rEsPeCtiVe 148 #1 Публикувано 23 Юни, 2011 Проблема е следния,днес след като си взех колата от сервиз след смяна на ангренажен ремък усетих чукане някъде отпред,звука е доста кофти и се чува при завъртане на волана!Някъкви идей от какво може да е?Възможно ли е да е от реиката,защото просто невиждам откъде другаде може да е,всичко е шесТ по колата...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ICJ 8 #2 Отговорено 23 Юни, 2011 Здравей колега. С това чукане при ляво дясно на волана ми звучи като луфт в рейка, накрайници, кормилна колонка или кормилно каре(не във всички едновремено ). Провери дали са ти опънали ремъка на хидравликата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
x-ray 0 #3 Отговорено 26 Юни, 2011 проблема е в реиката на 100% но трябва да се провери какво точно е може самата реика да се е разбила може някои накраиник!Според мен парво провери карето на кормилния прат виж в какво састояние е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #4 Отговорено 26 Юни, 2011 Може да е каре, но може и да е лагер. При мене ми откриха някакъв лагер който бе заминал - смениха го (не бе скъпо) и колата бе като нова (това на другата кола - едно пежо, но предполагам, че може да е същата работа) - никакво тропане. Звукът се получаваше първоначално като завивам по паваж или надупчени пътища, но след 3-4-5 месеца започна да се чува и при норламен асфалт. След още около 2-3 месеца имах чуството, че ще ми падне някоя гума - закарах я в сервиза и след 2 мин. ме извикаха да ми покажат лагера - при допир г/д звучеше познато . Ако си в Пловдив пиши ЛС, за да ти обясня къде да отидеш (аз горещо препоръчвам този сервиз) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #5 Отговорено 26 Юни, 2011 Благодаря за отзивите,звука се чува при същите обстоятелства,при завои на павета и почуква на дупките! Не би ли трябвало на запален двигател да не се чува нищо от реиката?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #6 Отговорено 28 Юни, 2011 Във Service Manual-а пише че потропването при ляво/дясно завъртане при изключен двигател е НОРМАЛНО! Но при мен и в двата случая се чува.... други мнения,препоръки...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #7 Отговорено 28 Юни, 2011 Ако е тръгнала реиката при пълен ляв и пълен десен се усеща леко прескачане съпроводено с леко пукане.То не се усеща всеки път.С течение на времето волана става леко по тежък,все по често започва да прескача.Реиката умира от веднъж,воланът за момент блокира.После започва да щрака и да стърже силно.На мен ми се случи в движение,добре че бях с малка скорост.пп. Не е задължително да има теч или загуба на хидравлична течнос ако е заминала реиката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор196 1 #8 Отговорено 28 Юни, 2011 В МЕИ има сервиз към катедра ХИДРАВЛИКА.Там хората са доста компетентни и работят на нормални цени.Ремонтират всичко по хидравликата и правят диагностика на цялата хидравлична система. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #9 Отговорено 28 Юни, 2011 Проблема е следния,днес след като си взех колата от сервиз след смяна на ангренажен ремък усетих чукане някъде отпред,а преди смяната на ремька всичко си беше наред така ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #10 Отговорено 3 Юли, 2011 (Редактирано) Може и да не е било,но тогава взе да се усеща! Чукането се усили и така се издразних че досега бях легнал под колата! Установих че е в рейката,при натиснато надолу рамо на вътрешен ляв накрайник чукането отихва,пробвах и от другата страна с напрежение на накраиника но разлика няма! Явно проблема е във въпросния вътрешен накрайник (ляв когато си в колата) И така според вас да го сменям ли или е възможно да е някъде другаде проблема! Също така забелязах че външния накраник играе ляво/дясно! Очаквам съвет... Благодаря.. Редактирано 3 Юли, 2011 от rEsPeCtiVe Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #11 Отговорено 3 Юли, 2011 Здравеи колега.Щом имаш чукане в накраиниците и както казваш,че външния има луфт е желателно да ги смениш.Наи добре е и от двете страни и след това реглаж.Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #12 Отговорено 3 Юли, 2011 Натам вървят работите...хванах го! Сега намерих това http://www.civiclife.net/board/topic/99439-knocking-noise-when-turning-left-and-right/ Абсолютно същия проблем,момчето го е решило след като е сменил двата накрайника,други идеи,мнения и коментари... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #13 Отговорено 3 Юли, 2011 Смени ги и двата!Защо проблемът е наличен след смяна на ангренаж? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #14 Отговорено 3 Юли, 2011 И ето го така звучното почукване тук --> 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #15 Отговорено 3 Юли, 2011 Тоя луфт е меко казано голям. Спешно ходи ги сменяй да не стане белята. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #16 Отговорено 3 Юли, 2011 Колега клипчето е произволно,давам го като пример само,но може да се каже че и моя е горе доло в такова състояние Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор196 1 #17 Отговорено 4 Юли, 2011 Вече си обеден ,че трябва смяна.Реглажа обаче е задължителен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #18 Отговорено 6 Юли, 2011 (Редактирано) С огромна мъка искам да ви съобщя,че проблема е открит и че е бил направен умишлено! :angry: Както писах в началото на темата,след смяната на ангренажния ремък се получи въпросното чукане! След разкачане на всички накрайници от реиката днес се оказа,че всичко е здраво,до момента когато набарах един от маншоните,СРЯЗАН между ребрата Изтече поне една чаена чаша с вода и грес от него!СЛЕД което се натъкнах на разхлабена гайка на реиката,тази която обира уфта! Просто я завъртях... и след накачването всичко изчезна... ХОРА МОЛЯ ВИ,ГЛЕДАЙТЕ КЪДЕ СИ ОСТАВЯТЕ КОЛАТА НА СЕРВИЗ!Всичко е с цел за да закараш колата за поредната смяна.. при която само с едно натягане на гайката + смяна на маншон,ще ти вземе парите!!! Сега дилемата ми е какво да правя с майстора...краката ли да му счупя,главата ли... кое??????? Направо нямам думи... :no: Редактирано 6 Юли, 2011 от rEsPeCtiVe Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #19 Отговорено 7 Юли, 2011 Здравей колега Интересен случай, би ли споделил при кой гражданин ходи да ти съсипва колата?Стана интересно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #20 Отговорено 19 Юли, 2011 Интересно е в кой сервис се е случило това. Преди две седмици сменях ремък и ролка, от тогава почна да ми тропа карето, погледнах и беше скасано, поне това се вижда, но като прочетох тая тема ще ходя и ще свалям гумата да го гледам да не е срязано също. А ако е срязано ще направя една хубава реклама на сервиза.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
adolf 44 #21 Отговорено 10 Август, 2011 С огромна мъка искам да ви съобщя,че проблема е открит и че е бил направен умишлено! :angry: Както писах в началото на темата,след смяната на ангренажния ремък се получи въпросното чукане! След разкачане на всички накрайници от реиката днес се оказа,че всичко е здраво,до момента когато набарах един от маншоните,СРЯЗАН между ребрата Изтече поне една чаена чаша с вода и грес от него!СЛЕД което се натъкнах на разхлабена гайка на реиката,тази която обира уфта! Просто я завъртях... и след накачването всичко изчезна... ХОРА МОЛЯ ВИ,ГЛЕДАЙТЕ КЪДЕ СИ ОСТАВЯТЕ КОЛАТА НА СЕРВИЗ!Всичко е с цел за да закараш колата за поредната смяна.. при която само с едно натягане на гайката + смяна на маншон,ще ти вземе парите Сега дилемата ми е какво да правя с майстора...краката ли да му счупя,главата ли... кое??????? Направо нямам думи... :no: КОЛЕГА<КОЙ В СЕРВИЗ ХОДИ????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #22 Отговорено 11 Август, 2011 Сервиза е малък,във Велинград е... но това не означава че само там може да се случи нещо такова,ВНИМАВАИТЕ къде си карате колите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikitooo 10 #23 Отговорено 11 Август, 2011 Здравей Жоро, аз съм Николай със сивия Акорд от Панагюрище. Иди и му вдигни един скандал на тоя, та дано се стресне защото ще продължи да прави такива мизерии. Съжалявам за случката. Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #24 Отговорено 11 Август, 2011 Здравей,ааа спретнах му едно скандалче...взе да заеква,неможа да се сети на кое викат реика Ама според мен напрао трябваше да му счупа тиквата... от приказки фаида няма! За такива маистори това е решението Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #25 Отговорено 15 Август, 2011 До какви крайности и трикове прибягва гладният бай Ганьо, от сиромаха да се прихранва. Най - добре е да се ослушваме след като си взимаме колата от сервиз. Благодарности на колегата , който пусна темата за да си отваряме очите на четири . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове