Gencho 33 #1 Публикувано 29 Юни, 2011 Здравейте колеги има следния проблем.Задното колело ми загрява и лагерара започна да вие.Един маистор ми каза че ако ми задържа ръчната мойе да загрява джантата и при такава ситуация да издърпам рамото на ръчната ако стане повреме на път за да ме изкара изжестно време и да не опъвам ръчната . Та проблема идвал от някакви плъзгачи кито са на самия апарат и са заяли а преди около 6 месеца ги раздвижваха.Искам да знам какво горе-долу да сменя и да имам представа и някакви приблизителни цени.Питам защото се намирам в Германия и се налага да ходя тук да ме а тук казват че слагат само ново и малко от нещата се ремонтират.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #2 Отговорено 29 Юни, 2011 (Редактирано) Здравей! Казваш че лагерът ти е започнал да вие в следствие на загряването ..тоест...лагера си е изхвърлил грезта от високата температура. Трябва да ти се сменят накладките на спирашката на колелото което загрява...ако имаш възможноат смени и двете накладки на двете колела, лагерът на пострадалото колело също е за смяна. Първо трябва да се намери причината за задържането на спърачката, може да е заради жилото на ръчната (келясало или наранено), задръстено маркуче поради което не може да се върне спирачната течност веднага и да освободи колелото напълно...случвало ми се е такова задръстено маркуче от калпава спирачна тешност...маркучето се беше разложило и запушило...помпата има сила да задества челюстите..но пружината няма сила да ги върне... или клеясали и замърсени челюсти което ги прави трудно подвижни. Редактирано 29 Юни, 2011 от chopper1969 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vitasik 1 #3 Отговорено 29 Юни, 2011 Здравей! Казваш че лагерът ти е започнал да вие в следствие на загряването ..тоест...лагера си е изхвърлил грезта от високата температура. Трябва да ти се сменят накладките на спирашката на колелото което загрява...ако имаш възможноат смени и двете накладки на двете колела, лагерът на пострадалото колело също е за смяна. Първо трябва да се намери причината за задържането на спърачката, може да е заради жилото на ръчната (келясало или наранено), задръстено маркуче поради което не може да се върне спирачната течност веднага и да освободи колелото напълно...случвало ми се е такова задръстено маркуче от калпава спирачна тешност...маркучето се беше разложило и запушило...помпата има сила да задества челюстите..но пружината няма сила да ги върне... или клеясали и замърсени челюсти което ги прави трудно подвижни.Дори и плъзгачите да се раздвижат има вероятност да стане като при мене. Ако има бая ръжда тогава може новата накладка да застане на криво и тогава ще зацепва и спира без ти да си натиснал педала на спирачките. Това се случва само в едната посока. Това ми се е било случило в Когато бях в англия тази зима. Задната гума блокираше в снега. Пред нас имаше много малко баирче и с 5-6 опита така и не успях да се кача. Успявах само до половината.Решението е да се почисти всичко по спирачките мноооооооооого добре от ръжда и да се провери че накладки си мърдат нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #4 Отговорено 29 Юни, 2011 (Редактирано) Да сега ще ходя до тукашния сервиз за да видя какво ще кажат за тази моя болка .А лагера тябва ли да ги сменям и двата защото е лагерглавина и гледам в БГ цените са от 170 до 370 лева за 1 брой това което се предлага на пазара а ако трябва и двете ама мисля че ще е по-добре . А и ме интересува цената на СПИРАЧЕН АПАРАТ моля някой ако знае да пише . И най - странното е че при движение стърже та все едно че диска ерив и се чува така постоянно . Редактирано 29 Юни, 2011 от Gencho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vitasik 1 #5 Отговорено 29 Юни, 2011 Спирачния апарат хич не струва малко. Въпроса е да намериш от кде идва проблема, че ако е от жило за ръчна/ усукана спирачна търба няма да решиш проблема. Първоначално намери проблема. Спирачния апарат се сменя рядко - само когато цилиндърчето ти протече или плъзгачите напулно заядът. Внимавай че в някои случаи комплекта не включва плъзгачите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #6 Отговорено 29 Юни, 2011 Понякога почистването на ръждата не е достатъчно. Налага се махане на боята(или и малко от метала) на накладката, за да се движи свободно. Иначе за Европа сте прави, сменяват апарат, вместо да ти раздвижват буталото. На Ровъра ми ( еднакъв със Сивик 6-а англичанка) задния апарат беше около 50 паунда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vitasik 1 #7 Отговорено 29 Юни, 2011 Понякога почистването на ръждата не е достатъчно. Налага се махане на боята(или и малко от метала) на накладката, за да се движи свободно. Иначе за Европа сте прави, сменяват апарат, вместо да ти раздвижват буталото. На Ровъра ми ( еднакъв със Сивик 6-а англичанка) задния апарат беше около 50 паунда.Toчо заради това през последните 3 години докато бях в англия колата ми сервиз не е вижала. Всичко собственоръчно, понякога с помощ от един приятел. Като се има впредвид че смених двигател и ск. кутия там поради усукване на края на коленовия вал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #8 Отговорено 29 Юни, 2011 УЖАСССССССССССС бях при майстора който е Българин и се оказа за сега - накладки на задните колела 2 комплекта - дискове задни и те 2 броя- лагерглавина 1 брой+ труд = 30 евро.Тотал = 420 ЕВРО :ebanjeee: Реве ми се . Дано да е това да не излезе утре нещо друго.Ще проверя и ръчната да не заяжда.Утре ще пища какво е станало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vitasik 1 #9 Отговорено 29 Юни, 2011 Абе какви са тези цени. Аз в англия бях взел за моя Шатъл:Задни дискове 2 бр 25 паунда с доставка Задни накладки комплект 24 паундаНакладки за ръчна комплект 12 паундаЦялата спирачна машинка можех да взема за 70 паунда нова.Виж в германския ebay. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #10 Отговорено 29 Юни, 2011 Ааааа, значи системата работи и в Германия?!?! Познат българин, работещ в сервиз, т.е. плащаш си частите и три пъти по малко за работа. Поне при нас е така. За твоя ремонт тук отидоха поне 120 паунда за работа, ако я прави сервиза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vitasik 1 #11 Отговорено 29 Юни, 2011 Разбери че съм никой и съм си направил аз тези неща сам, така че и той ако трябва ще направи с помоща на форума и снимки. Ако му се закучи нещо да снима с фотоапарат и поства и ние ще помагаме като трябва. При мене беше недалече един приятел който по-разбира, но никога не е правил Хонда и идва 2 пъти. Така че ако има само 2-3 проблема ( като за първи път го прави сам) ще помагаме от тук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #12 Отговорено 29 Юни, 2011 здравеи първо разбери имаш ли проблем ,тогава сменяи накладките и дисковите са консуматив,рано или късно им идва редано разбери каква е причината да ти задържа колелото преди да правиш ,за да не скапиш новите части . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vitasik 1 #13 Отговорено 29 Юни, 2011 здравеи първо разбери имаш ли проблем ,тогава сменяи накладките и дисковите са консуматив,рано или късно им идва редано разбери каква е причината да ти задържа колелото преди да правиш ,за да не скапиш новите части .Много прав е човека. Разбери кде ти е проблема че едва ли тези неща са проблематични. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор196 1 #14 Отговорено 29 Юни, 2011 Вдигни проблемното колело на крик. Завърти го и слуший за шумове.Ако се върти нормално някой да натисне спирачката ,а ти виж тогава блокира ли се.Като се пусне педала на спирачката движи ли се? След това пробай с ръчната.Опиши резултата и ще ти напишем какво да смениш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vitasik 1 #15 Отговорено 29 Юни, 2011 И задължително пробвай и в двете посоки - дали има разлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #16 Отговорено 29 Юни, 2011 Не става да се раздвижва тук утре ще видим какво ще излезе . А тук не става постоянно търся да намеря място за паркинг камоли да вдигам колата на крик и ремонти да правя . Ще видим за сега какво ще излезе от този маистор и неговия ремонти .А доколкото за цените на частите + труд = 390 евроА в БГ в саита на DRIVE.BG лагерглавината + 2диска + 2комплекта накладки = 550.80лева без труд А в UK саит HONDA PARTS излизат около 420 паунда което идва 464 Евро без трудЕто саита в УК http://www.hondaoriginalparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17ST301&block_02=B__1910&block_03=17189 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #17 Отговорено 30 Юни, 2011 Хонда партс ги зае**! Те не познават парите. За тая работа си има ebayhttp://cgi.ebay.co.uk/HONDA-CIVIC-TYPE-R-REAR-2-MINTEX-BRAKE-DISCS-AND-PADS-/300254506953?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item45e8902fc9#ht_680wt_1141това за type R, за твоята ще са по-малко.А ако отидеш при познатия българин (т.е. при мен), работещ в сервиз, цялата процедура ще ти излезе £100, с работата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #18 Отговорено 30 Юни, 2011 Съжалявам, но вече не мога да редактирам здравеи първо разбери имаш ли проблем ,тогава сменяи накладките и дисковите са консуматив,рано или късно им идва редано разбери каква е причината да ти задържа колелото преди да правиш ,за да не скапиш новите части .Много прав е човека. Разбери кде ти е проблема че едва ли тези неща са проблематични.Извинете ме, но защо да си отваря двойна работа, т.е. първо разглобяване за да открие проблема, после пак за да смени вече изпържените дискове и накладки. Те така и така вече са за смяна.BTW вчера поръчвах, от дилър, с който работи нашия сервиз, предни вентилирани дискове и накладки за Ровър 45. 85 паунда струва всичко. Това относно цените на мейн дилърите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vitasik 1 #19 Отговорено 30 Юни, 2011 Незнам дали сте забелязвали но в англия като че ли частите са по-ефтини ( не говоря за оригинални) за японски коли. Останах с такова впечетление. + те са и по качествени от турските боклуци тук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #20 Отговорено 30 Юни, 2011 Съжалявам за офаЗа моето CRV-JDM, японска полуоска Sumo, с двете карета - 70 паунда от ebay. Мейн дилър - 600 паунда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #21 Отговорено 30 Юни, 2011 Колата вече варви а сега излезе че е от скъсана гумичка на апарата при което се е напълнило с вода и раждясва цилиндара и не прибира до край след което накладката непуска диска и загрява и след това се прецаква и лагера като остава без грес а аз без лагер и без 420 ЕВРО А гумички за този апарат няма и трябва по-нататък да се сменя и апарата този майстор каза , че е около 100 и няколко евро моля някой ако знае от къде и как нещо качествено но на приемлива цена да пише от къде да се вземе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #22 Отговорено 1 Юли, 2011 ebay Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #23 Отговорено 1 Юли, 2011 в таз англия няма ли моргиили не ти се занимава с части втора употреба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #24 Отговорено 2 Юли, 2011 (Редактирано) Колегата е в Англия а аз в Германия при мен няма морги не съм видял а тук 80% от колите са Немско даже и да има трудно ще намеря това което търся.Най-добре ново и стинско или прилично. Интересувам се от цената на лагер са предното колело на Англичанката която карам че немога да намеря . Редактирано 2 Юли, 2011 от Gencho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове