sa6o46 21 #1 Публикувано 23 Май, 2011 Вчера свалям капака на клапаните и какво да видя, ремъка яко охлабил! на няма и 40хил. е....за мойта кола пише че се сменя на 100хил.Сега се чудя какво да го правя, да го натегна или да го сменям, но какъв да взема???егати ментетата продават колата е 96-та сивик хечбек 3 врати Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasilen_Civic_DOHC 55 #2 Отговорено 23 Май, 2011 Колега на само на твоята кола пише че интервалът е 100к км. По принцип всички ги сменяме на 50к км. Според мен е по хубаво да го смениш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #3 Отговорено 23 Май, 2011 да го сменя но с какъв? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #4 Отговорено 23 Май, 2011 (Редактирано) Скоро имаше една тема (анкета)с ангренажни ремъци,потърси я ще ти помогне.Аз немога да я намеря нещо.П.С Намерих я- http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=59611&st=0&p=1057201658&hl=%C3%90%C2%B0%C3%90%C2%BD%C3%90%C2%B3%C3%91%E2%82%AC%C3%90%C2%B5%C3%90%C2%BD%C3%90%C2%B0%C3%90%C2%B6%C3%90%C2%B5%C3%90%C2%BD%20%C3%91%E2%82%AC%C3%90%C2%B5%C3%90%C2%BC%C3%91%C5%A0%C3%90%C2%BA&fromsearch=1entry1057201658 Редактирано 23 Май, 2011 от Valio! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #5 Отговорено 23 Май, 2011 Кажи каква марка ти е ремъка? Да знаем да се пазим от ментетата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #6 Отговорено 23 Май, 2011 Колега за оригинален ремък дават 100 хил. или 5 години За ментетата този интервал не важи там интервала е за около 50 хил.или когато се скъса По принцип на D15Z8,D15Z6 и на други двигатели има CKF сензор за хлабав ангренажен ремък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #7 Отговорено 23 Май, 2011 Doomwisher като я закарам в сервиза ще го видя какъв е че не си спомням какво съм купувалfly-boy какъв е този сенсор дай поваче инфо, лампа ли светва или какво става като сработи?Valio! добра е темата, ще взема Гейтс но кажете магазин в който ще е истински? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #8 Отговорено 23 Май, 2011 Не е важна марката, а търговеца. Ако не вярваш-кажи каква опаковка и каква щампа искаш и си готов На д13ката като и го сменявахме взех от Мони M&S auto MITSUBOSHI i и той ме увери, че 100k мога да си го въртя без да му мисля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #9 Отговорено 23 Май, 2011 Обади се на Мони MS AUTO да ти даде един SUN-made in japan и да караш 100 хиляди без проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #10 Отговорено 23 Май, 2011 кой е мони Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasilen_Civic_DOHC 55 #11 Отговорено 23 Май, 2011 На въпроса кои е Мони http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=52303 Ето отговора. Не знам дали имам право да давам телефона тук. За това драсни ЛС. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #12 Отговорено 23 Май, 2011 И аз от Мони взимам консумативи! И съм доволен! По-нататък ще взимам и пистови ремъчета! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #13 Отговорено 24 Май, 2011 Кажи каква марка ти е ремъка? Да знаем да се пазим от ментетата!мицубоши... както си и мислех, поваче никога тая марка... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #14 Отговорено 25 Май, 2011 Не е важна марката, а търговеца. Ако не вярваш-кажи каква опаковка и каква щампа искаш и си готов На д13ката като и го сменявахме взех от Мони M&S auto MITSUBOSHI i и той ме увери, че 100k мога да си го въртя без да му мисля Точно от Митсубоши не съм прочел никой да се е похвалил ,а за УверениятА мога да те УВЕРЯ че в събота папата ще ти дойде на гости в Перник. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #15 Отговорено 25 Май, 2011 Doomwisher като я закарам в сервиза ще го видя какъв е че не си спомням какво съм купувалfly-boy какъв е този сенсор дай поваче инфо, лампа ли светва или какво става като сработи?Valio! добра е темата, ще взема Гейтс но кажете магазин в който ще е истински? Темата за сензора:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56960&view=findpost&p=1057187445&hl=%2Bcrankshaft+%2Bspeed+%2Bfluctuation+%2B&fromsearch=1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #16 Отговорено 25 Май, 2011 И аз съм с такъв - Митсубоши. Ако ремъка е оригинален сигурно ще си изкара 100-те хиляди, че и отгоре, но ментето може и 20К да не изкара. За съжаление не ги купуваме директно от Япония...Защо обаче като CFK е сензор за хлабав ангренажен ремък, на колегата sa6o46 не е му е изгряла лампата на таблото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #17 Отговорено 25 Май, 2011 Може да не е направил достатъчен "корем" ремъка,не знам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #18 Отговорено 25 Май, 2011 Може да не е направил достатъчен "корем" ремъка,не знам.беше си доста хлабав ремъка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #19 Отговорено 25 Май, 2011 Колега под,,доста хлабав,, какво разбираш кажи горе долу колко сантиметра корем прави в дългата част при лек натиск-знам че пак е много относително казано но все пак?Лично аз съм с ремък ,,даико,, и не е мръднал за 40000км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #20 Отговорено 25 Май, 2011 Не е важна марката, а търговеца. Ако не вярваш-кажи каква опаковка и каква щампа искаш и си готов На д13ката като и го сменявахме взех от Мони M&S auto MITSUBOSHI i и той ме увери, че 100k мога да си го въртя без да му мисля Точно от Митсубоши не съм прочел никой да се е похвалил ,а за УверениятА мога да те УВЕРЯ че в събота папата ще ти дойде на гости в Перник.Еми ако иска да идва- не съм му фен и без това. Е една бира може и да му взема де А по темата- щом се монтира митсубоши като оригинален и частта е ЯПОНСКА и ОРИГИНАЛНА какъв е дерта? Че всичко се случва е ясно, но не вярвам да не удържи. До тук 5к си мърка. Времето ще покаже. Аз имам доверие и на търговеца и на майстора извършил монтажа. Колата не се жали, но ако го скъса и се строши за 100 кинта нов мотор и пак всичката газ колкото изкара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #21 Отговорено 26 Май, 2011 Колега под,,доста хлабав,, какво разбираш кажи горе долу колко сантиметра корем прави в дългата част при лек натиск-знам че пак е много относително казано но все пак?Лично аз съм с ремък ,,даико,, и не е мръднал за 40000км.еми да кажем 3-4 см корем при дългата страна, или 6-8 см хлабина от край до край. колата изтропваше сутрин, имаше и един странен шум от при ремъка, всеедно балбука нещо или по скоро като глухо почукване....аз поваче митсубоши няма да сложа ако ще не в япония а на марс да е правен... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #22 Отговорено 26 Май, 2011 Дори и относително казано определено е много колега аз за моя за 3см от краи до краи мислех че е хлабав.Чувал съм и друг път за ,,Митцобоши,, че имат склонност към отпускане ама тва си е направо разтягане,вие все пак проверихте ли данеби от ролката да се е отпуснал,колкото и малко вероятно да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #23 Отговорено 26 Май, 2011 ролката си е ОК. натегнахме го колкото трябва за да искара още 10к и си слагам гейтс със SKF ролка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #24 Отговорено 27 Май, 2011 Може да не е направил достатъчен "корем" ремъка,не знам.беше си доста хлабав ремъка Доста хлабав не очаквах 4 см. или повече,по-вероятно да се е охлабила и мръднала ролката, иначае трябва да му е поникнал зъб на ремъка . Не съм виждал Мицубоши ангр.рем.,но ако са направени с конци и каучук,а не само с каучук,няма как да се разстегне така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #25 Отговорено 27 Май, 2011 (Редактирано) може и да нее 4см, казвам грубо 3-4... но беше много хлабав!ms_auto предполагам майстора е натегнал от обтяжната ролка, какво друго може да се направи. а за още 10к казвам защото сега е на 40к и да стане поне на 50к и ще го сменя, това исках да кажаа иначе и сега е оставен леко хлабав само на прожинката която го опъва, да кажем 1см корем да прави като го натиснеш. Редактирано 27 Май, 2011 от sa6o46 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasilen_Civic_DOHC 55 #26 Отговорено 27 Май, 2011 Колега тези 10к км може да ти излезнат доста скъпо по добре го смени. но ако са направени с конци и каучук,С конци и каучук са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #27 Отговорено 27 Май, 2011 незнам дали нее защитен двигателя от скъсване, има една тема в която колегата е скъсал ремъка и няма проблем, иначе в аутодатата го дават незащитен ...???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #28 Отговорено 27 Май, 2011 незнам дали нее защитен двигателя от скъсване, има една тема в която колегата е скъсал ремъка и няма проблем, иначе в аутодатата го дават незащитен ...???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #29 Отговорено 27 Май, 2011 Само има едно проблемче- обтегач ако не ме лъже паметта е автоматичен и няма как да ти го натегнат. Ок 110 кинта бяха ремъка и ролката от хубавите така че няма смисъл да си рискуваш мотора. На хеча също беше отпуснат стария до степен да се търка в предпазната пластмаса/така ми каза механика, нз колко санта са това. Аз колите мога само да ги чупя /.Взех си нов ремък и ролка и сега си свиркам. Марката няма значение, важното е да е от проверен магазинер и майстора да си знае работата!!! Всичко друго е суета и излюзия, придружена с излишно харчене на пари. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #30 Отговорено 27 Май, 2011 Само има едно проблемче- обтегач ако не ме лъже паметта е автоматичен и няма как да ти го натегнат.обтегача е обтяжната ролка която се регулира ръчно, иначе ще рискувам за още 10к все мисла че ще искара Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #31 Отговорено 28 Май, 2011 Ако на пружината викате "Автоматичен обтегач",ще кажа че той е доста мек и при мене въобще не искаше да обере "корема" на ремъка,така че обтягането се превърна в "ръчно и на усет". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #32 Отговорено 28 Май, 2011 (Редактирано) аз го регулирам (по скоро майстора ми) на прожината и може би със съвсем малко донатягане, и го оставям леееко хлабав, иначе ако се пренатегне започва да вие всичко, а и нее добре за лагерите... Редактирано 28 Май, 2011 от sa6o46 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове