Jump to content
xXxKRISxXx

Въпрос относно Honda CR-V 2.2 ICTDI 2006г.

Recommended Posts

Здравейте смятам да си взема Honda CR-V 2.2 ICTDI 2006г. Дизелче , та искам да попитам какво може да ми кажете за тази джипка. Двигателя как е, частите много скъпи ли са и често ли се развалят и т.н.

Благодаря!

Редактирано от xXxKRISxXx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам още не сме пораснали за такава жипка :) ти ще си първия :) ще ти завиждаме благородно :) Предполагам за части обаче не трябва да се тревожиш много едва ли ще се наложи скоро да и купиш нещо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здасти ! Незнам как е дизела не си падам по дизели , но мога да ти кажа как е бензина , аз си купих CRV 2004 (даже може се каже и 2005) , 2,4 160 коня вече 2 месеца е карам много съм доволен с газ.инжекцион е 13/100 разход . Частите никак не са скъпи даже останах учуден колко са добри цените, пълно обслужване (пистов ремък , ролка(на която се сменя лагера за 7 лв.),масло и всички филтри(въздушен, маслен, интериорен , горивен ) общо 215лв. маслото е за 10 000 мили. преден шарнир - 32лв. , биелета отзад мислябеше 27лв. , задни тампониза стабилизиращата щанга 2 бр. 14лв. , мисля , че изобщо не е скъпо , даже ето тук от колега си намерих странично огледало ново -80лв . не се чуди колата е трепач като купе возия управление , моята е автоматик родих се :D, само нз как ще ти се отрази нафтата ,с тая нафта се принудих и бензинов бус си купих сега се родих и с бус Ако те интересува друго питай :Dсамо не забравяй , че е карам само 2 месеца :D, а забравих да ти кажа че мотора ми е с верига :D и никак не е шумен

Редактирано от CRV42

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега има изписано не малко във Форума за двигателя , та и за Сувчето ;) Моя съвет е да си купиш бензин !!! Много по-безпроблемна кола сравнение с дизела . Имай в предвид , че човек , който може да ти даде истинска преценка за колата и двигателя трябва да й е навъртял поне 2 години или над 50 000 км !!! Оплакванията за дизела са най-вече със съединителя , който струва над 2500 лв и е само от вносителя на марката :( Или иначе двигателя е много добър , добра динамика , разход за кубатурата и килограмите си :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tino ме е изпреварил - точно там им е слабото място на дизеловия модел - проблем с буксуващ съединител. Лошото е, че освен че е скъп комплекта (над 2 хил.лв - съединител комплект и демпферен маховик), че не се знае все още къде точно е проблема и от какво се получава. :rolleyes:Така, че и моят съвет е - оглеждай се за бензинка.УСПЕХИ!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако е автоматик пак ли ще има проблеми, макар че автомат не намирам да има дизел, а дизел искам само защото гори малко ако някои може да ми каже модел 2005-2006 колко гори на бензин ще съм благодарен. А другата джипка която съм си харесал е Suzuki Grand Vitara от 2007, пак дизел но не знам дали са им добри двигателите.

Редактирано от Tino
Предходно мнение не �е цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомат дизел има чак след 2010 година ;) Разхода с дизелов двигател 2.2 140 коня извънградско до 2000 оборота или 90-100 км/ч ще ти е не по-малко от 6/100 !!! При бензин този разход ще е не по-малко от 7/100 , което е повече , но... На магистрала трякия със скорост 130-140 км/ч в най-добрия случай 7/100 , съответно бензин 8/100 . В градски условия е мястото където дизела реално харчи по-малко от бензина и се усеща - дизелов двигател без проблем може да ти харчи 8/100 градско , но бензина е трудно да слезне под 10/100 ;) За автомацитите бензин добавяй по още един литър поне към разхода в градски условия. Но поддръжката на дизелов двигател е по-скъпа , от където реално се обезсмисля разликата в разхода :( имаш 6 литра масло на смяна , което масло струва поне 30 лв литъра , маслен филтър можеш да си купиш и за 10 лв , но оригиналния е 40 , въздушен 40 лв или оригинален 80 лв , горивен можеш и за 30 лв или оригинален за 100 , веригите са мястото на дизелите където по слух , да по слух , майсторите решават дали е за смяна или не = почти 2000 лв :) Бензиновите двигатели също са с верига , но никога до сега не съм прочел или чул някой да е сменил верига на бензинов двигател ;) Имахме чисто нов Джазз , който продадохме на 220 000 км мисля и така и не му я сменихме :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно мернах ревю на модела в едно руско списание:

 

Публикувано изображение Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Турбината също дава дефекти макар и рядко.Няколко колеги от форума се оплакаха от спукани колектори.Иначе колата си заслужава всеки лев.Тино малко не е прав за разхода,с моята ако карам с 90-100км разхода ще е по малко от 7/100.

Редактирано от Todor_Gagovski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към мнението на Тино, макар моето пос коро да се отнася за нови коли (не съм проверявал дали за 2-ра употреба тази зависимост се запазва): Цената на дизелова кола спрямо бензинова със идентична мощност и ниво на обурудване е по висока с минимум 4000лв, в зависимост от класа автомобил. При CR-V конкретно разликата мисля че беше около 5000лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...