Нимрод 265 #1 Публикувано 12 Юни, 2011 Така изглежда генерацията на колата шампион в клас макси от нс2011 Генерацията е изработена не от кого да е а от колегата Фидо Дидо По-качествено едвали може да бъде много съм щастлив 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #2 Отговорено 12 Юни, 2011 (Редактирано) Цена без гърнето ?А заварките отвътре изпилихте ли ги ? Редактирано 12 Юни, 2011 от Izanagi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 12 Юни, 2011 Красота колко е Ф-то ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fido Dido 4 #4 Отговорено 12 Юни, 2011 Изцяло неръждаема генерация на ф70мм., строших се от рязане на коленца и тръбички. Заварки с аргон. Само гърнето е алуминизирано, но с опция за по-добро. Заварките не съм ги пилил, защото нямаше нужда. При правилна настройка на апарата, провара е нищожен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EJ2_ro 10 #5 Отговорено 12 Юни, 2011 (Редактирано) Колега,конфигурацията ти е изпускатели-траба-крайно гърне,без резонатор?Колко е вътрешния диаметър на тръбата и с какъв мотор е колата?п.п:за фито разбрах :Дп.п.2:изпускателните колектори правени ли са?Ако може да постнеш няколко снимки. Редактирано 12 Юни, 2011 от EJ2_ro Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #6 Отговорено 12 Юни, 2011 Наистина изглежда уникално. В България сме свикнали да гледаме само извръщения.Сега само цената е въпросът. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #7 Отговорено 12 Юни, 2011 честито за генерацията доста е добра ,а как звучи ако може едно клипче да дерзаем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fido Dido 4 #8 Отговорено 12 Юни, 2011 Тръбата е 2мм. Ще рече, че вътре е ф66мм. Колектора е много добър, с правилно сметнат флоу, като се отчита охлаждането на газовете и зависимостта им от диаметъра на тръбата при различните температури.наложи се леко да го коригирам, защото падаше малко ниско при фланцовата мека връзка, но в общи линии е прекрасен.Тръбата, която използвах е около 2,5м. и четири колена. Скобата на сглобката е от Мерцедес Актрос, дебела е около 5мм. шина. Използвах неръждаем накрайник на "Магнафлоу", имах такъв свален от тяхно гърне.Не знам дали мога да говоря за цени - може да се приеме против правилата на форума за реклама. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
devil_vas 64 #9 Отговорено 12 Юни, 2011 за генерации ли си говорим къстъм изпускателна система на S350 V6 BiTurbo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #10 Отговорено 12 Юни, 2011 Браво,страхотна работа!Такава генерация на 76мм. Скънк2 с междинно гърне и крайно тип мъфлър е около 550$.Колектора варира но хубав е от 500$ на горе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #11 Отговорено 12 Юни, 2011 (Редактирано) Тръбата е 2мм. Ще рече, че вътре е ф66мм. Колектора е много добър, с правилно сметнат флоу, като се отчита охлаждането на газовете и зависимостта им от диаметъра на тръбата при различните температури.наложи се леко да го коригирам, защото падаше малко ниско при фланцовата мека връзка, но в общи линии е прекрасен.Тръбата, която използвах е около 2,5м. и четири колена. Скобата на сглобката е от Мерцедес Актрос, дебела е около 5мм. шина. Използвах неръждаем накрайник на "Магнафлоу", имах такъв свален от тяхно гърне.Не знам дали мога да говоря за цени - може да се приеме против правилата на форума за реклама.2mm дебелина на тръбите не е ли много,разликата с 1,5мм дебелина на тая дължина и тоя диаметър се усеща в кг. за колектор е добре 2мм дебелина ама за генерация мисля ,че по добре 1,5мм.Понеже е част от работата ми казвам моето мнение само не се зяждам Редактирано 12 Юни, 2011 от Yordan Stoyanov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EJ2_ro 10 #12 Отговорено 12 Юни, 2011 Към Fido Dido,колега,моля да постнеш няколко снимки на колектора,ако е проблем тук,пусни ми ги на маила:valexy_2005@abv.bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #13 Отговорено 12 Юни, 2011 Това може да дойде м/у 460 и 550лв според мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #14 Отговорено 12 Юни, 2011 (Редактирано) Добре е тази цена само да e от метал AlSi304 inox.В противен случай Редактирано 12 Юни, 2011 от Yordan Stoyanov 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #15 Отговорено 12 Юни, 2011 Вярвам че генерацията която направи днес Дидо е по-хубава от тази обх Колектора е Хайтек биг тюб и далеч не е от евтините но разликата е повече от усезаема б20ката е плачела за тази изпускателна система 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #16 Отговорено 12 Юни, 2011 Ако може кажете за цената,има и други хора които искат такава работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #17 Отговорено 12 Юни, 2011 за цена за труд според мен е по-редно на лично да се отправи въпрос към колегата Фидо Дидо за да не излезе че търгуваме или правим реклама Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #18 Отговорено 12 Юни, 2011 Имаш право за това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #19 Отговорено 12 Юни, 2011 Тук за колектори не говорим.По-добра от OBX-а се съмнявам да е, но е най-доброто което съм виждал направено в BG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #20 Отговорено 12 Юни, 2011 На снимки изглежда много качествено направена.Честито колега и браво на майстора, който се е постарал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #21 Отговорено 12 Юни, 2011 защо те съмнява ? аз досега за един качествен продукт освен дроселите на обх не съм чувал.Друго че моята няма никаде гънато и стеснение на ф-то по какъвто и да било начин. И самата цена от 99$ с две гърнета ме навежда на размисли относно материала както и да е де Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Сивик 5 3 #22 Отговорено 12 Юни, 2011 Браво на колегата за труда който е вложил всичко е перфе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #23 Отговорено 12 Юни, 2011 Аз нямам съмнения за материяла, карам от 3 години такава. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #24 Отговорено 12 Юни, 2011 На тези снимки изглежда мн добре май определено си заслужава парите защото 99$ е смешна цена сега ще трябва самоче да сложиш едно 3" на нейно място Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #25 Отговорено 12 Юни, 2011 Аз нямам съмнения за материяла, карам от 3 години такава.Може и да се лъжа ,но на снимките монтираната ми изглежда гъната....:huh:EGocentric как е на звук(сила ,тембър) знаеш ,че ме интересува това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #26 Отговорено 12 Юни, 2011 Гъната е, не е с колена, но е гъната на машина, която не мачка тръбите ;)EGocentric, аз мъничко ще надувам и 63мм вътрешно за сега ми е добре 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #27 Отговорено 12 Юни, 2011 Ако някой иска да хвърли едно око тука за колектор 4-2-1 от колена,моя ръчна изработкаСнимка 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fido Dido 4 #28 Отговорено 12 Юни, 2011 (Редактирано) Нека да не влизаме в излишни спорове. Една от най-големите разлики е в масовостта на изделието и цената на материалите в съответното място. Ако съм в Китай и си поръчам 10 000 тона от тази тръба, и имам 20 машини, които да огъват тръбите по модел, тогава и цената ми ще е такава. Въпрос на маркетинг и пазарна икономика. В Китай кутия цигари може да е 10 Юана и аз да съм задоволен с 10$ на ден. Да поясня - тук ф70мм.- за момента поне - се предлага само с дебелина 2мм. ОВХ въобще не е лошо като генерация, даже напротив. Резонатор, задно гърне с доста добър обем, инокс и т.н. Лошото е, че вече всичко се прави в Китай, което ще рече - не че материалите са лоши, а че понякога попадам на изделия, които не мога да монтирам без съответните корекции. Както беше и днес с колектора. Отдавна е казано, че количествените натрупвания водят до качествени изменения. По никакъв начин не се опитвам да променя мнението на когото и да е било просто това, което правя - в други страни се казва къстъм изпълнение. Тоест - според предпочитанията на клиента, вижданията му за нещата, изискванията му, както и за промените, които може за изиска в процеса на работа. за генерации ли си говорим къстъм изпускателна система на S350 V6 BiTurbo Да, тази генерация е направена изключително добре, но това не значи, че тук сме с вързани ръце. Ако ми разрешите, мога да ви кача неща, правени от мен и Драго, за да оцените българския труд и способности. А ако някой желае, мога да му обясня разликите между сгъната - не с обикновена машина - тръба с дорник и генерация сглобена от колена. Поздрави. Редактирано 12 Юни, 2011 от Fido Dido 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #29 Отговорено 12 Юни, 2011 (Редактирано) Fido Dido, китайците с техните ниски заплати докарват такива цени, че не е истина.Унищожиха производството в целия свят, просто хората не могат да докарат конкурентни цени на китайските и да са на някаква печалба. В белите страни винаги custom fabrication е по-скъпо, но се прави когато няма готов евтин китайски вариант. Само тук заради адските надценки на продавачите китайските неща са скъпи и идват на същата цена като правените по поръчка неща, като в случая.А китайците докато преди нищо не можеха да направят като хората , сега даже и турбините им държат. А китайските маркови неща се опитват да се наложат на пазара и дават доста високо качество на приемливи цени.Иначе за пореден път казвам, че изработката на генерацията на егоцентрика изглежда перфектна.Yordan Stoyanov, Това ако е направено на ръка му свалям шапка на човекът. Редактирано 12 Юни, 2011 от Izanagi 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #30 Отговорено 12 Юни, 2011 Благодаря ти колега ,ставаше въпрос за Българските способности,за мое съжеление все още съм в Гърция но работя по въпроса да се прибера за винаги в България Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fido Dido 4 #31 Отговорено 12 Юни, 2011 (Редактирано) Индзаги, искаш ли да ти пратя снимки на лични, за да се запознаеш с нещата, които могат да се изработят в Бг?Говоря за изцяло ръчна изработка, дори и на гърнетата - от свиването на ламарина , до направата на филтрите, поставянето на вата и т.н.?! Редактирано 12 Юни, 2011 от Fido Dido Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #32 Отговорено 12 Юни, 2011 Не споря за това какво може да се направи тук, даже се радвам много като видя нещо качествено направено тук, както е в случая.Няма да откажа снимки м/у другото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #33 Отговорено 12 Юни, 2011 Като недостатък на ръчните изработки е времето за тяхната направа и от там цената е друга в сравнение с китайските които са серийно производство.Всеки прави своя избор според джоба си и това което иска 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #34 Отговорено 12 Юни, 2011 Сега без да ми се смеете.Какво може да си направи прост човек без колена за 30лв - генерация на фи60(външно) и стена на тръбата 1.5мм. Домашно производство. Разлика във вървежа не усетих, при мен няма съжалявам за грозните снимки, току що ги направих 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EJ2_ro 10 #35 Отговорено 13 Юни, 2011 Колега макар малко не се ли поотпуши колата след смяната на генерацията,спортни колектори имаш ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #36 Отговорено 13 Юни, 2011 Имам да. Засичам я на едно и също място и ефект няма, даже със старата генерация имам чувството че беше по-добре и май ще я връщам. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #37 Отговорено 13 Юни, 2011 (Редактирано) Трябва да има няква разлика,проблема при железните тръби освен че са по евтини от инокс имат и по голямо топло-отдаване.Газовете се движат по бързо в една тръба от инокс понеже инокса задържа топлината и вътрешната част на тръбата е по гореща,за това газовете минават с голяма скорост Редактирано 13 Юни, 2011 от Yordan Stoyanov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EJ2_ro 10 #38 Отговорено 13 Юни, 2011 В такъв случай да се обвие генерацията в термолента,ако трабите не са инокс ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #39 Отговорено 13 Юни, 2011 (Редактирано) Ще помогне лентата но да я увиеш цялата тръба идва скъпо и там където не с колена ами има чупки няма да се навие добре лентата,както прецениш Редактирано 13 Юни, 2011 от Yordan Stoyanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #40 Отговорено 14 Юни, 2011 Ами в случая какво е решението, за да се задържи топла генерацията. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове