават при теб и при по висока скорост, все ми се струва, че и някоя крива полуоска може да имаш ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иди си погледни налягането в гумите при нееднакво тоет ако има по мека гума колата тегли на странивсеки гумаджия може да ти провери за крива гума или крива джантае стига да има машина за баланс.биенето може да се получи и от натрупване на кал в джантатаи като минеш при гумаджия иди да ти прегледат окачването предно задно в некои сервиз за ходова част няма да ти вземат повече от 20 лв и ще си знаеш кое как е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не ти повлияя прекалено негативно с мнението си, но е възможно след като направиш всичките магии, които си замислил и за които колегите споменаха, колата ти пак да тегли на една страна, ако преди това е имала удар примерно. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дамм...оказа се ултрадисбаланс на гумите..сега колата спи!Сега обаче друг проблем!След направеното обслужване/масла,филтри и ангренаж/,поради откачване на акумулатора,касетофона иска код!Имам картонче,на което е написан,но ударих на камък при вкарването му!Кода е петцифрен-числата са до 6,от 1 до 6 са и числата на копчетата на касетофона!Кода също започва с 6!И така-натискам копче 6 и когато понеча да натисна следващата цифра ми изписва ERROR 1!Как по дяволите се вкарва този код?Моля за вашата помощ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не се е сблъсквал с подобен проблем след сваляне на акомулатора?:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...