robota 2 #1 Публикувано 26 Май, 2011 Здравейте колеги,от известно време карам Цр-в-то и открих , че по магистралата с над 100-120 получавам свистене от вратите.Възможно ли е уплътненията да са се опекли и да е от тях. Другото което забелязах е , че като затворя врататаот външната страна и я натисна в горната част на рамката на прозореца има няколко милиметра ход. Възможно ли е да са ми увиснали вратите, но ги гледах и ъгли линия всичко съвпада. Ще ви бъда благодарен за мнения и решения.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
румен петков 2 #2 Отговорено 26 Май, 2011 Здравейте колеги,от известно време карам Цр-в-то и открих , че по магистралата с над 100-120 получавам свистене от вратите.Възможно ли е уплътненията да са се опекли и да е от тях. Другото което забелязах е , че като затворя врататаот външната страна и я натисна в горната част на рамката на прозореца има няколко милиметра ход. Възможно ли е да са ми увиснали вратите, но ги гледах и ъгли линия всичко съвпада. Ще ви бъда благодарен за мнения и решения.ПоздравиВъзможно е да са увиснали вратите.http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=93303 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
robota 2 #3 Отговорено 12 Юни, 2011 Колеги, открих причината , а тя беше ,че машинките за затварянето са пластмасови и са се износили до някаква степен и имат малък луфт и не прибират вратата плътно.За жалост няма начин за регулиране и трябваше побългаряване. Свалих планките за затварянето, които са на гредите и ги дадох да ми направят елипсовидни отвори на фреза , така че да могат да се придвижват навън и навътре и при поставянето им на няколко милиметра навътре спрямо старото положение вратите заспаха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #4 Отговорено 12 Юни, 2011 здр колега можеш ли да пуснеш някоя снимка защото и аз имам същия проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
robota 2 #5 Отговорено 15 Юни, 2011 (Редактирано) Заповядай , колега http://imageshack.us.../imag0333u.jpg/ За развиването използвах ударна отверка, защото бяха доста добре завири планките. Само 1-2мм по- навътре и при мен работата заспа.Дано съм бил полезен Поздрави Редактирано 15 Юни, 2011 от bobineshkov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #6 Отговорено 15 Юни, 2011 А стига бре, верно ли не подлежат на реглаж? щот и моите малко посвистяват ама се си викам ша ги регулирам и все забравям а ти ся ме фърли в тъча. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandan 0 #7 Отговорено 18 Декември, 2011 Вярно ли няма начин да се регулират ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #8 Отговорено 18 Декември, 2011 Няма, и аз не вярвах ама скоро ги свалях, простотия голяма що за безумица, тея японци да не си мислят че колите на 5 тата година ги фърляме та сега и моите ще вървят при брата да им елепсовидне дупките, чудя се дали да не ги подкараме сериино ще има бая клиентела 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandan 0 #9 Отговорено 18 Декември, 2011 Ужас, значи и аз трябва да направя тази операция с разпробиването на отвори...хаха наистина мисля ,че доста клиентела ще има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове