Jump to content
Нимрод

Генерация

Recommended Posts

Така изглежда генерацията на колата шампион в клас макси от нс2011 :P;)

Генерацията е изработена не от кого да е а от колегата Фидо Дидо ;)

По-качествено едвали може да бъде много съм щастлив :cool:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Цена без гърнето ?А заварките отвътре изпилихте ли ги ?

Редактирано от Izanagi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Красота :) колко е Ф-то ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изцяло неръждаема генерация на ф70мм., строших се от рязане на коленца и тръбички. Заварки с аргон.

 

Само гърнето е алуминизирано, но с опция за по-добро.

 

Заварките не съм ги пилил, защото нямаше нужда. При правилна настройка на апарата, провара е нищожен.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега,конфигурацията ти е изпускатели-траба-крайно гърне,без резонатор?Колко е вътрешния диаметър на тръбата и с какъв мотор е колата?п.п:за фито разбрах :Дп.п.2:изпускателните колектори правени ли са?Ако може да постнеш няколко снимки.

Редактирано от EJ2_ro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина изглежда уникално. В България сме свикнали да гледаме само извръщения.Сега само цената е въпросът.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честито за генерацията доста е добра ,а как звучи ако може едно клипче да дерзаем Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръбата е 2мм. Ще рече, че вътре е ф66мм. Колектора е много добър, с правилно сметнат флоу, като се отчита охлаждането на газовете и зависимостта им от диаметъра на тръбата при различните температури.наложи се леко да го коригирам, защото падаше малко ниско при фланцовата мека връзка, но в общи линии е прекрасен.Тръбата, която използвах е около 2,5м. и четири колена. Скобата на сглобката е от Мерцедес Актрос, дебела е около 5мм. шина. :) Използвах неръждаем накрайник на "Магнафлоу", имах такъв свален от тяхно гърне.Не знам дали мога да говоря за цени - може да се приеме против правилата на форума за реклама.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за генерации ли си говорим

къстъм изпускателна система на S350 V6 BiTurbo

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво,страхотна работа!Такава генерация на 76мм. Скънк2 с междинно гърне и крайно тип мъфлър е около 550$.Колектора варира но хубав е от 500$ на горе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тръбата е 2мм. Ще рече, че вътре е ф66мм. Колектора е много добър, с правилно сметнат флоу, като се отчита охлаждането на газовете и зависимостта им от диаметъра на тръбата при различните температури.наложи се леко да го коригирам, защото падаше малко ниско при фланцовата мека връзка, но в общи линии е прекрасен.Тръбата, която използвах е около 2,5м. и четири колена. Скобата на сглобката е от Мерцедес Актрос, дебела е около 5мм. шина. :) Използвах неръждаем накрайник на "Магнафлоу", имах такъв свален от тяхно гърне.Не знам дали мога да говоря за цени - може да се приеме против правилата на форума за реклама.

2mm дебелина на тръбите не е ли много,разликата с 1,5мм дебелина на тая дължина и тоя диаметър се усеща в кг. :)за колектор е добре 2мм дебелина ама за генерация мисля ,че по добре 1,5мм.Понеже е част от работата ми казвам моето мнение само не се зяждам :) Редактирано от Yordan Stoyanov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към Fido Dido,колега,моля да постнеш няколко снимки на колектора,ако е проблем тук,пусни ми ги на маила:valexy_2005@abv.bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това може да дойде м/у 460 и 550лв според мен.

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре е тази цена само да e от метал AlSi304 inox.В противен случай :(

Редактирано от Yordan Stoyanov
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярвам че генерацията която направи днес Дидо е по-хубава от тази обх Колектора е Хайтек биг тюб и далеч не е от евтините :D но разликата е повече от усезаема б20ката е плачела за тази изпускателна система

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може кажете за цената,има и други хора които искат такава работа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за цена за труд според мен е по-редно на лично да се отправи въпрос към колегата Фидо Дидо за да не излезе че търгуваме или правим реклама

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук за колектори не говорим.По-добра от OBX-а се съмнявам да е, но е най-доброто което съм виждал направено в BG :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимки изглежда много качествено направена.Честито колега и браво на майстора, който се е постарал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо те съмнява ? аз досега за един качествен продукт освен дроселите на обх не съм чувал.Друго че моята няма никаде гънато и стеснение на ф-то по какъвто и да било начин. И самата цена от 99$ с две гърнета ме навежда на размисли относно материала както и да е де :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на колегата за труда който е вложил :worthy: всичко е перфе;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам съмнения за материяла, карам от 3 години такава.

 

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тези снимки изглежда мн добре :) май определено си заслужава парите защото 99$ е смешна цена сега ще трябва самоче да сложиш едно 3" на нейно място :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам съмнения за материяла, карам от 3 години такава.

Може и да се лъжа ,но на снимките монтираната ми изглежда гъната....:huh:EGocentric как е на звук(сила ,тембър:)) знаеш ,че ме интересува това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гъната е, не е с колена, но е гъната на машина, която не мачка тръбите ;)EGocentric, аз мъничко ще надувам и 63мм вътрешно за сега ми е добре :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой иска да хвърли едно око тука за колектор 4-2-1 от колена,моя ръчна изработкаСнимка

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нека да не влизаме в излишни спорове.

 

Една от най-големите разлики е в масовостта на изделието и цената на материалите в съответното място.

 

Ако съм в Китай и си поръчам 10 000 тона от тази тръба, и имам 20 машини, които да огъват тръбите по модел, тогава и цената ми ще е такава.

 

Въпрос на маркетинг и пазарна икономика. В Китай кутия цигари може да е 10 Юана и аз да съм задоволен с 10$ на ден.

 

Да поясня - тук ф70мм.- за момента поне - се предлага само с дебелина 2мм.

 

ОВХ въобще не е лошо като генерация, даже напротив. Резонатор, задно гърне с доста добър обем, инокс и т.н.

 

Лошото е, че вече всичко се прави в Китай, което ще рече - не че материалите са лоши, а че понякога попадам на изделия, които не мога да монтирам без съответните корекции.

 

Както беше и днес с колектора.

 

Отдавна е казано, че количествените натрупвания водят до качествени изменения.

 

По никакъв начин не се опитвам да променя мнението на когото и да е било просто това, което правя - в други страни се казва къстъм изпълнение.

 

Тоест - според предпочитанията на клиента, вижданията му за нещата, изискванията му, както и за промените, които може за изиска в процеса на работа.

 

за генерации ли си говорим

къстъм изпускателна система на S350 V6 BiTurbo

Публикувано изображение

 

Да, тази генерация е направена изключително добре, но това не значи, че тук сме с вързани ръце.

 

Ако ми разрешите, мога да ви кача неща, правени от мен и Драго, за да оцените българския труд и способности.

 

 

А ако някой желае, мога да му обясня разликите между сгъната - не с обикновена машина - тръба с дорник и генерация сглобена от колена.

Поздрави.

Редактирано от Fido Dido
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Fido Dido, китайците с техните ниски заплати докарват такива цени, че не е истина.Унищожиха производството в целия свят, просто хората не могат да докарат конкурентни цени на китайските и да са на някаква печалба. В белите страни винаги custom fabrication е по-скъпо, но се прави когато няма готов евтин китайски вариант. Само тук заради адските надценки на продавачите китайските неща са скъпи и идват на същата цена като правените по поръчка неща, като в случая.А китайците докато преди нищо не можеха да направят като хората , сега даже и турбините им държат. А китайските маркови неща се опитват да се наложат на пазара и дават доста високо качество на приемливи цени.Иначе за пореден път казвам, че изработката на генерацията на егоцентрика изглежда перфектна.Yordan Stoyanov, Това ако е направено на ръка му свалям шапка на човекът.

Редактирано от Izanagi
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега ,ставаше въпрос за Българските способности,за мое съжеление все още съм в Гърция но работя по въпроса да се прибера за винаги в България :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Индзаги, искаш ли да ти пратя снимки на лични, за да се запознаеш с нещата, които могат да се изработят в Бг?Говоря за изцяло ръчна изработка, дори и на гърнетата - от свиването на ламарина , до направата на филтрите, поставянето на вата и т.н.?!

Редактирано от Fido Dido

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не споря за това какво може да се направи тук, даже се радвам много като видя нещо качествено направено тук, както е в случая.Няма да откажа снимки м/у другото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като недостатък на ръчните изработки е времето за тяхната направа и от там цената е друга в сравнение с китайските които са серийно производство.Всеки прави своя избор според джоба си и това което иска :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега без да ми се смеете.Какво може да си направи прост човек без колена за 30лв - генерация на фи60(външно) и стена на тръбата 1.5мм. Домашно производство. Разлика във вървежа не усетих, при мен няма :(

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

съжалявам за грозните снимки, току що ги направих :lol:

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега макар малко не се ли поотпуши колата след смяната на генерацията,спортни колектори имаш ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам да. Засичам я на едно и също място и ефект няма, даже със старата генерация имам чувството че беше по-добре и май ще я връщам.

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Трябва да има няква разлика,проблема при железните тръби освен че са по евтини от инокс имат и по голямо топло-отдаване.Газовете се движат по бързо в една тръба от инокс понеже инокса задържа топлината и вътрешната част на тръбата е по гореща,за това газовете минават с голяма скорост :)

Редактирано от Yordan Stoyanov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай да се обвие генерацията в термолента,ако трабите не са инокс ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще помогне лентата но да я увиеш цялата тръба идва скъпо и там където не с колена ами има чупки няма да се навие добре лентата,както прецениш :)

Редактирано от Yordan Stoyanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в случая какво е решението, за да се задържи топла генерацията.

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...