Jump to content
redbull

D13 с карбуратори от YAMAHA

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Колега настрои ли ги да са с еднакво под налягане четирите карбуратора да работи гладко :)Казваш че са механични но механични сам виждал на Yamaha които се водят FSR и не изглеждат като твоите,понеже на механичните нямат мембрани от горе които вдигат иглата от вакума на мотора.Дроселите са правоъгълни и се движат на ролки на горе заедно с иглата,твоите такива ли саМеханичните са като тези ТУК-FSR

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опа,как се развиват тук нещата. Някое клипче как се цеди докат мотора е девствен имаш ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тия данни ако излязат наистина в БГ от някоя д14ка не вярвам с употребявани части да излезе над 600-700лв.Незнам само ако са механични карбове дали ще успеят да се настроят.Ако е дросели с мегаскуирт ще е лестно.Аз ми се подритват едни карбове от кавазаки кейхин свк ,пък като знам кейхина на д14а1 на какво са способни не ми се мисли за 4броя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дросели Suzuki GSX-R1000 +турбо T04E Turbo T3/T4.57 compressor wheel trim.50 A/R compressor.63 A/R turbine на д14з1 75к.с. ето резултата Max horsepower: ~200hp @ 7000rpm - 3.9psiMax torque: ~200Nm @ 6000rpm - 3.8psi ето и линк към темата

Ето това е манящина!!! Ама и бая пара ще треба
Започвай да се замисляш Аз бях стимулиран от колега от форума на когото е била старата ми хонда и неговият проект. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=12485

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как са нещата тук? Тамън ми стана интересно и ти се скри? Наместихте ли колата вече? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не съм се скрил , но разработката на проекта пое в друга посока :blink: Намерих двигател Д16З6 в добро състояние и на изгодна цена:rolleyes: Направих си сметка ,че доработките които трябваше да направя за карбураторите ще ми излязат колкото новия двигател:ph34r: В момента се прави размяна на горивната система ,двигател и инсталация.:unsure: След като запаля ще пусна тема с подробностти:rolleyes: А относно Д13Б2 ,продава се на части (двигателя):blink: Във вървежа имаше задоволителна разлика и бях много доволен от постигнатите резултати:honda: ,но нямаше как да изтърва примамливата оферта за Д16-ката:hondarulez: Ако имате въпроси с удоволествие ще ви отговарям :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..всяка тема за д13-ка взема подобно развитие което е логично според мен колкото и да не си го признават тунерите просто ''конете никога не стигат'' ...хората с 1.3 и 1.5 искат 1.6 втес а които имат такива искат ВТИ те пък искат К-20 или Тайп Р следващия етап Турбо и т.н ...очаквам темата да е в тая последователност и ти пожелавам успех

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...