Jump to content
Т.Иванов

Запушена изпускателна система

Recommended Posts

Здравеите по едно време колата ми взе да пуши мн яко и по ауспуха звеха за се трупат мазни отлагания!Колата мина ремонта и сега всичко е 6,но не върви като преди!Преди 2 дена ми се спука гарнитурата на изпускателя (междинната) и колата взе на се цепи както преди.Това ме наведе на мисълта че мойе да са ми запушени гърнетата.Значи аз съм с резонатор,средно и краино като двете са си стокови. Как може да се почистят?За сняна не мисля изобщо защото кризата си е яка :) Аз лично си мислех дали да наля короселин и да я погоня малко...... Моля за малко съвети!......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не прави грешката да наливаш запалими течности в изпускателната система защото ще се запалиш,а гърнтата няма как да се запушат,освен ако имаш катализатор той със сигурност се е запушил.Моята препоръка е да го свалиш ,на неговото място да сложиш една тръба и газ

  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не искам да ги махам гарнета.Сега си е тиха и няма никакви проблеми освен че я запушват!Няма ли някакъв начин да се отпушат????

Редактирано от kytila
8.�е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да с нови. Или по някое време да ти излезе ватата през гърнето докато караш и почнеш да влачиш няколко метра вата. После ще ти звучи много гадно колата. Покарай и като проимаш лев отпусни си ок 200 кинта и си ги смени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да измиеш гърнетата но като ги свалиш.Кореселина става ,но като ги измиеш ги остави да изсъхнат.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се занимавай с крайното гърне. Нищо му няма, не е то което ти спира вървежа. Виж дали имаш катализатор, ако имаш го свали да го видищ. Той не играе кой знае каква роля в обезшумяването на колата, така че ако е задръстен можеш да го подмениш с права тръба и да си свиркаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо никой не го е написал. Но е напълно нормално за хонда като смениш сегментите да върви по зле. Така е защото проблем са само маслените сегменти и маслото дига компресията и колата върви повече.

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не усетих разлика във вървежа преди и след ремонта :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и колата взе на се цепи както преди...

А какво имаш предвид "не се цепи"?Ако искаш да кажеш, че като я настъпиш ускорява много бавно или почти не реагира, тогава е от катализтора. Ако нямаш катализатор(всичко ти е стоково, ама кой знае...), тогава крайното гърне е запушено(ватата се е скупчила на изхода). Така или иначе ако искаш да ти върви колата без смяна няма да се разминеш.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и колата взе на се цепи както преди...

А какво имаш предвид "не се цепи"?Ако искаш да кажеш, че като я настъпиш ускорява много бавно или почти не реагира, тогава е от катализтора. Ако нямаш катализатор(всичко ти е стоково, ама кой знае...), тогава крайното гърне е запушено(ватата се е скупчила на изхода). Така или иначе ако искаш да ти върви колата без смяна няма да се разминеш.
Катализатор няма.Миналата година го смених с резонаторче.Под не се цепи имам в предвид че по бавно се наема в пъти.Аз си мислех,че е от ремонта,но след като ми се скъса гарнитурата на 4-2-1 колектора си живна колата осезаемо!Това ме наведе на мисълта че нещо назаде бави работата.Колата е 2000км след ремонта не пипа масло не пуши!Работи тихо и стегнато....ако не ми се беше скъсала тая гарнитура щях да си мисля че е от разработката смисал че искат да улегнат малко частите,но истината се оказа друга......за смени няма кинта и за това си мислях за други варианти........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(ватата се е скупчила на изхода)

Е това ако ми го обясниш как се случва ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не усетих разлика във вървежа преди и след ремонта :)

Може да не е харчела достатъчно масло, аз съм я докарвал веднъж два пъти до 1л на 200км естествено оборотите бяха доста над 3к.Конкретно за проблема на момчето може проблема да е в изпускателната система или комплексен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(ватата се е скупчила на изхода)

Е това ако ми го обясниш как се случва ...

 

Вътрешната тръба прогнива от влага, отварят се по-големи дупки, ватата се засмуква и заплита и готово.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извянявам се че пиша в тази тема не молбата ми се отнася за подобно нещо...Та от известно време насам има нещо спукано по изпускателната система и бръмченето се чува някъде към средата на купето...Тъй като кризата наистина е голяма и не ми се отделят пари за това много моля ако някой колега има възможност да ми помогне и е свободен утре и вдруги ден след 17h да се свърже с мен за да докарам колата и да я оправим...Благодаря Ви предварително и се надявам наистина да има кой да помогне. :) Тела ми е 0883394338 - Мартин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...