Jump to content
dcb

2-ри кръг Тайм Атак 2011

Recommended Posts

Както някой от вас знаят, Дрифт Клуб България организира 2-ри кръг от шампионата "Тайм Атак" за 2011 г. през този уикенд на писта "Дракон".Причината поради, която пускам тази тема е, че имаме желание по време на този кръг да направим специален Хонда Паркинг на който да бъдат паркирани всички Хонди, които дойдат на пистата. Подобно нещо направихме на 1-ви кръг за Субару, но се събраха едва няколко автомобила на марката. Наскоро се роди идеята на всеки следващ кръг да се прави подобен паркинг за една марка автомобили, а причините за избора на Хонда за 2-ри кръг са главно добрите резултати, които бяха записани с такива автомобили на старта на сезона.Самият паркинг ще е ограден с ленти в дясно от алеята от входа, като надпис Хонда Паркинг НЯМА да има, но след като първите автомобили се позиционират там, вече ще е достатъчно ясно и за зрителите какво може да се види на това място.ПП: Не е нужно да сте участник, за да спрете на този паркинг. Искаме да съберем всички автомобили от марката Хонда, които посетят мероприятието на едно място :)ПП2: За информация около самото мероприятие -->> http://dcb.bg/Time%20attack.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно сте решили за общ паркинг на марката която заема най-често участие в това мероприятие. Снимките ще са готини.С нетърпение очаквам това да се случи и с нашата марка :) точно за втори кръг да има най-много подадени заявки от Пежо до сега (цели 8 коли). До сега никога не е било ама късмет.Всичко много хубаво , но ми се струва че ще възникне един въпрос непосредствено преди старта на мероприятието. А именно : Къде ще бъде старта и какво се реши относно проблема засегнал някой хора при първия кръг - страртирането при двубоите? Никъде не намерих информация какво се реши по този въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Искрене,идеята е добра ама значи ли това че на този Хонда паркинг ще са и бегачките и случайни Хонди дошли да гледат?Щото досега колите излизащи на пистата винаги са били отделени от тези на посетителите.И честно казано повече ме кефи по старому,щото малко или много си се познаваме с хората дето карат и си имаме доверие.А на непознати доверие не може да се има,без значение какво карат като кола.

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно сте решили за общ паркинг на марката която заема най-често участие в това мероприятие. Снимките ще са готини.С нетърпение очаквам това да се случи и с нашата марка :) точно за втори кръг да има най-много подадени заявки от Пежо до сега (цели 8 коли). До сега никога не е било ама късмет.Всичко много хубаво , но ми се струва че ще възникне един въпрос непосредствено преди старта на мероприятието. А именно : Къде ще бъде старта и какво се реши относно проблема засегнал някой хора при първия кръг - страртирането при двубоите? Никъде не намерих информация какво се реши по този въпрос.

Направени са тестове и проблема е решен, така че място за притеснение няма :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искрене,идеята е добра ама значи ли това че на този Хонда паркинг ще са и бегачките и случайни Хонди дошли да гледат?Щото досега колите излизащи на пистата винаги са били отделени от тези на посетителите.

Участниците могат да сами да преценят на кой от двата паркинга да бъдат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направени са тестове и проблема е решен, така че място за притеснение няма :)

понеже в сайта dcb.bg никъде не открих информация относно провеждането на стартовете в двубоите, та за това попитах тук.:) Ще разберем накрая - изненада трябва да има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимки има ли някой?Аз имам малко он-борд кадри ама като ги кача ще бодна линкове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрахме , че Хондите са се представили на ниво :) Иво , недей да скромничиш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хаха,какво скромничене?Останаха две работещи коли в С3,едната беше моя и съответно бях последен в класа си:)Oбмислям между другото да я продам тази кола,че 10 години занимавка с нея ми стигат.Нещо нямам нерви напоследък,пък и финанси достатъчно.Много ми станаха играчките и май ще задържа мотора,пък тази кола ще замине.

Редактирано от kytila
8.�е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха,какво скромничене?Останаха две работещи коли в С3,едната беше моя и съответно бях последен в класа си

Не знам обаче стария Прелюд взе второто място, а новите лансер и тройка, дори не можаха да завършат.Аз лично се накефих много като ти видях колата, въпреки че предположих, че не е конкурентноспособна, изглеждаше добре в завоите.Иначе се нарадвах като видях, че мадама с ЕГ ги цепи в клас М1!Също клас С1 ми напълни душицата, от първите 4 коли, 3 бяха Сивици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Aми какво да ти кажа,миналата година дадох 1.02.57 с криви предни шенкели,2 завиващи колела и 262мм дискове отпред макар и със страхотни накладки-Hawk Performance.Колата вчера беше с прави шенкели,4 завиващи колела,288мм дискове и спирачни апарати от Ауди,сменена спирачна помпа на 1 инч,Wilwood клапан за регулиране на спирачно усили предни-задни,регулирана като наклони на колелата и т.н. и едва давам 1.02.28 което много ме разочарова.Вярно,накладките сега са й Pagid и макар да са хубави май не стават точно за такова каране.И подозирам че точно системата 4 завиващи колела ме ебава,та ако карам другия път ще я махна и ще пробвам на 2 завиващи за директна съпоставка.Относно конкурентността на колата.....ако почне да завива като хората трябва да слезна на 1.00,което ще е напълно конкурентно.В момента само се возя и си мародерствам колата,Ево-тата са през две секунди от мен.А и окачването ми е по-скоро улично,което също иска внимание.Но както казах по-горе,взе да ми дотяга и ще взема да продам колата-пък който я вземе да си я прави по негов вкус и според това къде ще я кара.

Редактирано от kytila
8.�е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно в клас където няма ограничение на мощността, ще е адски трудно да побеждаваш с предно задвижване.Особено с натурално аспириран двигател.Поне така го виждам аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама никой не каза , че Момичето победител е с д13-ка :) :) :) Евала !!! и на нея и на собственика ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В събота д13-ката даваше 1:00, а с жена шофьор даваше 1:01 :rolleyes: . Пловдивския Б16А също даде 1:00, и доктора (от Габрово) също кара добре.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е айде дайте някакви времена и класиране, че така нищо не може да се разбере.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

видяхте ли синия сивик от пловдив в клас С1 разцепи ги тотално отбора беше неотразим най-добрите ПИЛОТ и ГЛАВЕН механик показаха класата на хонда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

С 11-во място Симо с хонда сивик-супер каране :) дори и с тези гуми :P 2-ро място Хондю(от лошият район на централна България :lol: )3-то място колегата с Пежото4-ти Доктора(и той от лошият регион) малшанс на полуфиналите,поради лекият проблем със спирачките на Хонда завоя :DПо спомен квалификационните им времена бяха 1-симо с 1.01 или 1.00 2-ри Хондю с 1.023-ти Док-а с 1.03С2 3-то място за колегата Георги Караджов(надявам се не бъркам имената) поради наказание.............С3 2-ро място на прелюда

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Клас С11. Симо (Хонда Сивик 5ген Б16А)2. Хондю (Хонда Сивик 4ген д16з5)3. Борис Масларски (Пежо 106 1.6 )4. Доктора (Хонда Сивик 4ген д15б2) Това са официалните данни.

Редактирано от rulemaker
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За S3:1. Черно Ево с време 58.9 ако не се лъжа.2. Сиво Ево с време 1.003. Аз с Прелюдката - 1.02.284. Бмв Е46 2.8 с време 1.03....Това бяха квалификациите.1-ви завърши черното Ево.2-ри бях аз.3-ти сивото Ево , но остана 3-ти щото колата го ограничаваше на 120 км/ч докато кара срещу мен.БМВ-то му се разтропаха повдигачите май при гонката с черното Ево и се отказа да излиза въобще за 3-тото място.Имаше и червено Ево,но то получи технически проблем още на квалификациите преди да даде време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В събота имаше и едно синьо ево, в неделя нямаше ли го него?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е по-старото Ево,т.е. 5-ца или 6-ца това е на Ради.Той кара в модифицирани и си караше и неделята.В стрийт класа бяха другите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, за същото Ево говорех, какво време даде то? Добре вървеше в събота.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

нямам идея щото не останах.веднага след като ни наградиха си тръгнах че бях смазан,а трябваше да ходя да оставям прелюда в асеновград и да взимам акорда.но Радо държеше рекорда на пистата за стрийт кола и беше доста под минута ако не се лъжа.Ама не помня дали тогава не карахме със сликове....май да.Сега гледам че е 59.9 със стрийт гуми на състезанието март 2010.Абе сериозно си покарва,а и колата не е случайна.

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С1

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

С2

Публикувано изображение

 

С3

Публикувано изображение

 

Хонда паркинга

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...