Jump to content
nta

Турбо на CR-V 2.0 i-VTEC 2009г?

Recommended Posts

Някой правил ли е или да е чувал някой да е слагал турбо на 2.0 i-VTEC CR-V автоматик.....мерси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола набор '09 е още гаранционна, и едва ли някой ще тръгне да пипа сам по моторя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола набор '09 е още гаранционна, и едва ли някой ще тръгне да пипа сам по моторя.

гаранцията изтича другата година.... трябва да се видят опциите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

слагането е най -малкия проблем,въпроса е надува и електрониката която ще управлява всичко това :) ,но и тя не е кой знае колко сложна,следващия въпрос е финансов,и накрая дали си струва всичкото това заиграване :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Електрониката е на Хондата К-Про.Никъв проблем да се турбинира, или другата опция е компресорПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jeepers, Policeman.... дайте малко повече детайли около тези идеи.... аз съм изцяло бос по темата.... единственото ми желание е да напрява колата да понавървява малко повече.... да кажем, че ще изкарам кинтите..... къде, какво са въпроси от една бяла книга за мен

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

щом е малко повече ,да разбираме 50 80 коня отгоре и малко въртящ момент? Това се постига лесно и джипката ще стане доста здрава,т.е няма да страдаш от проблемите които ни връхлитат нас да се чудеш ка да укрепваш блок полуоски кутии и др.Щом е автомат наистина не те съветвам да качваш повече от тез коне което ще ти е около 0,5 налягане на турбината.Другия момент който идва е кога искаш да се развърта турбината .Ако искаш да тръгваш от много ниски като дизелите 1500 2000рпм ти е нужна някоя малка турбинка Т2 или т25,но мисля че трябв ада е т25тица защото да не ти тапи в горните рпм.Ако желаеш да тръгваш по-късно една т28 или т3,но според мен е излишно да си с такава тъй като си автоматик,а идеята е да чукаш педала и да тръгваш.Като търбо пътища 55мм ширина за да не те лагват допълнително,можеш по принцип и без кулер,но не ти пречи да сложиш едно съвсем маллко кулерче което почти да не се забелязва/даже може да се пръсне черно /само една мъгла/ турбината задължително с вграден гейт за да недаваш излижни пари /то няма натоварвания и налягания за да държиш на външен/ едно дъмпче за 80лв ,мапа си го ползваш твоя си /К про ако използваш мисля че си има мап ама несъм сигурен/ трябват ти едни инжектори около 360 380сс коитоса около 150лв.Общо взето е това ,само един колектор ще ти трябва или се прави или купува пак не е скъп окоо 300те лв.После утиваш за настройки на дино стенд и накрая раздаваш пълна гас и се кефиш на макс.ПП: Ако се откажеш от турбо конверсията ,поне си сложи един смукател от К20 тайп р той е доста по добър от твоя /вътр ее направен с тромпети като ИТБ/ с дросела ще усетиш доста по-добре колата

Редактирано от JeepersCreepers
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив колега,турбинирането е адски лесно настройките и те вече/има доста хора които могат да помогнат/ Но здравината упра до финансите и желанията.Разбери че няма как да нямаш проблеми с 1,6 хонда на голямо налягане и да кажим 400 500 коня.Ако всички бяха решили да карат на 0.5 повярвай ми един добър ремап на колата и кадърно сглобен сетъп няма да има счупена кола,но големия проблем е във нас самите че от нищо правим нещо,разбирай с малко финанси се мъчим да гоним сериозни надуви.Другото което е на ръка както всички знаем рали автомобилите са също малка кубатура но много изцедени резултат къс живот,така става и с нас,просто колкото е помпим все нещо изниква да сдъде багажа,ако имаме неограничени средства като врц повярвай ми всички ще карат много натокани хонди ама уви.... Та относно сетъпа който предложих на колегата е не с меного пари едни 50 80 коня отгоре и ЗДРАВ АВТОМОБИЛ !!! ПП: Аз за моя автомобил лично заявявам че единствено лакомията и простотията ми го съсипва,имам доста качествени неща по него,но целите са ми особени нереални за БГ ,и в стремежа си да ги достигам все нещо дребно изкача.Например миналата седмица на диното от 6 до 3 без нещо я мъчихме мойта кола,всички от сервиза казаха че няма да издържи този напън кйто и даваме ,ама тя пък устиска,ама пък армировката на водния маркуч се скъса,абе някви дребни неща ама спъват процеса.Така че няма смисъл да казваш че нищо неразбираме,аз и още поне 5 човека има в този форум които развиваме и постоянно се учим,ако някой ти каже аз знам всичко и няма какво да науча ,спокойно може да му се изсмееш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Nta, всичко зависи от финансите! ;)

Интересното е че в БГ има малко здрави турбини и вашите Хонди не са сред тях за какво се опитвате да давате съвети ми е интересно след като опита вие е малък или се свежда до гоогле а резултати още по-малки,някак си е смехотворно защото и аз мога да давам съвети но за смяна на свещи хода на майстор а Вие не сте по различни от мен

Всички писали тук имат коли с налягане.И опита изобщо не им е от "гоогле"Ако потърсиш малко из форума ще откриеш много турбинирани ХОНДИ без проблеми. Редактирано от darius
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички. Ще се похваля, ако извърша експеримента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...