Jump to content
pikaso906

Виене на двигателя при всички обороти и температури.

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Колеги от известно време двигателя на прелюда взе да вие (или поне на скоро го установих) та като возя други хора и все ме питат дали имам турбо,защото виенето е като от турбина,но при всички обороти,ефекта на дефекта се получи :lol: . Какъв може да е проблема? Двигателя е Ф20А4.п.п. Като форсирам двигателя съответно виенето се увеличава.Дали не е лагер?

Редактирано от pikaso906

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е от всичко по мотора което се върти :( След като те "успокоих" да ти разясня- ремък ролка ако са дърти вият. Компресора на климатика, алтернатора, хид помпа/малко вероятно, но все пак/. Махате ремък по ремък и после палите. Така и ще го разкодирате...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ремъците са нови,а климатик нямам остават малко неща,но ако не е наложително няма да се заминавам,щото ми е гот да ме питат "Да не си сложил турбина?",а и звука ме кефи се едно наистина е от турбина.:lol:

Редактирано от pikaso906

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен вие помпата на хидравликата защото се беше счупило казанчето и се прибирах 100-тина км на сухо. Ако си оставал без хидравлично масло е от нея, макар че казваш че хората бъркат звука с турбо. Тези хора които го казват имат ли някакво понятие, защото звука от турбото е по-скоро свистене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то колега много прилича.Чувал съм как вият лагери и ролки а този звук е по-лек напомня на свистене по-скоро.Точно както турбината вие,но при всички обороти,и ниски и високи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога и водната помпа вие,а може и ролката на ангренажния ремък да вие ако е пренатегната и е към края на живота си.Ама с гадаене не става.Откачваш ремък по ремък за да видиш дали не е от генератор,хидравлична помпа.Ако шума остане сменяш обтяжната ролка на ангренажа+ водна помпа и се приключва с виенето.А имай предвид,че и скоростната кутия може да вие лагери на първичен,вторичен вал и диференциал.Пробвай само в движение ли го има шума или при форсиране на място пак вие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на място вие.За сега не мисля да го пипам тихо е и напомня на турбина и ми харесва.Ако се усили ще го оправям.Благодаря за отговорите колеги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако е свистене както казваш защо първо не погледнеш изпускателния колектор за прегоряла гарнитура! Оттам също може да свисти че дори и други странни звуци да издава. Лично съм потърпевш със един сменен колектор 4-2-1. Разхлаби се незнайно защо (сигурно така са го монтирали "майсторите") прегоря гарнитурата на двуцевката и т.н. Провери го ако наистина чуваш свистене.

Редактирано от 4ushi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги от известно време двигателя на прелюда взе да вие (или поне на скоро го установих) та като возя други хора и все ме питат дали имам турбо,защото виенето е като от турбина,но при всички обороти,ефекта на дефекта се получи :lol: . Какъв може да е проблема? Двигателя е Ф20А4.п.п. Като форсирам двигателя съответно виенето се увеличава.Дали не е лагер?

Така колега сега ,аз имах същия проблем ,след мн уникалки майсторски предположения и главболия си намерих човек който да реши проблема.Виенето се причинява от отпуснат ангренажен ремък ,защото 1-бяха ми сложили калпави ремъци 2-по бяха ми изхвърлили пружинката на единия оптегач ,на другия болтчето което го държи по незнайна причина на никой почти всички майтори имат такава практика до сега на други 3 такива прелюда е правена такава мизерия които познавам.Съвета ми е такъв отиди при кадърен майстор прегледй ангренажните ремъци ,оптегачите,водната помпа и дали са зацепени ремъците както трябва.Тези пружинки дето ги изхвърлят регулират оптягането на ремъка сами ,без тях няма как да е опънат както трябва ремъка.Ако ти е отпуснат вече доста ремъка не е мн здравословно да я оставиш такаПри мен след тази процедура се оправи доста виенето и след 1000км от слегането на новия ремък съвсем отихна. Редактирано от JoroP.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега ще го проверя,щото преди1000 км смених всички ремъци може от тва да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменените ремъци нямат общо с помощните консуматори и тяхните звуци. На мен това виене ми беше от алтернатора и климатика. Единия ремък с ножа, другото нови лагери и заспа. Просто я проверете. Не е сложно ;) п.п. Ако е ремъка и се откърши, че като е лабаф и се дере в предпазната пластмаса и ще ревеш яко :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега ще го проверя,щото преди1000 км смених всички ремъци може от тва да е.

А да те питам след смяната на ремъка ли почна да вие?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би тъпо включване, но все пак - като си сложих резонаторно гърне, което завихряло газовете по не знам си какъв начин, започнах да издавам звук все едно съм с турбо. Ако си сменял нещо такова може и това да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Там е работата,че не знам кога е започнало,защото виенето (по-скоро свистенето) е много тихо и един ден случаино спрях радиото,че ме болеше глава и го чух.Онзи ден сутринта.п.п. Никакви гърнета резонаторни не съм слагал всичко по генерацията е сток.

Редактирано от pikaso906

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а съединитела като натиснеш изчезва ли? пробвай на място да го натискаш за 2-3 секунди и да го пускаш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен издава подобен звук от ангренажа след като го смених,но го чувам само аз. Опитвах да го оправям, но явно е от новите консумативи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е работата,че не знам кога е започнало,защото виенето (по-скоро свистенето) е много тихо и един ден случаино спрях радиото,че ме болеше глава и го чух.Онзи ден сутринта.п.п. Никакви гърнета резонаторни не съм слагал всичко по генерацията е сток.

Ами колега да те питама като си отвориш капака на работещ двигател от къде се чува тогава?При работа на място ако се чува като електричка(образно казано) е от ремъци. А ако свисти/свирука трябва да е от въздух и по точно гарнитурки на всмукател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е от гарнитурата на всмукател,защото е свистене,ще я понаблюдавам утре и ще кажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ако е от всмукател няма ли това да се отразява на работата на двигателя ( да мени обороти ) все пак гарнитурките по всмукателния колектор не трябва ли да са изрядни за да работи нормално ? Аз затова ти предложих да си провериш изпускателната система (най вече колектора). А съскане се чува и от катализатор мисля, когато вече е позапушен .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си позволя да използвам темата на колегата. И аз днес чух ,че вие но при мен вие от към страната на ремъците (които ми изглеждат доста натегнати). Става дума за форсиране на място. В движение е ясно аз си знам за масло на скоростна кутия съм. Публикувано изображение Това виене на празен ход не се чува. Чувам го тогава когато форсирам и преди да почне да ръмжи.Публикувано изображение Аз съм с англичанка Д14А8. Дано не е много незаконно да питам тук. Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги ако е от всмукател няма ли това да се отразява на работата на двигателя ( да мени обороти ) все пак гарнитурките по всмукателния колектор не трябва ли да са изрядни за да работи нормално ? Аз затова ти предложих да си провериш изпускателната система (най вече колектора). А съскане се чува и от катализатор мисля, когато вече е позапушен .

Когато е малка дупката в гарнитура на смукател в които влизат(гарнитура на всмукателен колектор към глава , гарнитура на нещо като резервоар за въздух след колектора от главата(от което може да е )или гарнитура на дросел има и О пръстечета също но ме съмнява де от тях)може да не играят оборотите. Може да са по високи оборотите на колата на колегата от 850(така трябва да са заводско) на място ,но това не го знам,почват да играят когато има по голяма пробойна или развален така наречен стъпков мотор,TPS или дросел.За гарнитурите го казвам защото с една кола(не мойта) имаше такъв проблем свистене подобно на турбо.Ако е изпускателен колектор ще работи по шумно и ще се чува притракване.За катализатор не съм чувал за свистене освен да се е разпаднал или да е толкова запушен че да излизат изгорелите газове през изпускателния колектор. Редактирано от JoroP.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виенето идва от агренажния ремък или ролката не съм сигурен и идва от това че са пренатегнати и ако са много пренатегнати ще вие постоянно ако са малко пренатегнати на студен двигател няма да вие на загрял ще вие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отворих капака и виенето се чува от ангренажния ремък.По-скоро от ролката,защото майстора още при смяната на ремъците ми каза,че съм за нова ролка.Благодаря на всички колеги,който дадоха съвети и мнения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...