Jump to content
eransun

Хонда Акорд чип тунинг въпрос

Recommended Posts

Здравейте притежавам Хонда акорд 98 година 2.0TD 105коня дизел и ми се иска да сложа чип .Има ли някой представа за тази работа и би ли споделил мнение. Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, ползвай търсачката!Имаше един колега с такъв чипосан Акорд, но имаше.......Нещо не му понесъл чипа, май............П.П. Понеже имам същата кола, но с малко по-приятен за каране двигател ще ти споделя, че Акордът НЕ е спортна кола, а извънградски круизер. Какъвто и чип да сложиш купето е 1400кг, а окачването е ориентирано към комфорт. Не че не можеш да си направиш спортен Акорд, но ще ти трябват доста неща освен чипа. Успех и ползвай търсачката!

Редактирано от xatamoto
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш тая кола да ти гори под 5/100 не ти трябва чип, а 4-5 мангала да те бутат. А по светофарите с кого се ръчкаш? С тези дето не знаят че се състезавате?

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и сега се оказва че нямa никой с чипосан акорд и никой не е чувал ???????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

и аз се интересувам от чип тунинга, но се не мога да намеря някои като моита и да е чипосана да го питам има ли разлика в варвежа и в горенето на колата :huh: колега ако мислиш да слагаш хубав чип ти предпоръчвам този саит www.superchips.bg разгледаи го мисля, че даваха и гаранция за софтоера :) дано съм ти бил полезен с нещо и успех :bg:

Редактирано от dragomir375

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за офф-а но този сайт който даде колегата са много смешни. За моя Д14 искат 540лв за 5коня и 21Нм.. За същите пари ще и избарам старо турбо и кулер и ще стане...бе колкото издържи мотора ;) успех и не се връзвай на такива скъпи оферти ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега няма смисъл от чип ако колата ти не е с турбо защото бига много малко коне :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, едно не ми е ясно...Какво точно " чипосвате" ? Какви софтуерни манипулации могат да се направят по този двигател, при условие, че всичко е проста механика? Една обикновена ГНП, дюзи и никаква роля на ECU-то в дозирането на цикловата порция( евентуално управление на обогатителя с ' умна дюза' ) :) Ако говорихме за комън рейл мотор- да, там възможностите са безброй много, понеже може да се бърника по ECU-то. Но в конкретния случай не ми е ясно... Единственото за което се сещам е промяна на налягането на турбината и естествено количеството гориво, но пак: чисто механични операции...Не приемайте коментара ми като заяждане. Просто ми е интересно и споделям моите разсъждения :) Ще се радвам да ми обясните за какво иде реч... Поздрави!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, прав си, но си изкопал тема на година и половина :)

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо, това не е нещо, което се променя с времето- двигателят си е този :)Търсих по нета и открих, че тази помпа все пак има някакви електроники, но не мога да разбера какви... В общи линии е 'ъпгрейдната' версия на моята помпа ( на Xantia-та ) . Няма да мога да отговоря до 22:00ч. днес- имате няк'ви странни правила на форума :D

Можеш да публикуваш още 1 мнения до Днес, 21:44.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, прав си, но си изкопал тема на година и половина :)/>

Прав е, ама някой друг път .. :D Това е един от малкото мотори (класическо ТДИ) при които с чип се вдига до 30% мощноста ..Помпата си е бъкана с електроника и е с пълно компютърно управление ..Моя Акорд който продадох си дойде от Германия чипован и по документи от дино тест беше 130 коня, сега карам Ровър 420 с 105 коньовия мотор и въпреки че е по малък, хем гори малко повече, хем като го настъпя имам чувство, че съм забравил да пусна ръчната .. :) Гонил съм го Акорда с един Галант 2.4 140к.с по пътя Стара Загора- минералните бани, още на третия завой го изгубих по баирите и като дойде на баните бях изпушил вече половин цигара :) оправданията бяха, че съм го опушил по баирите като дам газ и не можел да види пътя .. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно си прав.Яко_мляко пише глупости и не разбира... ;) Галантът не е за пренебрегване, водача е бил калпав. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

яко_мляко си познава неговата ГНП, но не и тази... Продължавам да не разбирам какво управлява този чип... " Помпата" е много общо понятие ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...