Jump to content
velislav

Въпрос за смяна на глава...

Recommended Posts

Айде на хорото с накой тъп въпрос да се изтупанча и аз :DЗначи колата е d15b2 hatch, колата се кара като ежедневка, има обикновена газова уредба. Целта на занятието е постигане на мощност от около 125кс, като пак да си я карам на газ...(без газов инжекцион)... Не искам да ходя да се гоня с нея, не го давам рицар...просто искам повече мощност, това е, пък и мисля 4е около 35кс хич не е малко. Та значи въпроса е какво ми е нужно за да премина да речем към d16z5, d16z6, d16z9...ако не се лъжа не е много трудно. Имам предвид какви части ще ми трябват - оборудвван смукател, оборудвана глава...делко, динамо, комп, инсталация...още колко неща има и какво да разбирам под "оборудван". За цени няма да питам, защото има достатъчно теми в раздел "продава" на всичките части, за труда си имам човек, просто искам да знам какво да очаквам като работа, необходими части. Та който разбира да казва за какво иде реч, какво трябва да се смени...очаквани проблеми...а пък и да каже точно от кой мотор е най-подходящо да стане интервенцията :)Е ако пък може и някакви ориентировъчни цени, би било още по-добре...Благодаря за вниманието...очаквам мнения :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи попринцип не е кой знае какво препядсвие да сложиж Втек глава.. трябват ти : делко,всмукател+дросел,глава,ролка за разпределителния вал и компа от з6-цата :) и за завършек може да си понаправиш скоростната кутия малко за по голям ефект :) Ако съм пропуснал нещо моля Terror1sta да ме поправи :)П.с. d16z5 е двувалов мотор и не е втек :) не че няма да можеш да я сложиш ама ппопитай Tino дали си заслижава играта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ако искаш да преминеш към тези големи мотори :) мисля ще трябва да смениш всичко което вкючва и блока ако искаш да има по пъргава кола и да ти е кеф да си я караш направи като мен взех всмукателен колектор,делко и компютър от d15b7 един приятел ми ги монтира и колата стана изцяло друга с малко преправяне на газовата уредба всичко си доиде на мястото пак си е с обикновенна газова пак си харчи малко но е исключително пъргава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

fresh4y...нещо гарнитури, бутала, лагери...относно кутията, тя е след основен ремонт със сменени лагери...и освен да й се сменят зъбните колела (тоест предавателното число) мисля че няма смисъл да я пипам :)kraichev...ти си минал от моно към пълна инжекция...това пак е вариант за 10-тина коня...ама поне ако ще е правене да не е за 101 ами за 125...то така или иначе разликата в цената е да речем...200лв...та знам ли, аз по-скоро съм навит за за д16...отколкото само за инжекция...но и това е вариант :)fenabg...на мен въпроса не ми беше за ролката на разпределителния вал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

fenabg...на мен въпроса не ми беше за ролката на разпределителния вал :)

Линка които съм ти пуснал се разисква точно това !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не знам дали няма да ти гърми с тази обикновена газова?

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблеми с газовата, чичката кара с обикновена газова на Вектра 2.0i пълна спринцовка 5 години и няма грижи. :) Пък и както каза по-горе колегата дето е минал от д15б2 на д15б7 с малко преправяне е пушка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От толкова теми не стана ли ясно ;) Ако си останеш ОБД0-делко от едноваловата Д серия-Д16А6:Z2,ЕЦУ от същите-ПМ6 или ПП4,глава от едновалов втек,кабели за свещите от същият мотор,агренажен ремък 104 зъба,оборудван всмукателен колектор от А6:Z2:Б7 пак от едновалов матор,резисторна кутия в зависимост какви са ти инжекторите,малко кабели за инсталацията и втек-а,гарнитура за главата от з6(за предпочитане метална),гарнитура за всмукателя също.При ОбД1-делко обд1-з6,ецу П28,буксите към него или цялата инсталация,ремъка и гарнитурите и при двата случая трябват ;) При положение ,че отваряш сменя и сегменти и ако трябва биелни лагери.Може и да съм изпуснал нещо от списъка но има толкова много информация за Mini me -то."мисля ще трябва да смениш всичко което вкючва и блока ако искаш да има по пъргава кола и да ти е кеф да си я караш" :blink:http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=554053

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялата тази работа дет си я наумил не е лоща. ВсиЧко, което трябва да купиш и труда на маЙстора, после повторното ходене, зАщото все нещо няма да е станало от раз, изобщо цялата разправия и доста пари за 30коня????????????? Минах по тоя пЪт и мога да ти кажа, Че цифрата е доста над 1000 лв :unsure: .

Колата си вЪрви като сьс старата глава до 5000 об., от там насетне се развихря и се усеща за какво си си дал мангизите.

Много, ама много важно е кой ще ти я прави.

И за да я усетиш и в ниските трябва да и сложиш ролка. Газовата и правиш кихалка и си караш с обикновенна газова уредба.

Помисли добре преди да поЧнеш. Аз веЧе искам по голям мотор :D

Редактирано от atoma
2. Забранено е пи�ането � латин�ки букви ("методиевица"/"шл�кавица"), както и заме�тването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и др

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...